Nou, ik denk dat ik ook verhuis naar de augustus NOD binnen een paar dagen. Kon me vanmorgen niet beheersen en heb een test gedaan, negatief !! Woensdag zou ik dan ongesteld moeten worden.
Balen Gijs....enne....73 of 36....het is allebei al veel! Ik hoop echt heel erg voor je dat het snel gaat gebeuren! En Vanesje...balen, maar....je weet het maar nooit! De zijn nog niet gearriveerd, dus er is nog hoop! Ik zou vandaag of morgen de kunnen verwachten...dus ik wacht nog even af.... Liefs, Corine
Hi Corine, heel veel succes!! Spannend hoor... Ik verwacht er zelf niet veel meer van omdat ik, zoals ik al eerder meldde, nul symptomen heb. Nu weet ik wel dat dat per persoon verschilt maar dit gecombineerd met een negatieve test maakt de kans voor as. woensdag wel erg laag. Hopelijk krijg ik dan volgende maand gelijk met mijn eigen amateur pendel actie en blijk ik toch pendelgaven te bezitten
Tja, zo'n negatieve test in combi met nul symptomen, dan ga je idd wel denken dat de onderweg zijn....he bah zeg!! Ik krijg nu ook wel de kriebels om een test te doen zeg!!....maar ik probeer het echt tot morgen vol te houden...ik hou jullie op de hoogte!!
Hi Loeki. Welkom!! Zou super zijn als het deze ronde zou lukken, hoef je gelukkig niet de MMM in. Misschien stom vraagje hoor maar is ronde 8 al reden genoeg voor de MMM? Meestal hoor je dat doktoren je dan nog niet serieus nemen.
Oh, wacht foutje, mijn cylus is 30 dagen, mijn NOD op 4 augustus, nou ik blijf wel even hangen. Hoe gaat het met jou vanesje? Ik zit in ronde 8, maar ben al veel langer bezig, omdat ik erg lange cycli gehad heb zit ik al 10 maanden op een posi test te wachten. Ik mag in augustus terug naar de huisarts die dan verder gaat onderzoeken waar mijn onregelmatige cyclus vandaan komt. Misschien dat ik wacht tot september, want anders moet ik er in mijn vakantie heen en dar heb ik geen zin in.
Ah ha, dat verklaart een hoop Loeki!! Ik zou inderdaad zsm achter die afspraak aangaan als het deze ronde niet lukt. Misschien is er wel een hele simpele oplossing om je cyclus weer regelmatig te krijgen en mag je snel zwanger raken. Hier alles goed hoor, is voor ons nog maar de eerste keer proberen dus nog geen wanhoop of stress van mijn kant. We zien wel waar en waneer het schip strandt
wat is dat toch dat pendelen wie doet dat waar kan ik terrecht hoor veel mensen erover praten maar weet nog niet goed wat het nou inhoud
hallo gemke, sonja heeft het bij mij gedaan. ze kwam uit op augustus en jongen dus ga pas 1 augustus testen.
Hi Gemke en Chantal, zoals jullie onderaan mijn berichtjes kunnen zien krijgt Sonja waarschijnlijk ongelijk bij mij Nu maar hopen dat Shannen en mijn eigen amateur pendelactie gelijk heeft!!
Hmm paar daagjes niet gelezen.. maar wel 10 dagen tekst erbij Dus als jullie het niet erg vinden heb ik even een paar pagina's overgeslagen Vandaag vrije dag omdat vanmiddag iemand vor de geiser komt.. maar moet helaas nog genoeg doen. Wel lekker lang in bed gelegen met een goed boek. Helaas was die om 10 uur alweer uit Dus tja.. nu even wachten op de was.. en straks de keuken even opruimen.. dan kan die man zn werk ook nog doen
Hoi Gemke, Deze vraag is ook gesteld aan een van de verloskundigen op dit forum. Zij antwoordt het volgende: Dit is zeker geen domme vraag! Ik heb zelf een uitgesproken mening over pendelen en ik vind het een belangrijk onderwerp. Daarom wil ik er uitvoerig op ingaan. Je kunt natuurlijk ook nog zelf zoeken naar informatie op internet. Maar bij deze een uitgebreide uitleg! Als pendel worden gebruikt: een ring of sleutel van metaal, een kogelaar van ivoor, koper, lood, glas, hout of steen van verschillende vorm en afmeting, die aan een ketting, snoer, draad of haar worden gehangen. Men beweert dat van alles in de natuur "uitstralingen" uitgaan. De pendelaar nu zou in staat zijn zich op deze uitstralingen in te stellen en ze "aan te voelen", zodat zij met pendel diagnoses van ziekten bij mensen en vee zouden kunnen vaststellen, verborgen of geheim gehouden voorwerpen en feiten zouden kunnen opsporen, de juiste (samenstelling van) medicamenten en spijzen alsook andere dingen, geneeskundige kruiden en planten, water en schatten in de aardbodem. Bij pendel en wichelroede gaat het om hetzelfde proces, namelijk radiësthesie. Radiësthesie is een begrip uit de new age en alternatieve geneeswijzen, en betekent het werken met 'straling' die een gevoelig persoon kan voelen. De pendel zou alleen de gevoeligste indicator zijn om bepaalde personen en dingen op te sporen. Men vindt hier bij pendelaar en wichelroedeloper "antwoord op alle vragen", bijv. of de ega (on)trouw is, of de zwangere vrouw een zoon of dochter zal krijgen, welke baan men moet kiezen of welke sollicitant, welke medicijnen of levensmiddelen voor de gezondheid bevorderlijk zijn; er wordt gependeld over bouwgrond, streekkaarten, landkaarten, enz. Als wichelroedelopen een natuurwetenschappelijk proces zou zijn, zou het reeds lang erkend zijn, vooral omdat het al 4 tot 5000 jaren bekend is en uitgeoefend wordt. Bovendien behoeft men vaak niet de zieke persoon te bependelen of op de plaats, waar men water, olie, ijzer, goud enz. zoekt, aanwezig te zijn een foto, een ring van ega, een brief, kledingstuk resp. landkaart is reeds voldoende. In zulke gevallen spelen de zogenaamde uitstralingen, radiësthesie, helemaal geen rol. De pendel wordt niet door "stralingen" van de op te sporen ziekten of stoffen in beweging gebracht, maar door demonische machten, die de mensen op hun vragen antwoorden om hen in hun macht te krijgen. Het is bekend, dat dezelfde pendel ook bij spiritistische seances door een medium als contactmiddel met de overledenen en demonen gebruikt wordt. Met wetenschap heeft dit niets te maken. Ik ben zelf in de overtuiging dat het niet goed is om je bezig te houden met deze alternatieve praktijken. Ze lijken misschien hulp te bieden, maar kunnen ook zorgen voor bindingen met de geestelijke wereld die uiteindelijk voor moeiten zullen zorgen. Pendelen opent een deur naar een geestelijke wereld of paranormale dimensie. Het werkt meestal wel, maar regelmatig zie je dat mensen die zich daarmee bezig houden later last krijgen van onverklaarbare klachten als angstaanvallen, nachtmerries, migraine, of last krijgen van stemmen in hun hoofd. Ik ben christen en ik geloof dat bidden helpt en dat God vruchtbaarheid, genezing en bevrijding kan geven zónder die negatieve dingen. _______________________________________________________ Misschien ben je het niet helemaal met haar eens, maar het is wel een duidelijk antwoord. Dan heb je meer een idee! x Corine
Hmm ik kan het prima met dr eens zijn dat je niet weet waar je je mee in laat... maar volgens mij is van bidden net zo hard niet bewezen waar je je mee in laat Overigens ben ik zeker niet tegen alternatieve geneeswijzes en op het moment zelfs bezig met een cursus reiki. Daar was ik aanvankelijk ook erg sceptisch over.. dat kon in mijn ogen helemala niet. Tot ik het ondervond dus.. en tja dan is ontkennen moeilijk Alleen moet ieder voor zich beslissen waar hij zich mee in laat en vind ik het toch wel erg makkelijk omk te zeggen dat het demonische krachten zijn. Daarentegen.. onmogelijk is het natuurlijk niet! Net als dat genezing door middel van gebed niet geheel onmogelijk is. Echter.. ik kan het van beiden niet z goed voorstellen. Net als dat ik me dus van pendelen niets kan voorstellen. Ik heb het wel iemand laten doen.. maar hoe/wat/waar/wanneer hou ik nog even voor mezelf Ik kan er namelijk niet echt in geloven.. en ik zie straks wel of het waar is of niet Het is voor mij meer een test.. dan iets waar je daadwerkelijk vanuit kan gaan En degene die voor mij gependeld had stuurde dus later (zonder dat ze wist hoe ik er over dacht) dus ongeveer dezelfde tekst. Het is geen vaststaand feit.. maar het zou best waar kunnen zijn.. De tijd zal het leren
Helaas, helaas, helaas....de zijn gekomen!!!!!!!! Ik moet nu een maandje wachten, want mijn mannetje vertrekt zaterdag voor 5 weken. Dus ik meld me weer bij de septemberronde. Succes allemaal! x Corine
He Corine, wat balen van je ongesteldheid maar ook zeker dat je man 5 weken weggaat!!!! Kan je niet ff wat invriezen of zo Saskia, ik ben het helemaal met je eens. Ik gebruik die pendeluitkomsten (inclusief die ik zelf heb gedaan voor het grapje) meer als een soort bewijsmateriaal voor of het echt kan of niet dan dat ik het zei als iets waaraan ik me vast moet houden.