NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corine

corine Lid

17 jul 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Ja, das een goeie...ik laat hem effe wat invriezen..haha...
    Ja, wel balen dat hij weggaat, dan moeten we nog iets langer geduld hebben! Aan de andere kant...waarschijnlijk zal er flink veel geklust worden als hij weer terug is ;) :)

Ik weet inderdaad alleen van Lisje dat ze zwanger is geworden deze ronde....das nie veel he?!

2. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Nee precies dat vond ik dus ook. Als je ziet hoeveel verschillende vrouwen zich hier maandelijks melden en dat dan alleen Lisje zwanger is geworden deze ronde...

3. corine

corine Lid

17 jul 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Tja, en over dat pendelen, er zijn mensen die er anders over denken. Maar goed, dat mag! Het is wel goed om verschillende kanten van het verhaal te horen denk ik. Ik ben christen en ik geloof dus dat er twee partijen zijn. God en de duistere machten. Dus als er dingen gebeuren op 'onverklaarbare' wijze, dan kan dat ook van twee kanten komen. Maar goed, dat is hoe ik erover denk en jullie mogen daar natuurlijk anders over denken. Maar dan weten jullie dat in ieder geval!
    Liefs,
    Corine

4. corine

corine Lid

17 jul 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Ja, juli is waarschijnlijk niet zo'n vruchtbare maand. Het was natuurlijk ook veeeeel te warm om te klussen...haha...

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Jaaa dat zal het zijn :) :)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm volgens mij waren er ook veel zwangeren de eerste 2 weken van juli :)

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Zijn er al meer dan 23 deze maand volgens mij..

8. Niet meer actief

veel te warm was het zeker ...
    bedankt voor de uitleg over het pendelen is me meteen allemaal wat duidelijker geworden.
    en ach ik denk maar zo de kans dat je zwanger raakt is 25 % en dus de kans dat zo'n pendel het goed heeft dus ook het is en blijft een gok lijkt me maar tis wel fun om te doen ...
    ik ben trouwens sinds een paar dagen aan het tempen geslagen gewoon zomaar eens kijken wat mijn temp is telkens rond een uurtje of 11 ik ga niet liggen ofzo en doe het dus ook niet meteen als ik uit bed kom maar mijn temp stijgt wel elke dag zo was het eergisteren nog 37.0 gisteren 37.3 eb vandaag is het gewoon 37.8 nou zal ik het vast wel allemaal verkeerd doen hoor maar mijn vraag is dus klopt het dat als je dichter bij je nod komt je temp eigenlijk zou moeten zakken als je niet zwanger bent en stijgen als je het wel bent heb gisteren een test gedaan veel te vroeg natuurlijk en veel te laat op de dag maar kon me niet bedwingen deze was negatief en ik zeg steeds tegen mijn vriend dat ik volgens mij niet zwanger ben wil hem ook geen valse hoop geven maar nu twijfel is zelf of het misschien dan toch......
    nouja nog maar een paar daagjes wachten dan maar

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Kijk even bij topic zwanger worden tempkaartjes

10. Niet meer actief

11. Niet meer actief

ik snap er de ballen niet van ben ook bij ff maar kan er geen wijs uit

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niet moeilijk hoor gemke ;)

Kijk even op de allereerste pagina van het topic. Daar geef ik wat tips over het tempen.

Ik heb tot het moment van menstruatie een hoge temp.. als het ineens veel daalt dan word ik die dag ongi, kan ook met hoge temp ongi worden.

Niet zomaar wat gaan doen, daar maak je jezelf alleen maar gek mee.
    Probeer te tempen zoals aangegeven.. anders niet.
    Ook zou ik pas tempen als je al meer dan een half jaar bezig bent voor een kindje. het is eigenlijk alleen voor een dokters bezoek.

13. corine

corine Lid

17 jul 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Mooi dat er begin juli wel veel zwangeren waren!! Ik ben er pas later bij gekomen en sindsdien was het alleen bij Lisje raak. Hopelijk komt er toch nog wat bij!!
    :D

14. Niet meer actief

hmm dus eigenlijk hoef ik nog helemaal niet te tempen was eigenlijk gewoon een beetje nieuwsgierig

15. Hmz... vanmorgen weer een testje gedaan, wederom negatief... de derde sinds mijn nod.... maar ja na 7 dagen... tis ws gewoon ontpillen en denk dat het nog iig duurt tot volgende week maandag tot ik weer ongi wordt... hoop dat het dan iig zover is...

16. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Daffie, hoeveelste ronde is dit voor jou? Misschien dat het inderdaad nog allemaal ontpil verschijnselen zijn.

17. Nog maar de eerste, weet wel zeker dat het ontpillen is, helaas... maar ja, heb me er na vanmorgen wel weer bij neergelegd dat het gaat om afwachten, heb die testjes even nodig om me weer met beide benen op de grond te zetten merk ik. En dat is dan wel weer fijn, die benen op de grond dan :). En eigenlijk zit ik ook in een rare situatie nu.
    We gaan binnen een maand verhuizen en ik heb net een baan gekregen. Allemaal heel kort op elkaar. Een halve maand daarvoor hadden we besloten om te aan voor een kindje, niet wetende dat ons dit te wachten stond. Alle veranderingen zorgen ervoor dat ik me aardig gestresst voel en dat een kindje nu eigenlijk ook niet helemaal praktisch is... het is zo dubbel. We willen heel graag, maar we zijn nog op zoek naar een huis, dus het is allemaal nog zo onzeker en om nou zwanger te zijn in het huis van mijn schoonouders (waar we gaan verblijven totdat we een huisje hebben) lijkt me toch ook niet echt je van het. Liever lekker rustig aan zwangeren in ons eigen huisje :) Goed dat wilde ik ff kwijt hihi...

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Zo te lezen veel gemengde gevoelens. Bij mij duurde de eerste cyclus ook 41 dagen. Het wachten is gewoon heel lastig, succes!

19. Tnx Erica! Tis inderdaad lastig en alle andere dingen die we moeten regelen vergen ook veel geduld en wachten en wachten... tis alsof het de nationale maand van het geduld en wachten is hier bij ons in huis :D

20. corine

corine Lid

17 jul 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    mmmmmmmmmmm.....geduld en wachten....wat een rotwoorden :) :rolleyes:
    Succes Dafje, met alle dingen die in je hoofd rondspoken!
    Liefs,
    Corine

Deel Deze Pagina