NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inderdaad.. :rolleyes: 't zijn niet mijn lievelingswoorden :), maar we moeten het er maar mee doen helaas...

2. Niet meer actief

nou ikheb vanmorgen opnieuw een test gedaan ik vond het toch maar vreemd die blauwe aders op mijn borsten(zijn nu dus delfblauw whahahah) en dat vocht uit mijn tepels bovendien ondekte ik gisteravond donkere kringen om mijn ogen en dat heb ik dus nooit.
    en wat verscheen er vanmorgen op de test hmmm een twijfel gevalletje dus volgens mij staat er een lichte streep (test is vrij vroeg ) maar ik zla mezelf tochniet zo gek zitten te maken dat ik streepjes zie waar ze niet zijn he toch dat kan toch niet

3. Misschien kun je een foto maken, dan kunnen we mee-oordelen :)

4. Niet meer actief

kan het proberen maar ben bang dat het streepje zo dun is dat de camera het niet op pikt maar zal eens kijken wat ik kan doen

5. Spannend!

6. Niet meer actief

nou heb het geprobeerd maar dat lukt dus niet tis niet te zien op de foto

7. Niet meer actief

heb een erg foute camera
    weet je wat nou zo vervelend is ik woon hier pas net mijn vriendinnen wonen elders ander had ik die eens laten kijken ook

8. Niet meer actief

en om het nou aan de buurvrouw te vragen hmmm nee zie ik niet zo zitten

9. Hmm.. ze ziet je al aankomen haha: eh buuv, kunt u ff kijken, ben ik nou zwanger of niet? :)

10. Maar goed vervelend dat je het nu alleen moet 'oplossen'... dat maakt het er niet makkelijker op. Wellicht kun je over een dag of twee nog een keer testen en kijken of het streepje donkerder wordt.

11. Niet meer actief

ja dat ga ik ook doen heb testen zat dus ik test morgen gewoon nog een keer hihihi
    en de buuv hier is net nieuw best een aardige meid maar zo close zijn we niet hihihi
    ben benieuwd of mijn vriend de streep ziet zal wel niet hij moet eerst wakker worden whahahaha

12. corine

corine Lid

Jul 17, 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Oh Gemke, wat spannend!! Ik hoop echt dat het zo is voor je!!
    Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap, toen heb ik ook heel vroeg een keer een test gedaan en toen zag ik het eerst niet eens, maar toen ik nog een keertje beter keek, zag ik ook een heeeeeel licht streepje. Toen ik 2 dagen overtijd was heb ik toen nog een keer getest en toen was het overduidelijk!! Dusss....het kan!! :) :)
    Succes!
    Corine

13. Niet meer actief

ik hoop het ook zo erg he toen ik het streepje zag kreeg ik het helemaal warm en ging mijn hart te keer en toen sloegen de twijfels in
    heb het nog een geprobeerd met de camara maar krijg veel te vage foto's dus dat gaat echt niet lukken :rolleyes:

14. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Jaaaa, superspannend Gemke. Voer de spanning op, wij leven mee.

Ik moet morgen ongesteld worden en natuurlijk liever niet ;)

15. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi gemke, heb je nog andere symptomen naast de delftsblauwe aderen :)

16. Niet meer actief

ja ik heb mijn nod 27ste of de 28ste maar als ik gelijk heb en het echt is dat streepje dan komt die dag niet althans voorlopig de eerste 9 maanden niet whahaha klink ik erg in de war

17. Niet meer actief

ja ik heb ook nog melkachtig vocht uit mijn tepels en donkere bruinachtige kringen om mijn ogen ver ben ik wel een beetje in de war en vergeet ik de laatste paar dagen wel een hele hoop

18. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Nou dat klinkt goed!!!

19. Niet meer actief

en jij ??? je zit ook al dicht tegen je nod aan

20. wendy80

wendy80 Bekend lid

Jun 21, 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Ik zal me ook maar eens toevoegen hier.
    Over 5 dagen is mijn NOD.Erg spannend allemaal.
    Klachten heb ik eigenlijk niet of eigenlijk niet meer zo veel.
    Had na mijn ei veel last van witte vloed,dat was eergisteren 1 dag weg
    en is gisteren weer gekomen.
    Ja en verder iets minder puistjes dan ik anders heb,maar helemaal
    geen pijnlijke borsten,maar ja dat heb ik ook niet als ik ongi moet worden.
    Het kan dus eigenlijk alle kanten nog op.
    Ik ben heel benieuwd,maar hoop toch zo dat het dit keer raak is.

Liefs Wendy

Share This Page