NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

succes wendy
    ja moet ook zeggen dat ik nu ook minder last heb van puistjes als ik er zo over nadenk en normaal gespronken heb ik erg gevoelige borsten als menstruatie kwaal heb ik nu ook niet wel vocht uit mijn tepels

2. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Gemke, ik heb nul symptomen en ik heb gisteren negatief getest dus ik denk dat het voor ons niet raak is. Maar ja was ook pas de eerste echte keer dat we er bewust voor gingen.

Gelukkig heb ik een hele regelmatige cyclus van 26 dagen en moet dus echt morgen ongesteld worden.

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Of niet natuurlijk ;)

Dat zou nog beter zijn...

4. Niet meer actief

dat is jammer zeg maar tis ook maar zelden he dat het in 1 keer raak is

5. Niet meer actief

ja nou je weet maar nooit idd natuurlijk

6. Niet meer actief

nou vals allarm blijkbaar ik ging net naar de wc en ontdekte dat toch de duivels gearriveerd zijn 3 dagen te vroeg wel vreemd want de test geeft echt een streep aan al dan niet heel licht een streep is een streep nestelbloeding zal het toch niet meer kunnen zijn dan of kan dat wel

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi gemke

dat is nu jammer. Hoop voor je dat er nu heel snel duidelijkheid komt..........

Twinny

8. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Gemke, is het echt rood bloed?? Als het wat meer licht roze is dan kan het innesteling zijn, anders is het HELAAS toch gewoon een ongesteldheid.

9. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Twinny, ff wat anders hoor maar hoe krijg jij je eigen ticker onderaan je berichten?

Kan je mij de HTML code geven?

10. Niet meer actief

nee tis echt helder rood dus het zal wel ongesteldheid zijn dan wel vreemd word steeds vroeger ongesteld lijkt het wel

11. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi gemke, dit had ik ook na ontpillen. Begon met cyclus van 28 dagen en zit nu standaard op 26 dagen.

WEL BALEN ZEG!!!

12. Niet meer actief

ja maar ontpillen kan het bij mij niet zijn ben al minstens een half jaar van de pil af

13. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou Gemke,

dan maar hopen dat de :evil: :evil: verder wegblijven en dat het idd een innesteling was.

Succes, mijn duimen draaien voor je!!!

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi vanesje

Ik zag hier boven een ticker www.lilypie.com staan. Ben toen naar deze site gegaan en daar heb ik op onderwerp trying to conseive geklikt.Toen kwamen voorbeelden van tickers. Heb de instructies gevolgd en mijne gecreeerd.
    Daarna heb ik datgene wat in het vakje HTLM stond geselecteerd en gekopieerd.
    Op deze site ben ik naar profiel gegaan en dan kun je onderaan in zo'n wit vlak het gekopieerde plakken.
    Daarna moet je dan onderaan op ok klikken en dan staat het als het goed is geinstalleerd!!

succes
    Twinny

15. Niet meer actief

nou ik hoop het wel vind het toch vreemd dat de test wel een streep weergeeft terwijl het dan niks is

16. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Gemke, dat klinkt misschien gek maar een mislukte innesteling? Ben je wel even zwanger geweest en als je niet eerder getest had dan had je het misschien ook nooit geweten. Zou dat kunnen?

17. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Twinny, het is gelukt. Nu heb ik ook een schattige ticker. Veel leuker dan die stomme duivel ticker!!
    Thanks!

18. corine

corine Lid

17 jul 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Hoi Gemke,
    BALEN!! Wat een tegenvaller dan zeg!! Ik hoop echt dat het stiekum toch een innesteling is.....
    x Corine

19. corine

corine Lid

17 jul 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    He Vanesje,
    Bij jou zijn de :evil: :evil: nog niet gearriveerd he? Heb je niet de neiging om alsnog een test te doen, ondanks je negatest van laatst?
    x
    Corine

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi vanesje

goed dat gelukt is. Ik vond dat duiveltje ook niet leuk meer, hihi....

Twinny

Deel Deze Pagina