ik ga mijn banner maar weer aanpassen ik zal het streepje wel gedroomd hebben denk mijn vriend ziet helemaal niks in de test... ik hou deze keer maar 26 dagen cyclus aan want het word steeds een dag korter lijkt het wel
Hi Gemke, balen zeg. Tsja en dat ontpil verhaal is inderdaad wel een beetje stug na een half jaar. Corine, nee nog geen neiging om te gaan testen. Ik heb echt op de minuut af een regelmatige cyclus van 26 dagen dus het moet morgenochtend komen. Mocht dat nou niet het geval zijn dan ben ik de eerste die over zo'n ding heen plast
Ik hou je/jullie op de hoogte hoor!! Maar echt spannend vind ik het (niet meer) door die negatieve test van gisterochtend. Ik bedoel wat zijn de kansen dat ik dan morgen wel een positieve test zou hebben? Die testen geven 2 dagen voor NOD wel een heel licht streepje aan?
Ik denk dat ik minder nuchter zou zijn als we al langer bezig zouden zijn maar aangezien dat dit de eerste echte keer is is de kans sowieso klein dat het in 1 keer raak is. Alhoewel Sonja het wel voorspeld had
Hallo allemaal, Zal mij ook even hier toevoegen. Ik kan over 5 dagen (ruim aangehouden) testen. Mijn cyclus lijkt namelijk met de maand een dag korter te worden. Ben begonnen bij 30 dagen en vorige maand was mijn cyclus 26 dagen. Nou ja, maar van de langste cyclus uitgaan dan. Ik heb zelf sinds 3 dagen last van lichte krampjes / steekjes rond mijn navel. Ook hoofdpijn en vaker plassen (maar ja, drink natuurlijk ook meer water met dit weer . Vandaag ook rare steek in mijn borst. Herkenbaar voor iemand? Groet, Elf
Zat ik net nog te vertellen dat ik altijd zo'n keurige cyclus van 26 dagen stipt had, ben ik net ongesteld geworden. Misschien door de hitte in 1 keer een cyclus van 25 dagen?!
Hi Elf dank je wel!! Ik ben een grote gelover van 'meant to be' en wij gaan eind augustus trouwen en stel dat ik onwijs ziek, zwak en misselijk op mijn vrijgezellen en trouwdag had gestaan. Dus misschien wordt het wel het mooiste huwelijkskado allertijden!
He Vanesje, Balen, maar je had het al wel verwacht he? Op naar je trouwdag zou ik zo zeggen! Geniet lekker van alle voorbereidingen enzo...enne...hopelijk krijg je inderdaad een heel mooi cadeau!! liefs, Corine
dus bij jou ook al niet vanesje jammer hoor en jij gaat binnenkort ook trouwen me 2 wij waarschijnlijk in de herfst vakantie zodat mijn stiefdochter er ook bij kan zijn
Hee meiden, ik ben nieuw op dit forum. Aanstaande maandag is mijn NOD. Het zou ec ht super zijn als het raak is. Ik ga die week namelijk ook op vakantie.. XX Juanita
Wat leuk Juanita! Bij mij 31 juli, zou een leuk verjaardagskadootje zijn, want ik ben 2 augustus jarig!
Hoi allemaal, Ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD zou moeten zijn. Mijn cyclus is op zijn zachtst gezegd nogal onregelmatig Laatste keer was 28 dagen, dus dan zou vandaag mijn NOD zijn. Een paar keer is het 29 geweest (dan dus morgen) en 1x 32 dagen. In mijn banner ben ik uitgegaan van 28 dagen, maar ik probeer met testen te wachten tot zondag (33 dagen). Iets in me wil nog niet testen, want stel dat het negatief is. Nu kan ik mezelf nog wijsmaken dat ik zwanger kan zijn. Iedereen veel succes met afwachten... Hebben jullie trouwens ook dat je bij ieder klein krampje of iets wat ook maar op buikpijn zou kunnen lijken naar de wc rent om te kijen? Groetjes Lien
Hoi Lien, Ik wet precies wat je bedoeld. Alleen heb ik zowiezo een langere cyclus. Alleen voel ik al zo lang vanalles, dan voel ik me zwanger, dan voel ik dat ik ongi moet worden... Om gek van te worden!! Maar we zullen deze week nog ff moeten uitzingen. EN dan zien we zondag wel verder. Veel succes allemaal met wachten!!
bah.. het is weer over deze maand somehow verwacht ik het niet echt meer... maar baal evengoed wel flink
Zo banner oo weer gefikst... 23 augustus is de volgende keer Nou heb ik er heel de maand eigenlijk niet bij stil gestaan. Sterker nog.. ik wilde eigenlijk gisteravond nog even checken of het deze week was of volgende.... Maar teleurstelling was vanochtend groter dan in andere maanden eigenlijk. *hop door richting augustus dan maar*
Bah, BALEN Saskia!! Ik wens je heel veel geluk in de volgende ronde! Hoop echt voor je dat het nu wel gaat lukken! liefs, Corine