NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ik ga mijn banner maar weer aanpassen ik zal het streepje wel gedroomd hebben denk mijn vriend ziet helemaal niks in de test...
    ik hou deze keer maar 26 dagen cyclus aan want het word steeds een dag korter lijkt het wel

2. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Gemke, balen zeg. Tsja en dat ontpil verhaal is inderdaad wel een beetje stug na een half jaar.

Corine, nee nog geen neiging om te gaan testen. Ik heb echt op de minuut af een regelmatige cyclus van 26 dagen dus het moet morgenochtend komen.
    Mocht dat nou niet het geval zijn dan ben ik de eerste die over zo'n ding heen plast ;) ;)

3. corine

corine Lid

Jul 17, 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    haha...goed zo! Ik ben benieuwd!
    Ik duim voor je :D

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Ik hou je/jullie op de hoogte hoor!! Maar echt spannend vind ik het (niet meer) door die negatieve test van gisterochtend.

Ik bedoel wat zijn de kansen dat ik dan morgen wel een positieve test zou hebben? Die testen geven 2 dagen voor NOD wel een heel licht streepje aan?

5. corine

corine Lid

Jul 17, 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Ja, dat is ook zo....maar toch... :rolleyes:
    Goed trouwens dat je zo nuchter bent!!

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Ik denk dat ik minder nuchter zou zijn als we al langer bezig zouden zijn maar aangezien dat dit de eerste echte keer is is de kans sowieso klein dat het in 1 keer raak is.

Alhoewel Sonja het wel voorspeld had ;)

7. Elf

Elf Actief lid

May 1, 2006
    159
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zal mij ook even hier toevoegen. Ik kan over 5 dagen (ruim aangehouden) testen. Mijn cyclus lijkt namelijk met de maand een dag korter te worden. Ben begonnen bij 30 dagen en vorige maand was mijn cyclus 26 dagen. Nou ja, maar van de langste cyclus uitgaan dan.

Ik heb zelf sinds 3 dagen last van lichte krampjes / steekjes rond mijn navel. Ook hoofdpijn en vaker plassen (maar ja, drink natuurlijk ook meer water met dit weer :D . Vandaag ook rare steek in mijn borst. Herkenbaar voor iemand?

Groet,

Elf

8. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Zat ik net nog te vertellen dat ik altijd zo'n keurige cyclus van 26 dagen stipt had, ben ik net ongesteld geworden.

Misschien door de hitte in 1 keer een cyclus van 25 dagen?!

9. Elf

Elf Actief lid

May 1, 2006
    159
    0
    0
    Jammer vanesje,

Succes de volgende ronde!

10. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Elf dank je wel!!

Ik ben een grote gelover van 'meant to be' en wij gaan eind augustus trouwen en stel dat ik onwijs ziek, zwak en misselijk op mijn vrijgezellen en trouwdag had gestaan.

Dus misschien wordt het wel het mooiste huwelijkskado allertijden!

11. corine

corine Lid

Jul 17, 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    He Vanesje,
    Balen, maar je had het al wel verwacht he? Op naar je trouwdag zou ik zo zeggen! Geniet lekker van alle voorbereidingen enzo...enne...hopelijk krijg je inderdaad een heel mooi cadeau!!
    liefs,
    Corine

12. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Dank je wel Corine :)

13. Niet meer actief

dus bij jou ook al niet vanesje jammer hoor
    en jij gaat binnenkort ook trouwen
    me 2 wij waarschijnlijk in de herfst vakantie
    zodat mijn stiefdochter er ook bij kan zijn

14. Juanita

Juanita Lid

Jul 25, 2006
    20
    0
    0
    Hee meiden,
    ik ben nieuw op dit forum. Aanstaande maandag is mijn NOD. Het zou ec ht super zijn als het raak is. Ik ga die week namelijk ook op vakantie..

XX

Juanita

15. Terese

Terese Fanatiek lid

Wat leuk Juanita!

Bij mij 31 juli, zou een leuk verjaardagskadootje zijn, want ik ben 2 augustus jarig!

16. Lien81

Lien81 Actief lid

Jul 5, 2006
    250
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD zou moeten zijn. Mijn cyclus is op zijn zachtst gezegd nogal onregelmatig :confused:
    Laatste keer was 28 dagen, dus dan zou vandaag mijn NOD zijn. Een paar keer is het 29 geweest (dan dus morgen) en 1x 32 dagen.

In mijn banner ben ik uitgegaan van 28 dagen, maar ik probeer met testen te wachten tot zondag (33 dagen). Iets in me wil nog niet testen, want stel dat het negatief is. Nu kan ik mezelf nog wijsmaken dat ik zwanger kan zijn.

Iedereen veel succes met afwachten... Hebben jullie trouwens ook dat je bij ieder klein krampje of iets wat ook maar op buikpijn zou kunnen lijken naar de wc rent om te kijen? :D

Groetjes Lien

17. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Lien,

Ik wet precies wat je bedoeld. Alleen heb ik zowiezo een langere cyclus. Alleen voel ik al zo lang vanalles, dan voel ik me zwanger, dan voel ik dat ik ongi moet worden... Om gek van te worden!! Maar we zullen deze week nog ff moeten uitzingen. EN dan zien we zondag wel verder.

Veel succes allemaal met wachten!!

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

bah.. het is weer over deze maand

somehow verwacht ik het niet echt meer... maar baal evengoed wel flink :(

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Zo banner oo weer gefikst...

23 augustus is de volgende keer

Nou heb ik er heel de maand eigenlijk niet bij stil gestaan.
    Sterker nog.. ik wilde eigenlijk gisteravond nog even checken of het deze week was of volgende....
    Maar teleurstelling was vanochtend groter dan in andere maanden eigenlijk.

*hop door richting augustus dan maar*

20. corine

corine Lid

Jul 17, 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Bah, BALEN Saskia!! Ik wens je heel veel geluk in de volgende ronde! Hoop echt voor je dat het nu wel gaat lukken!
    liefs,
    Corine

Share This Page