Ja maar ik heb al twee keer negatief getest, welliswaar met clearblue digitaal. En daarnaast ben ik ook nog aan het ontpillen... maar ik dacht vorige week maandag wel mijn eisprong te voelen, dus daarom denk ik nu dat aankomende maandag mijn nod moet zijn... dus... Misschien is het dan zelfs nog wel niet... maar we gaan zondag op vakantie en dan wil ik het weten!!!! AAAHHH!!! Ik heb net even andere testen gehaald, bij de etos.. ga ik zaterdag (drie dagen voor mijn nod dus denk ik dan.... testen. Ben benieuwd. Ik laat het jullie weten als het raak is... en anders ga ik gewoon lekker op vakantie en hoop ik dat ik niet ongi wordt in de vakantie! Iig kan het aan verschillende dingen liggen dus... en das vervelend.. kan net zo goed nog 20 dagen duren... bah bah bah..
Ik was net zo koppig om al te testen, maar helaas (nog) negatief. Heb maar meteen een setje van 3 besteld in de online winkel. Dan MOET ik wel wachten tot begin volgende week 8)
van de Kruidvat. Heel raar, er moet een verticaal streepje komen te staan, maar ik zag eerder een vaag horizontaal streepje. Misschien zwanger van een dwarsligger? 8) Hihi! verdorie, heb ik weer trek. dat is toch wel een ramp de laatste 2 dagen. Blijf snoepen en vreten.
net getest................en ik ben zwanger! Tis niet te geloven! Gewoon na de eerste maand al raak..... Kan het nog niet helemaal bevatten, sta (zit) ook wel een beetje te trillen. Maar ben wel blij.... Groetjes Makje
Gefeliciteerd meid!!!!! Geniet ervan.. Ik zit ook in spanning heb wel wat krampjes af en toe En gevoelige beetje rode tepels????/ Liefs sancho
Echt... ik kan er niet van af blijven. Het zakje is nu alweer bijna op... vreetzak dat ik ben.... GRR! Maar goed, jij mag mijn laatste hebben hoor, Chantal 8)
hoi meiden MAkje: van harte meid, ga er maar lekker van genieten.... TErese: jammer dat nog negatief is, maar wie weet............. grtjs Twinny
erg is dat he. dat heb ik altijd vlak voor mijn ong. maar nu nergens last van mischien is dat dan weer een goed teken.