Hey, Ik moet nog 1 dag maar vrees het ergste Nog geen te bekennen. Maar al wel af en toe het gevoel. Men tepels doen echt zeer (als ik eraan zit) En ik ben heel prikkelbaar en kan ff niks hebben.(ongi verschijnsel?) Heb 2 dagen geleden al getest.(negatief ) Ga zeker nog ff wachten hoor. Dacht men ei op dag 11 al gehad te hebben . heb daarna ook 5 dagen licht rose/bloed verlies gehad.( kortom een puinhoop ) Alle meiden in juli ( en alle andere succes als je gaat testen, en wie doorgaan naar de volgende ronde veel plezier met klussen liefs sancho
Ik zit ook nog in Juli! Ik probeer het vol te houden tot zondag. Het kriebelt al sinds woensdag om te testen. Ik ben bang dat het bij mij niet goed zit, krijg al last van buikkrampen. De pendel gaf ook eind augustus aan...... Ach ja, we wachten maar af.
Ik zat in juli, maar dat was de 18e... Nu afwachten... testen zijn nog steeds negatief.. ga maandag testen, maar dan zit ik inmiddels in Italie... Heb er twee meegenomen voor 3 weken... Nu moet ik ze niet verspillen haha!
Hoi dames, Ik zit ook nog steeds te wachten.. Nog steeds zo nu en dan ongikrampen en last van borsten. Ook zijn mijn darmen een beetje overstuur, maar dat komt misschien wel van het warme weer. Eigenlijk kan ik vandaag testen, maar ik doe dat denk ik pas na het weekend. Iedereen succes met wachten. Groetjes, Angel1
voor alle meiden die nog in spanning aan het afwachten zijn: heel veel succes en ik hoop zo voor jullie dat het raak is. en nu Natasja ik duim voor je hoor voor de 31ste!
Ik ben er ook weer Voel me een stuk beter dan gisteren. Tjee... wat was ik emotioneel zeg. Niks meer van te merken in ieder geval. Het enigste wat ik vandaag nog voel is die bal in mijn onderbuik. Heb vandaag getest en die was (nog) negatief. Trouwens, ze zijn snel hier van de webwinkel! Gisteren voldaan, vandaag in huis! Netjes!
Hallo dames, Zojuist getest en ja hoor, het is raak! Voor iedereen die nog moet testen -> Ik zal voor jullie duimen. En voor iedereen die doorgaat naar de volgende ronde, heel veel succes met klussen!!
Wauw, super Elf!!! Gefeliciteerd De anderen nog eventjes geduld en hopelijk kan ik jullie heel snel ook feliciteren!!
Ik ga toch steeds positiever denken... Ik wil er objectief naar kijken, maar ik ben alweer een kg aangekomen en mijn onderbuik is behoorlijk gezwollen voor zijn doen. Het KAN gewoon niet anders meer!
@ Elf: Gefeliciteerd! Gelukkig hoeven we jou niet te verwelkomen in augustus. @Terese klinkt goed allemaal...ik ga voor jou duimen! Alle andere meiden ook heel veel sterkte met wachten, ik blijf jullie ff volgen
Gefeliciteerd Elf!! Ik kon niet wachten tot zondag en heb vanmorgen getest. Negatief... Een half uur later ook ongesteld. Nou ja, weer maar opnieuw proberen.
Hallo, Ik zit nog steeds in juli. Vandaag moet ik eigenlijk ongi worden. Gelukkig voel ik nog niks en ik hoop dat dat zo blijft. Morgen is mijn Nod,wat is de tijd snel gegaan. Liefs Wendy
Hey meiden, Nou hier krampen vollop aanwezig. Best heftig voor mijn doen kan me dit alleen nog herinneren van voor de pil( 16 jaar geleden) ben al eens tussendoor gestopt met de pil en dit nog nooit gehad we wachten maar af. ik duim voor iedereen liefs sancho
Hey elf, Allereerst gefeliciteerd geniet er maar lekker van. Ik denk maandag of dinsdag als de er nog niet zijn. Heb nog 1 test liggen cb digital. weet dat die meer hcg nodig heeft. (heb hier eergister ook mee getest) negatief Men gevoel zegt dat ze er elk moment kunnen zijn. liefs sancho