Pffff... ik blijf maar last hebben van een opgeblazen gevoel, gas en obstipatie. Bij alles wat ik doe lijkt mijn buik in de weg te zitten. En ook mijn borsten zijn gegroeid. Mocht ik zwanger zijn... ik wilde het pas in de 2e maand gaan zeggen tegen mijn ouders, maar als ik op deze manier blijf groeien dan gaat het wel erg opvallen. Zeker omdat ik samen met mijn moeder werk...
Oeps! Ik zie enkele druppeltjes bloed in mijn onderbroek, maar voor de rest nog geen kramp gehad. Ook niets op mijn wc papier? Hihi, zou mijn lichaam mij dan toch in de maling nemen?
Hallo, Hier was ik dan weer ff. Ben benieuwd wie er allemaal nog hun Nod in juli hebben. Ik ben nog steeds van de partij Liefs Wendy
Hallo allemaal, Helaas vandaag ongi geworden. Nou ja, kan ik in ieder geval met dit weer van mijn glaasje rose genieten.. Iedereen die nog wacht, succes, ik zal voor jullie duimen. En Elf, gefeliciteerd! Geniet ervan. Groetjes, Angel1
Heel raar... heb dus een kleine bloeding gehad, maar die is alweer opgehouden. Geen krampen niks... en die onderbuik blijft gezwollen. Als ik maandag nog steeds negatief ben en niet ongesteld, ga ik de HA bellen.
Hoi Terese, Wat verwarrend allemaal, ik hoop dat je snel meer zekerheid krijgt. Veel succes meid Liefs Wendy
Ja, ik vind het raar. Het was helder en er zat dus geen "rommel" in. Wel vond ik deze info: http://www.gezondvgz.nl/%7B44a1c079-e1d ... 548bf24%7D Het kan dus nog alle kanten op als ik het zo bekijk. Grrr!! Ik word hier niet goed van!!
hoi wendy, spannend zeg ik duim voor je. terese, ik leef met je mee en hoop dat je toch stiekem zwanger bent. groetjes chantal.
Hoi Terese, Ik wil dinsdag graag testen,als de er dan nog niet zijn. Ik heb nog steeds geen enkel pijntje, moet alleen wat vaker plassen,ben er vanacht twee keer uit geweest. Was gisteren misselijk in de auto,maar of dat er iets mee te maken heeft????? Ik ga nog ff rustig een paar daagjes afwachten, Liefs Wendy
hoi wendy, dinsdag is het 1 augustus dan kloppen je pendels. en is er hoop voor mij deze maand. groetjes chantal.
Ik heb foto's gemaakt van mijn buik en ze staan nu in mijn fotoalbum. Dan kun je zien wat ik bedoel met mijn buik Je ziet heel duidelijk een ronding onder mijn navel. Nu had ik altijd een hele lichte ronding, maar nu over de hele breedte en vanaf mijn schaambeen...
Hoi Terese, Ik heb je foto's ff bekeken. Het lijkt op een zwangerschaps buikje,daar heb je gelijk in. Voelt je onderbuik ook hard aan? Liefs Wendy
aan de onderzijde wel, van boven net onder mijn navel is het drilpudding. Heb verdorie totaal geen taille meer....
Hé meid,wat een onzekerheid. Maak anders als je het niet vertrouwd morgen ff een afspraak met je huisarts. Ik hoop echt dat je snel meer weet. Liefs Wendy
Ja, ach, ik wacht nog even een dag of 2. Blijft mijn ongi uit, dan weet ik het wel en bel ik sowieso de HA. Vanochtend echter wederom negatieve test... grmbl...
Wat balen meid, Ik hoop zo voor je dat je over een aantal dagen een posi test in handen hebt! Liefs Wendy