hey chelleke ...ten eerste gave foto`s , en ten 2e ..dat wordt klussen ... ik zou zeggen dat het een pos. ovu test is
snik....de rode D's stonden opeens voor de deur...zonder voor aankondiging, mag ik me weer bij jullie aansluiten???? cyclys 1-35 dagen, cyclus 2 -30 dagen... op naar de 3e ronde.... Ik weet dat je niet mag hopen maar ik ben toch een beetje verdrietig.... Nod 15 juli, weer een maand te gaan.... x
Nee, het is een ramp. Ben nu aan het tempen om te kijken of ik uberhaubt wel een eisprong heb. Mag toch hopen van wel. Temp is nu constant tussen de 36,4 en 36,6 graden, wacht nu op de sprong.
hey happy deesje, dora en ster. Jammer dat jullie duivels er weer zijn. Misschien is het deze ronde raak. Welkom bij de juli NODers! Groetjes Simone
Ja, jammer dames!!! We moeten echt deze maand met z'n allen van dat NOD forum AF!! Hup naar Ik ben zwanger forum!!!
Hallo allen, Happydeesje, Dora en Ster balen joh! Succes deze ronde. Voor mij is het even afwachten hoelang mijn cyclus is omdat ik pas een keer ongi ben geweest na het stoppen van de pil. Als het goed is en ik reken 28 dagen komen mijn vruchtbare dagen eraan. Tenminste de ene site zegt 2 dagen de ander tot wel 8 dagen, hou maar een ruime marge aan Voelt zo raar om nu ineens met een doel te "klussen" i.p.v voor de lol. Hopelijk kan ik dat gevoel een beetje loslaten, herkennen jullie dat? Goed weekend allemaal en hopen dat Nederland wint en dat dat de mannen in de goede stemming brengt haha. Groetjes Erica