Spannend Wendy, ziet er goed uit allemaal!! Therese, het kan inderdaad nog. Ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!
Hallo iedereen, Ik ben ook nog steeds niet ongi. Ik voel vanalles maar nog steeds geen . Morgen maar testen als het vandaag niet doorbreekt.Pffff ik voel me zo moe, van de warmte??? @ Terese, dat is een rond buikje zeg.. Ik hoop voor je dat het een goed teken is. @wendy, Ik hoop voor jou dat de nieuwe maand veel moois met zich meeneemt, en dat de pendel gelijk krijgt. Dames veel succes met wachten en de duimen draaien door!!!
Het word een klein beetje stil aan deze kant Daarom wil ik ff doorgeven dat ik er nog steeds ben Het is een spannende tijd. Liefs Wendy
Ik ben er ook weer Had vanmiddag weer een heel klein beetje bloed in mijn onderbroek, klein streepje zeg maar. Maar nu is het weer over. Buikje is gelukkig wat minder pafferig geworden. Kan er nog niets over zeggen....
En..... ze zijn keurig op tijd, die duveltjes! Ik had al het vermoeden... en ik vind het helemaal niet erg. Ik laat me nu tenminste nu niet meer zo gek maken. Aansteller als dat ik ben geweest. Enfin, over 28 dagen weten we weer meer
hoi terese, ik had dat ook al die kwalen je denkt ja ik ben zwanger. nu denk ik als ik dat weer heb o ik wordt ongesteld. en dan heb je minder last van kwalen van te voren. soms zit je je zelf gek te maken met wat je voelt. wel jammer dat je ongesteld ben geworden. op naar de volgende ronde. groetjes chantal.
Hoi Terese, Wat jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde,hoop dat die veel goeds voor je brengt. Ik ben nog steeds niet ongi,heb ook nog steeds geen klachten,alleen durf ik niet te testen Ik wacht nog wel een paar daagjes. Liefs Wendy
Zou ik de test ook smiddags kunnen doen?Ik heb nl al geplast en moet nu niet meer Anders moet ik wachten tot morgen. Liefs Wendy
In een vroeg stadium kun je beter ochtendurine gebruiken, omdat de kans dat je hcg gemeten wordt groter is. Of je moet een hoog gehalte aan hcg hebben dan maakt het natuurlijk helemaal niks uit. Ik heb vanmorgen getest, maar nee hoor helemaal niks!! Domper!! Maar ook nog geen te zien, dus we houden nog een beetje hoop. Wendy: SUCCES met w88 en hopen op een posi uitslag.
hoi meiden Jammer terese, maar nu wel duidelijkheid, succes de volgende ronde Jody, misschien nog wat te vroeg voor te meten, wie weet over 2 daagjes... Wendy80: van harte meid, geniet er maar lekker van grtjs Twinny