Heb het ook al gehad hoor Tigger 2x 24d en meestal zit ik rond een cyclus van 25 en 26d maar dat is toch wel net genoeg normaal om een eitje te laten innestelen ! Succes meidje and may the next round be the lucky one !
Zo, weer terug op het honk. Vandaag naar de open dagen van de luchtmacht geweest. Manlief was na gisteren zo onder de indruk dat hij vandaag nog een keer wilde. MET MIJ!!! Nou heb ik helemaal niets met de luchtmacht, ben een grote passifist, maar ja, nu staat hij lekker bij mij in het krijt Zo'n luchtshow is wel mooi hoor, maar het is een en al propaganda. In het commentaar maken ze continu reclame voor de oorlogen in Irak en Afganistan. :x Ach, het was heerlijk weer en met de trein hadden we ook helemaal geen probleem met files en zo. 2 uurtjes heen en terug. We hebben een lekker kleurtje gekregen. En manlief heeft bij mij het een en ander goed te maken.
Thxx Tigger, written straight from the heart !... (in één vd eerste emotionele dagjes bij de start ve ongi )
He Loeki, mijn man was er ook, hij is namelijk militair (landmacht) en gaf info over de verbindingen... Hij belde mij gisteren ook al op over de bleu devils... Helemaal wild was ie, haha.
Blue Angels waren het volgens mij Ja, mijn man was ook dolenthousiast na gisteren, maar door het mindere weer konden ze niet alle stunts laten zien en toen het dus vandaag opklaarde wilde mijn man zó graag nog een keer de hoge luchtshows zien. Ik vond de Fransen en Zwitsers leuker dan de Amerikanen. Vooral het hartje met pijl dat de Fransen in de lucht schreven vond ik persoonlijk heel erg mooi. Die Amerikanen is alleen maar groot machtsvertoon. Maar indrukwekkend was het zeker.
Angels idd, sorry... Hihi, ik onthou dat niet. Ik geloof gelijk dat het groot machtsvertoon is... Rare lui die Amerikanen...
Helaas waren de Red Arrows er vandaag niet bij. Dat verbaasde veel mensen en ons eigenlijk ook wel. Maar toen we thuis waren en om 8 uur het journaal aan zetten..wat schetste onze verbazing. De Red Arrows waren op tv, maar dan bij het devilé van koningin Elizabeth in Londen, dus we hadden gelijk antwoord op de brandende vraag van vandaag, waar zijn de Arrows gebleven, in Londen dus.
wij zijn vorig jaar naar de open dagen van de luchtmacht geweest hadden zoontje van vrienden bij en die was er helemaal wild van. vond het zelf toen ook wel erg indruk maken. heb helemaal niet gevolgd waar het dit jaar was jammer!
ik snap steeds minder van mn lichaam De duivels zijn sinds vrijdag weg en sinds die tijd last van mn borsten, waar komt dat nou weer vandaan??? Het zeurt aan de zijkant, wat moet ik hier nou weer mee. Heeft iemand dit ook wel eens gehad??????
De Red Arrows waren er alleen op vrijdag en die heb ikzelf dus gemist (moest werken). Ze hebben voor het eerst (en misschien ook wel voor het laatst) samen met de Blue Angels gevlogen. Dat scheen uniek te zijn. De open dagen waren dit jaar op de basis in Leeuwarden en volgend jaar op Volkel. Met mijn cyclus gaat alles nog steeds hetzelfde. temp blijft gelijk op 36,5 graden. Totaal geen stijging in het vooruitzicht. Ik voel mijn eisprong ook niet, dus je kan ook niet klussen op het moment dat...nou ja, het heeft wel het voordeel dat ik heel ontspannen blijf klussen hoor. Ik heb geen datum waarop ik MOET, want ik weet absoluut niet waneer ik ovuleer. Ergens tussen dag 15 en dag 40 denk ik dan maar. Liever vroeg dan laat.
Ook wij waren op de opendagen...alleen zaterdag dan omdat vrijdag niet echt mooi weer was. Mijn vriendje is ook militair bij de luchtmacht (mijn paps ex mil. op volkel brandweer). We zijn beiden spotters. We vonden het dit jaar erg tegenvallen, maarja volgende keer beter. Spanje opendagen waren dit jaar wel leuk . Volgend jaar weer lekker bij ons op de basis...scheel weer 2 en half uur rijden Ik zit nu in de wacht periode...mijn ei is geweest. Pfff wat zal het weer lang duren Meiden die hier weer aangemeld zijn...balen!!! Suc6 in de volgende ronde. Nou moet er gauw vandoor..druk druk vandaag. Eerst de hond van mijn schoonouders uitlaten en ophalen. Even langs hun (staan vandaag op een markt) Dan naar mijn ouders ivm paps dag Dan naar schoonbroer omdat hij zijn verjaardag geeft en dan ben ik uitgeteld Fijne dag meiden!! Lieve groetjes
Hallo meiden, Ik ben een tijdje weg geweest ivm vakantie enzo, maar mag ik mij ook alvast bij jullie voegen? Ik voel mij vandaag een beetje verdrietig. Vanmorgen heb ik een testje gedaan en deze was negatief. Ik weet het, ik mag nog niet klagen. Ik ben 01-01-06 gestopt met de pil, maar voor het eggie zijn we pas in ronde 2. Vergelijkbaar met vele anderen op dit forum stelt dat natuurlijk nog niets voor, maar een kleine beebie is zoooo gewenst. We hebben de hele maand ons best gedaan. Om de dag geklust . Expres vandaag getest om mijn mannetje leuke vaderdag te kunnen bezorgen, maar helaas. Hij is sinds vanmiddag naar zijn werk en ik zit hier in mijn uppie. Kan het met niemand delen en daarom moest ik het ff van mij afschrijven. Sorry hoor. De zijn er nog niet maar aangezien de test negatief was, mogen ze van mij nu wel snel komen. Dan kunnen we tenminste de nieuwe ronde in. En nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik maar. Zo, toch nog enigzins positief afgesloten. Mijn NOD voor juli weet ik dus nog niet, maar ik wens iedereen heel veel succes deze maand.
Hoi Bibi, ik herken je verhaal. Ik voel me iedere maand weer hetzelfde als de testen negatief zijn. Laat de dan maar komen als het toch weer niet gelukt is. Meestal test ik na dag 32, maar zoals je aan mijn onderschrift kunt zien zijn veel van mijn cycli veel langer en soms, als ik begin met een test op dag 32, dan is mijn eisprong nog niet eens geweest. Zoland de zich niet laat zien heb je nog steeds kans dat je zwanger bent of wordt, dus geef de moed niet op. Ik ben na 6 maanden naar de ha geweest ivm mijn onregelmatige cyclus, want ik werd er zo verschrikkelijk onzeker van. Nu moet ik tempen en kijken wanneer mijn eisprong is. Ik doe dat nu voor de eerste keer, dus ik ben heel benieuwd. Mijn cyclus was voor de pil namelijk zo regelmatig als de klok. Nou succes in de eventueel volgende ronde, maar geef nu nog niet op hoor, het kan nog steeds.
Dankjewel Loeki, Ik blijf nog maar een beetje hoop houden (tegen beter weten in). Ik heb mij voorgenomen om bij de start van mijn volgende cyclus ook te beginnen met tempen. Ik hoop dat het dan iets duidelijker wordt.
@ Bibi, je schreef dat dit de 2e poging was sinds je op 1 januari gestopt bent met de pil, heb je zólang op je eerste ongi moeten wachten? Of is je cycluslengte net zo'n mysterie als die van mij?
Hoi meiden, Voor mij de eerste ronde.. als alles goed gaat en mijn cyclus laat mij niet in de steek(28 dagen) dan is mijn NOD 5juli.. spannend!! maar misschien is mijn lichaam nog aan het ontpillen.. voelde vandaag wel volgens mij lichtelijke eisprong maar (dus al 4 dagen te vroeg) ook dat kan ik mis hebben.. lastig hoor?? ik wacht het rustig af liefs Faith
Loeki, we hebben de eerste maanden veilig geklust om het ontpillen de tijd te gunnen. Na het stoppen met de pil werd ik na 26 dagen ongi. Daarna duurde het 37 dagen en vervolgens 27. Toen dacht ik dus: "nu kunnen we ervoor gaan". Maar helaas de ongi daarop kwam pas na 38 dagen. Ik had expres pas op dag 35 getest en deze was negatief, terwijl ik echt het gevoel had dat ik zwanger was. Maar ja, waarschijnlijk beelde ik het mij maar in omdat ik zooo graag wou. Nu deze maand opnieuw na 35 dagen getest en wederom negatief. Ik moet wel bekennen dat ik me nu ook niet zwanger voel. Vandaar dat ik wil dat dit rot maar moeten komen.