NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel veel succes Faith

2. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ondanks dat ik weet dat het eigenlijk pas de 2e ronde is, voelt het als de 5e ronde. We leven er al zo'n tijd naar toe.

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Succes Faith, ik hoop voor je dat je ongi snel (regelmatig) op gang komt.
    Of niet natuurlijk... ;)

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Lastig al die springende cyclussen... Om gek van te worden lijk me... Ik hoop dat die van mij redelijk normaal blijven... *duim,duim*

Ik wens jullie alles succes die er is!!!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, bibi het is net alsof ik mezelf hoor praten, ik ervaar precies hetzelfde, ik ben in oktober gestopt. Nou mijn cycluslengte zie je wel in het onderschrift en dat spreekt voor zich. Ik had ook steeds het idee dat ik nu toch echt wel zwanger zou zijn, maar na zo veel teleurstellingen dúrf je gewoon niet meer te testen. Vorige cyclus heb ik geloof ik 7 keer getest, ik werd er gek van. In het begin test je een keer en dan een week later weer eens en nog een week later ... nou na 6 cycli heb ik echt geen geduld meer om om de 7 dagen te testen. Deze cyclus heb ik me voorgenomen helemaal niet meer te testen en ik merk het van zelf wel, maar toch denk ik niet dat ik daar nog het geduld voor heb. Nu ik temp weet ik hopelijk wanneer m'n eisprong is, dus dat is het allemaal iets minder onzeker.

6. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik hoop het ook voor je Tigger. Is dit jouw eerste ronde?

7. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Moeilijk he die onzekerheid of dat je nu zwanger bent of dat je gewoon weer een lange cyclus hebt en dat je weeer moet wachten op je ongi. Hopelijk kunnen we u aan de temp gaan zien of het een lange of korte cyclus is deze maand.

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Vandaag zo gelachen... Mijn broer en zijn vrouw zouden bij mijn ouders langs gaan vandaag, samen met een ander stel. zij is zwanger van dat stel... Mijn moeder een leuke pluche kleurige bloem gekocht die je veel ziet nu. Maar die vrienden was een smoes (zodat er wel voldoende eten was :D ) want mijn tante (was getrouwd met de broer van mijn vader) kwam als verassing mee, die hadden elkaar al 12 jaar niet gezien.

Maar goed, mijn mams zat dus met dat kadootje, dus hebben wij hem gekregen.. :D Ze weten namelijk dat we bezig zijn...
    Was zo´n grappige situatie... (je had er bij moeten zijn, haha. Als je het zo verteld is het lang niet zo grappig ;) )

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    2e eigenlijk. Maar de eerste telt niet echt mee, ben vorige maand gestopt met de pil. Had na 24 dagen (gisteren) mijn ongi... Dus veel kan ik er niet over zeggen...

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Loeki, bij jou is er idd geen peil op te trekken... Raar hoor, dat het zo´n onregelmatige is...
    Lijkt me slopend...

Bij deze een knuf van mij, om je een steuntje in de rug te geven... :D

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @bibi, net wordt vast weer een lange, want ik zit op dag 15 en nog geen stijging van de temp te bekennen.

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Toch wel leuk hoor. Nu maar hopen dat je het kadootje snel in een babykamer kan plaatsen. ;)

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Getver, balen zeg. Ik zal voor je duimen dat je ei deze maand nu toch snel gaat komen.

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Tja, gelukkig zijn we er nu nog nuchter onder.. zo van we zien wel of het ons gegunt is. Maar ik denk dat dat over een paar maanden wel anders is... :oops:

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik ook Loeki... Zet hem op Ei van Loeki!!!!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @Tigger, wij hadden laatst ook zoiets. M'n ouders waren 30 jaar getrouwd en m'n neef zou met z'n (net bevallen) vrouw komen. Dus leuk kraamkado meegenomen, komt m'n neef wel, maar als verrassing niet zijn vrouw, maar m'n tante uit Frankrijk. Was ook zo'n leuke verrassing voor mijn moeder. M'n neef heeft het kado wel meegenomen overigens. ;)

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Probeer dat vol te houden!! Succes met klussen in ieder geval.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, mijn man blijft er erg nuchter onder (soms iets te naar mijn idee), ik iets minder, vooral omdat ik het idee heb dat het probleem bij mij en mijn cyclus ligt en niet zo zeer dat er bij hem iets mis zou zijn. We klussen gewoon niet op de juiste dagen, maar wat wil je ook met zo'n onregelmatige cyclus.

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Daar kun je ook niet tegen aan klussen, lijkt me. Dan zou je elke dag aan de bak moeten, maar dan wordt de druk zo groot.. Het moet wel leuk blijven...

Zo frustrerend....

Haha, gelijk heeft ie, het kadootje wel mee nemen, hihi...

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik probeer om de twee dagen te klussen zonder dat mijn man het gaat zien als 'moeten', maar ja, als je dat weken vol moet houden is het ook niet leuk meer.

Deel Deze Pagina