2 jaar, dus wel overheen te komen hoor. Maar hij heeft er toch nog moeite mee. Hij is bang z'n vrijheid kwijt te raken. Ik heb wel altijd gezegd, het moet niet alleen MIJN keuze zijn, JIJ moet er ook achter staan. Nou, dat zegt hij ook wel te doen, maar helemaal zeker ben ik er nooit van. Ik denk dat deze lange aanloop misschien ook niet helemaal ongunstig is voor hem, is hij weer een jaartje ouder en hopelijk ook wijzer Nou ik ga nu lekker op een oor. Even de wijn opmaken (mag nu nog) en dan slapen.
Hallo, de zijn vandaag gearriveerd. Helaas. Zelfs mijn vriend vond het jammer. Was netjes 29 dagen, niet slecht voor de 1e maand na de pil. Misschien dat het deze maand gaat lukken. Mijn vruchtbare dagen vallen precies in onze vakantie, dus wie weet een vakantiekindje. En de uitgerekende datum? Mijn verjaardag. Zou dit lukken? We doen ons best.
ik heb me verrekend.. grr. Mijn NOD is 5 juli. Maargoed, maakt niet uit. Klussen doen we toch erg veel deze maand zeker deze periode (
Pfff, ik heb echt geen idee wanneer mijn eisprong nou eigenlijk echt komt... Ik heb nu helemaal nog geen draderig slijm gehad of iets, en vorig maand had ik dat wel.. Volgens mijn banner is mijn eisprong vandaag of morgen want ik had gerekend vanaf de dag dat het een beetje bruinig bloedverlies was, maar dat schijnt niet te tellen. Voor dat ik op dit forum kwam was ik een beetje naief denk ik, ik dacht dat je gewoon altijd zwanger kon worden, maar er komt nog heel wat bij kijken.!
Ik weet precies wat je bedoeld, dit dacht ik dus ook. Je hoort zo veel verhalen van die is zwanger, en die onverwacht en die door de pil heen.. Dan denk je, nou ik stop met de pil en wordt wel ff zwanger.. Maar er komt veel meer bij kijken dan je denkt.. Ik schrok er eerst ook van. Nu ben ik er aan gewent dat je er echt moeite voor moet doen, maar toch proberen er niet aan te denken. Ik ben pas gestopt met de pil, dus moet nog mijn lichaam leren kennen wanneer de duivels komen en wanneer mijn ei is enzovoorts.. Dit is mijn 2e ronde pas dus ik heb nog niet te klagen. Maar toch zo ik willen dat het deze ronde raak gaat worden...
Ik ben nu ook sinds paar dagen met de pil gestopt omdat ik en mijn vriend er nu c-ker van zijn dat we het willen proberen. ik gebruik al jaren de pil en mijn cyclus is altyd precies het zelfde en op tijd.dus dat is heerlijk.zal dus wel even wennen zijn nu.
Hallo Esdepes en Bar ik snap precies wat jullie bedoelen, gaat een hele wereld open haha. Ben in de eerste ronde. Moet nog afwachten hoe lang de cyclus gaat worden. Ik heb nu allerlei buikpijntjes die ik nog nooit heb gehad voelt als maar houdt steeds wel weer op. Kan dus van alles zijn. Zelf probeer ik er maar niet zoveel aan te denken en rustig af te wachten hoe lang de cyclus duurt. En ja stiekum hoop ik dat ik dat niet hoef te ontdekken, maar dat verwacht ik niet hoor!! Erica
Je hebt meestal eerst tijd nodig om te ontpillen. Die kwaaltjes lijken erg veel op ongie of zwanger kwaaltjes helaas.. Ik voelde zo veel dingen vorige maand.. Maar helaas niet zwanger. maar gelukkig wel ongie, want dan weet ik dat mijn lichaam nog werkt. Als je hoort van sommige dat ze een half jaar wachten op hun eerste ongie.. daar moet ik toch niet aan denken.. het is onwijs spannend allemaal en ik hoop dat we snel zwanger zijn. Laat juli een vruchtbare maand worden
Ik ga nu ook naar de 2e ronde....Maar heb ff een vraagje, Heb nu een cyclus gehad van 25 dagen, maar van hoeveel dagen moet ik nu uitgaan?...25 of gewoon 28??... fay
vraagje.. Ik heb nu 3 pillen van nieuwe strip geslikt.. ben gister gestopt... word ik nu eerst weer ongesteld nu ik gestopt ben of gaat mijn cyclus nu gwoon verder zoals dat altyd ging?
Er kan vanalles gebeuren, gewoon afwachten op je eerste ongi en vanaf die dag begint je volgende cyclus! Het kan zijn dat je morgen opeens al ongesteld wordt, maar het kan ook zijn dat je pas binnen xaantal weken je duiveltjes ziet Afwachten dus! Sterkte!
okeej spannend dus.. ik heb altyd een cyclus van 28 dagen altyd stipt op tijd kwamen de duiveltjes.. had beter niet kunnen beginnen met de nieuwe stip maar goed had had had haha.. ik w8 het dan wel even af zal wel wennen zijn denk ik .want ik kon het altyd goed plannen. ik w8 het iig even af.. bedankt tacha. (K)
Ze zeggen wel dat als je voor de pil regelmatig was, dat je dat na de pil ook blijft, maar het is dus afwachten he Ik hoop voor je dat je lekker regelmatig blijft! Maar hoelang heb je de pil genomen? Was je 28dagen stipt mét de pil, of ook zonder? Veel succes!
ik slikte netjes mijn 21 pillen en dan 3 dage na t stoppen kwamen de duivels.. en dan netjes na 7 dagen slikte ik weer de 1e pil.. en zo gaat dat al jaren..ik denk dat ik begon met slikken toen ik een jaar of 15/16 was. ik zou niet weten hoe het ging zonder pil dat is al zo'n tijd geleden.. ik ben vorige week ongesteld geweest. maar mocht ik nu ongesteld worden is dat dan ook weer gwoon een 'weekie'? en dan weer opnieuw de cyclus.pff wat een gedoe he hahah (K)
Ohja, met de pil was ik ook heel regelmatig hoor, dat is bij iedereen zo denk ik ?! Ik weet het echt niet, het kan zijn dat je netjes een weekje ongi wordt, en dan een mooie 28-dagen cyclus hebt! Maar het kan ook helemaal anders uitlopen! Ik heb verhalen gelezen van meiden die 6 maanden (!) moeten wachten op hun eerste ongi na de pil !! Ik moet ook afwachten hoor, 2juni eerste dag van mn (pil-)ongesteldheid gehad..Dus normaal rond 28juni mn 'echte' ongi krijgen!! Maar of dit zo zal zijn.. Het is erg, dat wachten en die onzekerheid! Maar het kan niet anders !!
Ja maar is het ook zo dat als je dus niet ongesteld word je gwoon gelijk zwanger kan raken of moet je eerst afw88 tot dat je ongesteld ben geworden en dan is het pas mogelijk om vruchtbaar te zijn en zwanger te raken? ik lees zo veel verhalen dat het af en toe gwoon niet leuk meer is en je 'banger'word gemaakt dan nodig is.. maar jij bent nu dus ook pas gestopt met de pil.. spannend allemaal hor .
Ja in principe ben je al direct vruchtbaar, maar er zijn maar weinig meiden bij wie het van de eerste ronde al raak is !! Maar het kan natuurlijk in principe wel! Ik wacht gewoon deze ronde af, ben benieuwd hoe mn cylcus is! Maar we hebben al wel geklust hoor Dus als ik 'over tijd' ben, gooi ik er wel een testje tegenaan