Hahah ja klussen moet je altyd blijven doen Ik heb dan gister voor het eerst mijn pil niet ingenomen (dus alles nog erg pril) en ja ik d8 nu gelijk ff flink klussen hahaha> Maar meid is dit ook jou 1e ronde ?
Ja dit is mn eerste echte ronde Kun je anders mss deze strip niet beter uitnemen? Dan is het iig iets minder verwarrend en weet je wnn je NOD zou moeten zijn ? En anders is het afwachten en goed klussen En er niet té veel mee bezig zijn, dan ga je je vanalles inbeelden en dat is niet fijn 8) Succes !!
okeej is goed meid. ik ben dr vanavond niet moet zo aan het werk. maar dan kletse we nog wel even via hier.. ff vraagje hoe krijg je dat van Kimmiej schreef: Ja ik ben nog nieuw dus alles is nog ff kijke hoe t werk.. Het wachten is zo vervelend he... voor jou ook spannend..wie weet zijn we wereld wonders en zijn we gelijk zwanger hahah.we w88 het gwoon af ..ik zal voor je duimen.
Dan moet je op 'quote' klikken, rechts boven mijn bericht Ja zou leuk zijn, samen zwanger Maar ik vertrek morgen op vakantie naar Djerba, dus ben er pas binnen een week
Okej ik heb het gevonden ... OW heeeeerlijk op vakantie..wou dat ik kon ruile .Vakantie zit er dit jaar niet in voor mij.. Maar samen zwanger ja dat zou idd super zijn. en dan spreek ik je na je vakantie wel via msn .. Lekker klussen op vakantie dat is nog leuker/lekkerder.
Ja idd Maar ik heb mn vruchtb periode (normaal) al gehad hoor Dus het wordt niet klussen maar gewoon genieten van mekaar Een dagje na mn thuiskomst kan ik normaal testen (als mn duiveltjes er nog niet zijn he) dus dat is spannend 8) !! Wanneer is je NOD?
ff denken hor.. 9 Juli als ik volgens mijn 'oude' cyclus verloopt. mijn vruchtbare periode is bijna..dus hope dat die Wegblijven de komende dagen dan weet je het nooit
Welkom en succes in de nieuwe ronde. Bij mij nog helemaal niets te melden temp nog steeds op 36,5 graden. Je zou bijna denken dat de thermometer stuk is of zo, maar ja...zit pas op dag 16, dus mag nog niet klagen. Zal wel wéér een lange cyclus worden.
Kijk maar in m'n onderschrift, ik wordt er stapel mesjoche van. Geen pijl op te trekken. Ik ben nu voor het eerst aan het tempen (op dokters advies) en moet over 2 maanden terug naar de huisarts. Kun je na gaan dan ben ik nog niet eens een jaar bezig en sta nu al met één been in de mmm.
Dank je Micha, jij natuurlijk ook heel veel succes. Ik zit nu op dag 16, maar nog geen eisprong geregistreerd, zal dus wel weer een lange zit worden, maar hopelijk geen 53 dagen meer, want dat is slopend. Dan heb ik echt zoiets van laat die maar komen.
Ik had ook 3 pillen genomen, werd na 2 dagen ongesteld en ben toen gaan tellen. Heb gewoon 28 dagen genomen, werd na 24 dagen ongesteld. afgelopen zaterdag. Heb nu een cyclus van 24 dagen genomen, maar klus gewoon lekker door rond die twee weken...aangezien er weinig van te zeggen is. We zien het wel... Succes!!!