mijn NOD is ook in juli, wanneer precies is nog even afwachten ligt eraan of mijn cyclus ook deze maand korter wordt. Anders rond 18 juli. Flink klussen allemaal!!! Liefs meliske
ja is idd niet echt fijn, maar zoals je ziet wordt het iedere keer weer iets korter. Maar is erg lastig, duurt zolang voor ik weer in die vruchtbare periode zit. Hopelijk wordt ie deze maand ook weer iets korter dan 44 dagen. Blijf vrolijk verder klussen. Liefs meliske
Nou Meliske, als ik jouw onderschrift zo zie, dan mag ik nog helemaal niet klagen. Maar goed dat het iedere keer iets korter wordt.
nee die van jou valt nog wel mee vergeleken met die van mij. Maar bij jou is het weer langer en korter dus je kan er helaas ook geen pijl op trekken, bij mij wordt ie steeds korter, dus begin iedere keer op tijd met ovulatie testen, doe jij dat ook? Als ik dat niet doe, weet ik echt niet wanneer die ei komt. Pfff wat een gedoe allemaal he. Hoop echt dat het deze keer raak zal zijn. Liefs meliske
@ Meliske: Ovu-testen zijn bij mij onbruikbaar omdat ik geen idee heb wanneer ik moet beginnen. Ik zou volgens de bijsluiter moeten beginnen op dag 11 en dan dus doorgaan tot m'n ei, maar ik heb dat één keer geprobeerd en dat was de cyclus van 53 dagen, kun je nagaan hoe lang ik aan het testen was. Ik was handen vol geld kwijt. Ik ben toen naar de ha geweest en moet nu over twee maanden terug komen met temp-kaartjes, dan wordt ik daarna eventueel doorverwezen naar de gyn.
ja idd kost zeker veel geld die ovulatie testen. Ik heb vorige 'maand' voor het eerst getest, heb bijna 2 en een halve week getest. Ik wacht nou met testen tot ik meer afscheiding krijg en dan ga ik weer beginnen. Merk jij wel aan je tempkaartjes of je een eisprong heb? @ Me2: klopt ook al heb je een mooie cyclus, dat wil niet altijd zeggen dat je ook snel zwanger word. Een lichaam zit maar raar in elkaar. Liefs meliske
Ik heb nu pas de eerste complete tempkaart sinds mijn dokters bezoek. Ik moest van de dokter eerst wachten op mijn volgende menstuatie (die liet ruim 2 weken op zich wachten) en in de volgende periode zat een vakantie en kreeg ik griep, compleet met koorts en alles, dus die heb ik maar als testcase gezien, want er was geen touw aan vast te knopen. Nu dus voor het echie, maar heb tot nu toe nog geen verhoging kunnen ontdekken.
@ Me2, zwanger worden vergt 2 personen, jij kan een mooie cyclus hebben, maar als het zaad van je mannetje niet zwemt kun je klussen tot je een ons weegt. Ik ga er voorlopig maar van uit dat het probleem bij mij ligt, want hoewel we toch regelmatig klussen denk ik dat we er de afgelopen 9 maanden toch 9 van de 10 keer goed naast zaten. Ik kan slechts van één cyclus echt zeggen dat we geklust hebben rond de eisprong, maar ja dan is de kans dat het raak is nog maar 25%
Nou, ik mag goed aan de klus vanavond! Mijn ovu test geeft vandaag twee even dikke strepen aan! Gisteren nog niet helemaal, maar ik wou het er toch op wagen voor het geval dat, maar mijn mannetje was niet lekker. Vandaag dus nieuwe ronde nieuwe kansen en achteraf misschien maar goed dat we een dagje gewacht hebben! Ben zoooo benieuwd of het met hulp van deze testen wel wil! Zitten we in ieder geval op de juiste dag of niet dan? Marian
als ie vandaag 2 dikke strepen aangeeft dan zou ik zeggen, duik lekker het bed of of waar dan ook, en klussen maar!!!! Hopen dat er goeie zwemmers tussen zitten!!! En je over 9 maanden iets moois mag vasthouden! Veel plezier met klussen! Liefs meliske
Nou heel veel succes Marian, ik hoop dat mij ei nog even blijft zitten waar het zit, want manlief is de hele week stand-by, dat betekend over het algemeen dat ik gedoemd ben tot een weekje celibaat leven. Dus als mijn ei deze week komt kan ik het ook deze periode schudden. Hoe doe je dat als je man zeeman is? Die zijn weken van huis, dat lijkt me bijna onmogelijk. Ik vraag me dat af omdat mijn zwager ook vaart en maanden van huis is.
Lijkt me inderdaad erg moeilijk plannen!!! Maar goed dat onze mannen geen zeemannen zijn! Al heeft die van mij wel schippersbloed en heeft hij vroeger zelf ook gevaren. Gelukkig nu niet meer! Marian
Ik heb ooit geroepen dat de beste anticonceptie m'n man z'n baan was. Nou dat blijkt nu soms meer dan waar te zijn.
Moet hij aan zijn baas vragen of hij altijd vrij mag zijn als zijn vrouw haar eitje heeft hihihihihi!