Ja, dat hoop ik natuurlijk ook! Ik ben 26 (word in december 27) In elk geval leuk dat we met z'n 2en zenuwachtig kunnen gaan zijn!
Ja,mijn lichaam heeft aardig in de steek gelaten.. Maargoed. het voelt nu nog zo.. Ik heb nog dezelfde dingen.. Helaas. Maargoed ik weet dat mijn lichaam nog werkt na de pil.. op naar ronde 2 en er is gependeld voor me dat ik in juli pos test zou hebben... dus wie weet
Idd! iig fijn dat je lichaam het doet. Had ook nog heel anders kunnen zijn! Nogmaals suc6! Hoop dat de pendels gelijk hebben
Ik hoop het ook. En voor jou hoop ik ook dat je goed nieuws krijgt. Hopelijk houd me lichaam me niet nog is voor de gek.. Voelt niet fijn.. Ben jij al is bij de dokter geweest of nog niet?
Nee ben nog niet geweest. We zijn van plan om min. tot na onze vakantie te wachten (half augustus) Wel heb ik vanavond een afspraak gemaakt met een soort van paranomaal begaafde vrouw. Daar kon ik 5 juli pas terecht....
Nee Vergeten te vragen.....was zo gespannen om te bellen, dat ik zelfs het adres niet heb gevraagd. Nu kom ik daar via een vriendin wel achter, maar toch
hihi dat is niet handig... wel handig dat je vriendin dat weet. Ben benieuwd hoe het gaat.. en als je nog is erachter komt hoe ze heten.. je weet me te vinden
Nou, ik kom me hier bijvoegen. Nog steeds niets te zien..... Denk dat ik toch morgen nog een keer ga testen!
Hoi hoi! 'Leuk' dat er al meer meiden zijn met hun NOD in juli.Ben ik tenminste niet alleen Maar wel balen natuurlijk voor jullie!:sad: Duurt wel lang he,dat wachten. nog meer dan een maand,zucht... Maar m'n ongi is weer bijna voorbij,da's ook wel lekker Grts Lucia
Hoi Lucia! Kom op meid, we gaan er met z'n allen voor Fijn dat je ongi weer bijna over is, die van mij wordt gelukkig ook al minder Liefs An
Ik voeg me ook bij de club voor de volgende ronde. Weet niet zeker of het juli zal zijn, maar om nu al een topic voor augustus te openen lijkt me iets overdreven. Ga deze cyclus voor het eerst tempen. Misschien dat ik dan duidelijkheid krijg.
Nou, misschien iets te vroeg gejuigd, want er is vanmorgen nog geen spoor van mijn duiveltjes...toch even terug naar juni.
Ach, wat jammer Stientje. Bij mij niets meer sinds een heel klein beetje licht roze bloed gisteravond, het zet dus toch niet door.
Ik dacht al dat ik me verteld had, mijn NOD is 30 juni ipv 1 juli Nou ik blijf hier wel illegaal hoor, het is op de kop af net geen juli @Stientje: Dit wordt onze maand!!! Liefs An