Haha, nou ik heb er inderdaad wel eens grapjes over gemaakt. Helaas weet ik nooit wanneer mijn ei komt, maar wil nu zeker om de 2 dagen klussen.
die zijn wel lange tijden weg maar volgens mij zijn ze daarna ook weer een lange tijd thuis dus dan kunne ze wel flink klusse
Ja, m'n zusje wist binnen een half jaar zwanger te worden en in die tijd ook nog een miskraam te verwerken, dus die was behoorlijk vruchtbaar.
het blijft altijd een gok wanneer je moet klussen denk ik, want wanneer doe je het goed? de een zegt om de dag, de ander zegt elke dag, terwijl je ook weer vaak hoort dat om de dag of elke dag niet goed is voor de kwaliteit van het zaad. en dan ook nog is het probleem van welke dag je het vruchtbaarste ben...
Ik zou wel balen als ik mijn fertilitywindow mis omdat m'n man weer moet werken. Zeker met die cycluslengtes die ik heb, voor je het weet ben je weer 2 maanden verder. Maar ja, als ik september nog niet zwanger ben 'moet' ik ook weer mee op allerlei schoolreisjes en dan ben ik 2 weken van huis, zal je zien dat ik dan ook weer m'n vruchtbare periode mis.
Hé, heeft iemand daar ervaring mee, zwanger mee op schoolreis, moet je dat doen of niet (hoop toch echt zwanger te zijn eind september). Het is iets dat me al heel lang bezig houd. We gaan 5 dagen naar Polen (busreis van 18 uur, weinig nachtrust, e.d.) Is dat verstandig als je (net) zwanger bent?
ja dat is een groot nadeel van een lange cyclus, he! het is niet ff een maandje overslaan maar wel 2 of nog meer! Ik werk in de verpleging en wij gaan ieder jaar met een aantal bewoners op vakantie, dat is ook over een week of 2, maar ik ga mooi niet mee. Dan heb ik ongveer me ei en wil dat echt niet missen! Ik wacht al zolang.
nope geen ervaring mee, maar denk dat het wel belangrijk is om voldoende nachtrust te hebben, vooral ook omdat je veel en snel moe bent als je (net) zwanger bent.
Ik denk dat het maar net is hoe je je voelt hoor! als je wel zwanger mag zijn tegen die tijd geeft je lichaam wel aan wat je wel en niet kunt doen... Marian
Ben ik ook weer eens! Was ff niet in de stemming om veel te zijn hier maar de dagen komen er weer aan en ik ben er weer helemaal klaar voor! KLUS, KLUS, KLUSSERDEKLUS, KLUS.....
Hee Loeki, Ik begrijp dat ik nu ff moeten stoppen met roepen... "Hee ei van Loeki, kom nu eens eindelijk!!"
Nee, laat het nu maar even weg blijven Bibi. Ach, het is standby-dienst, voor hetzelfde geld wordt hij helemaal niet opgepiept en hebben we een rustige week (kunnen alleen nergens heen, want áls ze bellen moet hij gelijk naar z'n werk.) Laat dat ei toch maar komen, vandaag bijvoorbeeld zou mooit zijn, want gisteren nog geklust. Hoe ziet het er uit Moontje komt je ei er al aan? Ik zal voor je duimen hoor.
@ Loeki "Ach, het is standby-dienst, voor hetzelfde geld wordt hij helemaal niet opgepiept en hebben we een rustige week." Dan heb je alle tijd om te klussen toch? hihi . Maak het maar lekker gezellig met je mannetje zolang hij niet opgeroepen wordt.
Nou, meestal baalt hij er zo van dat hij niet meer in the mood te krijgen is. Zo goed ken ik hem ondertussen wel, als hij moe is dan kan ik het shacken.