NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    bibi, trek het je niet aan hoor, ik ga er eigenlijk van uit dat die dip mijn ei nog niet was hoor, ik hou het voorlopig gewoon nog op dag 17 net als de vorige keren :(
    en maar weer gewoon afwachten...... :confused:
    en ook ik voel helemaal nooit iets hoor, ik heb wel eens krampjes en steekjes enzo maar later blijken die niets te maken te hebben met ei of ongi of wat dan ook en dat tempen helpt mij dus ook niets want ik zie er helemaal niets aan. :(

2. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Poeh wat een zooitje toch allemaal. Ik denk dat ik er nu verstandiger aan doe om lekker mijn stulpje in te kruipen. Morgen weer een nieuwe dag. :rolleyes:

3. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    doei doei meis!
    tot later, liefs en een knuffel moontje

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Sorry, dat ik zo hard was hoor Moontje, zo was het niet bedoelt. Wordt hier alleen zo moe van. De kans dat Nederland wereldkampioen wordt lijkt groter dan dat ik zwanger raak. Zit er gewoon een beetje doorheen. Ik zou ook zo graag willen dat ik van mijn man wat steun zou krijgen. Wil hier niet heel zielig gaan doen hoor, maar ik heb soms zo het gevoel dat ik alleen sta. Ik ziet zelfs 'stiekum' op het forum, omdat ik liever niet heb dat mijn man ziet wat ik allemaal van me af schrijf. Als hij ziet hoe veel ik op het forum vertoef, dan verklaard hij me helemaal voor gek.

5. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loekie, je was helemaal niet hard hoor
    schrijf maar lekker van je af, geeft helemaal niks hoor :)
    enneeh mijn man weet wel dat ik hier vertoef maar vind het ook maar onnozel en vooral zinloos en ook hij steunt me niet echt, vraagt alleen of ik al ongi ben en als dat zo is, nou jammer volgende maand beter!
    en als ik dan van slag ben zegt hij gewoon dat ik er niet zo mee bezig moet zijn....... :cry:
    Ik herken het dus.....
    knuffel van mij voor jou!

6. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Hoe lang ben jij inmiddels bezig dan? Is er niemand waar je goed mee kan praten over je problemen met zwanger worden? Je kan de wereld niet op je rug dragen!

7. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Lieve meiden,
    Dikke knuf terug en tot later.

(loeki, ik hoop dat deze knuf je een beetje helpt, wij zijn er voor je hoor. Tip: neem een lekker stukkie chocolade, kan soms ook een beetje helpen ;) )

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Moontje, fijn om te horen dat ik niet de enige ben bij wie manlief zich soms alleen ziet als zaaddonor. Idd vragen of ik al ongi ben en het verder maar onzin vinden.

9. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Maar het is toch ook zijn baby waar jij je zo druk om maakt... bah.. ik krijg er zo'n naar gevoel bij... Dit is mijn eerste ronde maar mijn vriend wil het zo ontzettend graag...

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja mijn man wil het ook heel graag maar al de drukte er om heen begrijpt hij helaas niet zo
    ik ga naar mijn bedje, tot gauw meiden!

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Esdepes, ik kan het met mijn man niet echt bespreken. Soms bespreek ik wat met mijn zusje, maar die zie ik erg weinig. Mijn moeder wil het eigenlijk ook liever niet horen dat het niet wil 'ik hoef niet steeds op de hoogte gehouden te worden hoor' is haar commentaar. Niet wetend hoeveel pijn dat eigenlijk doet. Mijn goede vriendin heeft zelf 4 kids (meer dan ze eigenlijk wilde, laatste was een 2ling) en ja, dan is het ook wel een vreemd onderwerp van gesprek. Ik hoor wel eens opmerkingen van familie en kennisen en dan vinden ze het allemaal zo zielig (ben eigenlijk pás 9 maanden bezig, maar loop al wel bij de ha). Mijn familie is het eigenlijk niet zo gewend dat het niet wil, ze zijn allemaal nogal vruchtbaar lijkt het. Of ik ben de enige die het er openlijk over heeft en gewoon toegeeft dat het niet wil en dat dát wel heel erg moeilijk is.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga ook even douchen (en onder douche even lekker staan janken denk ik,) en dan naar bed, morgenochtend weer tempen, kijken wat dat brengt.

13. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Ik ken in mijn omgeving best veel mensen waar het niet wil lukken. Ik kom uit volendam, en daar is het een heel groot probleem. Waar dat door komt heb ik geen idee van, mischien door inteelt. Maar bij ons zijn er heel veel die met ivf zwanger moeten raken. Je mag me altijd toevoegen op msn, als je het moeilijk hebt en je wilt praten. Het lijkt mij ook erg moeilijk als er niemand is waar je je ei bi kwijt kan.

Ik kijk ook wel eens rond en dan denk ik dat het niet eerlijk is verdeelt, sommige mensen willen zo ontzettend graag een kindje, en een ander ondergaat zonder er 2 keer over na te denken een abortus. Het is gewoon niet eerlijk. Ik hoop voor je dat het deze ronde gaat lukken.. en dat hoop ik voor mij ook. :rolleyes:

Dikke knuf

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Wat een rot avond
    Vorige week zondag is 1 van mijn cavia's overleden. We hadden vrijdag een Konijntje gehaald voor de alleen achter gebleven cavia.

Maar hier zit ik dan weer...tranen met tuiten, intens verdrietig :cry: :cry: :cry:
    Nijntje is niet meer. :cry: :cry:
    Gister was alles nog goed, niks aan de hand. Vanaaf deed ik zijn hokje open om te knuffen en hij liep niet weg...vreemd dus. Ik pakte 'm op en hij was zo slapjes.
    Zat onder de diaree. Heb hem gelijk gewassen anders komen er maden.
    Gelijk naar de dierenarts en daar was hij al in coma geraakt en aan het sterven :cry: :cry:
    We hebben hem snel een prikje gegeven. En toen was het snakken naar adem stil.
    Nog maar 10 weekjes oud en nu alweer weg. Kreeg weer alles boven van 2 jaar geleden.

Mijn Nijnemans ging dood naar 4 jaar. 2 nieuwe baby nijntjes genomen en 4 weken later had ik er 5 begraven.
    Nu heb ik Peukie naar een jaar genomen en die staat nog bij mijn ouders. Hij is te groot voor hier zeg maar.

Maar weer moest ik zo'n lief klein mupske begraven :cry: :cry:
    Voor mij geen diertjes meer...in ieder geval geen kleineren. Zonder honden kan ik niet leven.
    Heb de overgebleven cavia nu bij de andere 2 gedaan en maak van de week een gat naar de onderste kooi (ze hebben een soort van flatje zeg maar) met een trap naar beneden.

Ik voel me zo schuldig...wat doe ik toch verkeerd???
    Volgens de dierenarts kon het van alles zijn (tja ik heb ook wel voor assistente geleerd, maar toch leg je de schuld bij je zelf, ten minste ikke dan)
    Voel me echt belabberd, ga zo lekker met mijn hondjes knuffen en dan naar bed.

Morgen spannende dag..mijn 3e hondje die bij mijn ouders leeft omdat hij de verhuizing niet aan zou kunnen...in ieder geval wij vonden hem er te oud voor moet morgen onder narcose en is al bijna 15 dus beetje risico.
    Hoop dat het goed gaat komen :rolleyes:

sorry voor mijn lange verhaal :oops: :oops:

Verder gaat het hier wel zijn gangetje
    Voor de meiden waar het minder mee gaat een dikke knuf van mij uit
    Sorry dat ik verder niet persoonlijk reageer
    Alvast trusten allemaal

Lieve groetjes

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach Chelleke, wat triest, had ze iets verkeerds gegeten of zo? Heeft de dierenarts haar nog verder onderzocht? Toen mijn kleine nijn ziek was en plosteling stierf (2 nijntje van 7 weken oud) heeft de dierenarts een autopsie gedaan en het bleek dat ze VHS hadden en dus als de sodemieter mijn andere konijnen(de vader en moeder) ingeënt. Als ze VHS had hoef je je zelf zeker niets te verwijten, het is afschuwlijk voor het beestje, maar (gelukkig voor hen) is het binnen een paar uur over. Ik heb een jong konijntje ooit eens sla gegeven en dat heeft haar toen bijna het leven gekost. Ik kreeg hat advies haar ananassap te geven, dat schijnt de darmen te reinigen. Het heeft gewerkt, maar is voor jou natuurlijk mosterd na de maaltijd.

Mijn nijn is 4 weken geleden geschrokken, haar hok was van de tafel geleden en ze is daardoor in shock geraakt en overleden. Had ik het hok beter vast gezet dat was ze er misschien nog, maar zo moet ik niet denken. Ik heb gedaan wat ik kon. Ga je nog een nieuwe nijn halen? (klinkt gek, maar je hebt 6 maanden garantie op een konijntje).

Ik heb een nijn uit het asiel gehaald, deze zijn wel volwassen, maar geënt en de rammelaars zijn gecastreerd. Wij hebben voor een asiel konijn gekozen omdat die beestjes ook een kans moeten krijgen en bovendien minder kwetsbaar zijn dan die hele kleintje van de dierenwinkel.

Heel veel succes met jullie verlies. Huil maar lekker uit hoor en het is echt geen probleem om het hier te vertellen, ook wel eens fijn om lekker off-topic te kletsen.

16. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Mijn buik rommelt als een gek en heb ook pijn onderin mijn buik.. Kan dit het eitje zijn? heb het vanaf gister middag al..
    Gelukkig hoefde mijn vriend niet nacht te werken :D
    dus we hebben even onze best gedaan gister avond/vanacht :oops:
    nu moet hij wss woensdag op nachtdienst

17. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    zou kunnen, succes Bar!!

18. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    oeffff, ben er een weekje tussenuit geweest en heb meteen tientallen paginas om bij te lezen! Ik ben nog niet helemaal bij maar goed, ik steek maar even m'n kop om de deur om een goede morgen te wensen, en een zeer vruchtbare zomer voor iedereen!

Ik zit volgens de statistieken dicht tegen de vruchtbare dagen aan maar ga denk ik beter af op m'n eigen signalen, voorlopig nog niets in zicht - we klussen gewoon voor de lol, gewoon zo veel als we kunnen, je weet het maar nooit. Beter teveel dan de weinig, zou ik denken ;)

Succes iedereen en sterkte voor de (af)wachtenden...

Liefs, Anneke

19. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    mijn buik is nu ook over.. zal het toch mijn ei geweest zijn?? dan heb ik iig op t goede moment geklust :D

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nou, we hebben goed geklust vannacht! Ik moest nog wel heeeel wat moeite doen om hem zover te krijgen, maar eenmaal bezig was hij gelukkig niet meer te stoppen! :oops:

Hij had een rotavond gehad en zijn hoofd stond er niet naar, maar ik heb hem weer aan het lachen gemaakt met verhaaltjes over eitjes die op springen staan en lagen te wachten op zaadjes. Gelukkig heeft het geholpen!

Marian

Deel Deze Pagina