NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Nou meiden, ik liep al even mee met juli, maar nu kan het met zekerheid. Die verdomde :evil: :evil: zijn vandaag toch doorgekomen. De krampen die ik had waren dus toch van de ongi. Balen hoor, begon net weer een sprankje hoop te krijgen. Maarja, nu in ieder geval wel weer duidelijkheid. We kunnen er weer tegenaan gaan deze maand ;) Ben benieuw hoe lang mijn cyclus nu weer gaat duren. Ben met de banner maar weer van een lange cyclus uitgegaan. Ik begin deze maand toch maar met tempen, en ga ovulatietesten bestellen in de webwinkel. Misschien dat dat het allemaal wat inzichtelijker maakt.

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Loeki, sterkte met je knie,balen dat je nu zo achter loopt opschema...

Dafje: Succes!!!

PAtje, balen... Succes deze ronde...

Elvira: Succes meid. Fijn dat het een beetje helpt om afstand te nemen...

Dreamy: Koppie op meis... Ik probeer me voor te stellen hoe het moet zijn.. Ik kan je nu alleen maar een virtuele knuf geven...

Bar: Vreemd die klachten... Het vervelende is (zoals zo vaak) afwachten... Ik duim voor je!!!

Loeki: Ben al opgeschoven... voor extra plek ;) Maar eigenlijk, als we nu geen plaats maken,dan moet de rest gewoon wel zwanger zijn... :D Dat zou mooi zijn als dat kon... ;)

Balen Bibi... Verdorie... er is ook echt geen peil op te trekken he???

En bij... :D

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Hier geen nieuws eigenlijk... Lekker rustig, nog anderhalve week werken en dan vakantie!!! Heerlijk...

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden

Zo ben weer terug van vakantie. Lekkerk 2,5 week in Italie geweest. Het was heerlijk!! Lekker veel zon 8) en heerlijk met de honden in de dolomieten gewandeld! :D
    het was nog even spannend in Italie omdat ik op dag 9 en 10 na mijn eisprong wat licht rose bloedverlies had maar helaas het mocht niet baten. Twee dagen daarna waren de duivels er :( Dus op naar ronde 9!
    Maar ik kon er deze keer niet lang over treuren. Heb nu wel lekker regelmatig een wijntje kunnen drinken en heb gewoon genoten van de vakantie.
    Het is ook zo snel gegaan want zit nu al weer in mijn vruchtbare dagen. Mijn mannetje en ik zijn nog vrij tot maandag dus dat komt mooi uit ;)
    Ik blijf wel tempen maar probeer het verder wat meer van me af te zetten want dat beviel me deze vakantie eigenlijk wel goed. Wil er niet teveel mee bezig zijn.
    Ik heb wel wat terug gelezen maar niet alles want dat is veels te veel, dus voor alle zwangeren GEFELICITEERD!!! en voor degene bij wie het niet gelukt is, veel succes de volgende ronde!!! :D

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Welkom Spijkervrouwtje, de reservebank zit al aardig vol, maar we schuiven nog wel een beetje in hoor. Succes in ronde 9. (mijn geluksgetal)

6. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Welkom terug spijkervrouwtje. Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Kan je er weer lekker met frisse moed tegenaan ;) Succes met klussen de komende dagen.

7. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Inderdaad succes allemaal!

Zijn er meer mensen hier die weer pukkels krijgen nu ze een tijdje van de pil af zijn! Ik zit in mijn tweede pubertijd :confused:

Wordt er gek van... :cry:

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou tweede pubertijd valt wel mee, maar ik geef de schuld aan de vele aardbeien die ik nu eet. ;)

9. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Ik heb gewoon erg veel onzuiverheden op mijn gezicht, veel kleine bultjes en af en toe echte ontstekingen.. vooral na mijn ongesteldheid.
    En een ontzettend vet gezicht.. Als ik naar mijn tante kijk die zwanger is zie ik mijn zwangere toekomst met lede ogen tegemoed, want dan zal het nog wel erger worden. Maar ach.. alles voor een beebje.. :)

10. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja klopt meid. Ik ben nu 6 maanden met de pil gestopt en na 2 maanden zat ik echt weer helemaal onder in mijn gezicht. Ik moet zeggen dat het de afgelopen maand echt een stuk minder is geworden. Ik hoop dan ook dat dit zo blijft :) :)

xxxx Dreamy

11. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    Ik heb toen ik een jaar of 14 was acne gehad. Heb daar lang mee gelopen. Teon ben ik aan de diane 35 gegaan, waardoor de acne dus zo goed als weg moest trekken wat dus GELUKKIG ook gebeurd is.
    Ik was zo bang om weer met de pil te stoppen, bang dat ik het weer terug zou krijgen.
    Maar gelukkig is dat niet. Heb wel zo rond me eisprong wat puistjes en een vetter gezicht maar die erge pukkels....pff die gelukkig niet meer!

@spijkervrouwtje : Welkom terug en weer met frisse moed verder na de vakantie. Klus ze deze dagen!!

Liefs meliske

12. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Mijn gezicht is er ook na het stoppen met diane35 niet beter op geworden...Ben nu al bijna anderhalf jaar gesopt en heb nog met regelmaat puistjes. Sorry dat ik je dit moet vertellen, had je liever gezegd dat het snel weer over zou zijn!

Marian

13. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Gisteren mijn laatste pil genomen.
    Nu wachten tot ik 'ongie' wordt. :D
    Zal maandag ongeveer zijn...

14. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Eindelijk san :D hier heb je lang op gewacht.. Ik ben erg blij voor je en ik hoop dat je een vruchtbare vakantie tegemoet gaat ;) Als we nu allebei ff zwanger worden dan gaan we toch nog gelijk op :D

15. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    hihi
    Ik hoop ook op een vruchtbare vakantie! Zou echt geweldig zijn een huwelijks kindje! :D

16. Amber

Amber Lid

May 27, 2006
    27
    0
    0
    Hallo meiden ik meld me hier ook, ik heb mijn nod 14 juli.

Ik zit al in ronde 9.

17. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Amber!

Welkom en heel veel succes deze ronde!

xxx Dreamy

18. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Het wordt echt al druk hier..... hihi

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Veel te druk als je het mij vraagt, mei was geen vruchtbare maand zeker. Veel te warm weer geweest.

20. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Ik hoop voor ons dat deze maand een goede maand word en dat er veel zwangere bij komen :)
    Ik moet nog ff wachten helaas..

Share This Page