Erica, je banner veranderd gewoon mee hoor, hoef je verder niets meer aan te doen, pas als je weer aan een nieuwe cyclus begint moet je een nieuwe maken.
Hallo allemaal, Ik heb mijn nod tussen 3 en 5 juli ( hoop natuurlijk van niet!!!!!! ) Heb net mijn eisprong gehad en hoop dat het nu raak is Liefs Esther
oooh, ik hoop het echt voor je Loeki, het moet idd moeilijk zijn om gericht te klussen als je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Heel frustrerend. Beter om je eigen lichaam in de gaten te houden dan de statistieken, als je geluk hebt dan vertelt die zelf wanneer je er grof geschut op moet zetten Ik hoop dat je scoort, meid (ik hou je in de gaten ) Zo, ik ga lekkere gazpacho maken! Morgen weer een andere dag. XXX
Gazpacho, heb je een goed recept, ik vind dat zoooooo lekker, maar er zijn zoveel verschillende recepten voor.
noteer: halve kilo tomaat (beste zijn hele rijpe tomaten vd turk of een andere winkel met buitenlandse tomaten, de nederlandse zijn minder smakelijk) in stukken snijden en in de kom, een half klein uitje in stukken, een teentje knoflook, een groene paprika in stukken (beste zijn die langwerpige dunne), een flinke scheut (een half glas, echt niet zuinig zijn hoor!!) pure olijvensap (het beste is virgen extra vd eerste koude persing, die is wrang maar héérlijk gemixed én supergezond!), een scheutje balsamico azijn (ik doe 1 of 2 eetlepels ofzo, dat ligt aan je eigen smaak),wat zout naar believen en een glas of 2 water, dat ligt aan de dikte vd massa. Er zijn er die er brood bij doen maar ik niet. Alles hup die kom in en dán de blender erop tot het goed vloeibaar is, ik vind het lekker om de boel dan nog door de zeef heen te halen (ik heb een sapfilter in m'n blenderkom zitten) en dan in een afgesloten kan de koelkast in, het moet echt goed koud worden. Na een paar uur kan de pulp boven het vocht gaan drijven, dat geeft niets, gewoon goed roeren voor je een glas schenkt. Je kan het zo'n dag of 3 bewaren (de dag erna is ie nog lekkerder). Als je wilt kan je er ook een beetje peper bij doen, ieder heeft zo z'n eigen voorkeuren natuurlijk (ik doe het zonder peper). Mmmmmm, succes ermee!
ik gebruik nu nog effe niks...wil het rustig houden, niet te druk maken.... als je binnen een half jaar zwanger bent, dan ben je superfertiel, tussen een half jaar en een jaar is 'normaal'. ik zit nu in ronde 4 mand 6, dus wil nog rustig doen..komt uiteindelijk wel goed. Ik klus gewoon met veel regelmaat, zo om de dag, en dat vanaf dag 10,omdat ik niet weet hoe lang mijn cyclus duurt...(3e was trouwens 30 dagen).. ik hoop dat dit voldoende zal zijn..en natuurlijk heb ik ook dipjes dat ik denk dat het me NOOOIt zal lukken enzo...maar ja hoe gemakkelijk ik dit ook typ: je moet geduld hebbben... succes jij he bar, want je weet maar nooit hoor.. bengel
dank je bengel word echt gek van men buik.. dat had ik vorige maand niet. niet zoals nu in ieder geval.. ja ik weet wel dat het niet zo snel gaat allemaal.. maar we willen zooooo graag.. hihi
nee dat is dit niet. want heb het echt al 2 dagen.. kan echt mijn ei niet kwijt. kan niet leker zitten.. lig niet lekker.. voel me er echt niet lekker dor.. Mijn buik is zo aanwezig...
tja bar...dat ontpillen lijkt op zwangerschapskenmerken.. ik heb nu ook weer 'klachten'. wat t zal zijn...geen idee...maar probeer je er nu gewoon niet te veel op te focussen, dat stelt je alleen maar teleur. ALle 3 de vorige rondes was ik in de laatste week mezelf gek aan t maken..voel ik dit, zou t dat...en dan pats..NIKS NADA NOPPES.... ik zelf merk nu ook weer dat ik richting week 4 ga en de de spanningen weer wat toenmen, vooral omdat er 6x gependeld is voor juni, en 5x gezegd is jongen en 1 x meisje...de pendelaars zijn wel eensgezind he. Ach...we zien wel..als t maar OOOOOOOOOOOOOOOOIT zover mag zijn.... gr en knuf Bengel
Gek hè, dat we van alles voelen dat er niet is. Ik heb dus sinds vanmorgen duidelijk hele waterige afscheiding. Heel duidelijk aanwezig (mag wel een extra inlegksruisje gebruiken) nu ook wat kramp er bij. Dat heb ik nooit eerder zo ervaren, maar zit nu op dag 19 van mijn cyclus, dus het kán heel erg goed een voorbereiding op de eisprong zijn.
ja das wel zo. Ik focus me er ook op dat merk ik zelf ook wel. maar nu ik gestopt ben voel ik zo veel dingen die ik niet ken.. Ik ben 2 keer gependeld voor een positieve test in juli. en 1 keer dat dan mijn echte goede eisprong is en dat het raak is.. dus het is echt afwachten...
ik zit ook op dag 19 en heb geen idee of eisprong al geweest is... ik heb wel wat afscheiding gehad al, maar minder dan vorige cylussen..klussen maar vrolijk verder er is 6 x gependeld dat ik nu zwanger zou raken. K dacht net, laat ik dit zelf eens proberen..ik vind het wel heel moeilijk om te doen, omdat je natuurlijk graag wil enzo..maarruh...volgens mijn ketting en ring ben ik al zwanger..??? ik vroeg: wordt ik zwanger in juni: nee juli etc nee ben ik al zwanger: ja.. we zullen moeten afwachten..ik weet t niet hoor, maar ik heb t zes keer 'gevraagd'... groet een hoofdpijn hebbende bengel
Hallo dames, Voelt iedereen zijn eitje??? Ik heb het namelijk nog nooit bewust gevoeld... In mijn puberteit lette ik er natuurlijk niet zo op. Ik had wel altijd enorme moodswings rond de 14de dag. Maar volgens de banner zou ik deze week een eitje moeten krijgen (vandaag eigenlijk). Ik had wel maandag iets afscheiding, dinsdag buikkrampjes, woensdag hoofdpijn en vandaag voel ik me gewoon ontzettend moe (door het werken gisteren) Horen die symptoompjes bij de eisprong??? Hoe ervaren jullie dat. Omdat dit mijn eerste pilvrije cyclus is, is het natuurlijk niet zeker dat er uberhaupt een eitje springt en dat ik netjes na 28 dagen ongi wordt. Maar het zou wel heel erg mooi zijn als het natuurlijk weer zo loopt als voor de 8 jaren met de pil... Groetjes Simone
Hallo Allemaal, Mag ik hier ook komen schrijven ik ben vandaag ongi geworden na een cyclus van 34 dagen. Ik wens iedereen voor deze maand succes. Wie weet is het jullie maand. duimen duimen duimen....
Simone, ik heb mijn ei nog nooit gevoeld, maar vandaag is daar volgens mij spontaal veranderering in gekomen, heb de hele dag al een ongi gevoel en zit op dag 19 van mijn cyclus, dus zou goed kunnen. Moet dus wel klussen vanavond, want zondag was de laatste keer. Ik hoop niet dat ik nou te laat ben Ok ik ben vandaag erg moe. Geen idee of dat er bij hoort. Succes.
Ik heb geen idee hoe je ei voelt, maar weet wel dat ik al 3 dagen een vaag gevoel heb in me buik.. hihi ik heb ook geen idee hoe een ei voelt.. klusse me2
Ik ben gewoon niet geschikt om te wachten, ik wil alles NU! Een auto met wachttijd hou ik niet van, me rijbewijs wilde ik perse in 10 dagen... als ik iets koop wil ik het meteen. en ik wil ook zo graag een kindje... zucht... Ik voel me zelf net een klein kind die staat te jengelen in de supermarkt om kindersupriseeieren!