NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0

hahahahaha.
    Ik denk dat we dat allemaal hebben! ;)

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Hallo dames! Alles ei hier? ;)

Bar en Loeki, spannend... Ik ga duimen...

3. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik heb precies hetzelfde. als ik iets in mijn hoofd heb wil ik het meteen. als mijn vriend en ik iets zien wat we willen is het er binnen een paar dagen, meestal dezelfde dag nog..
    En dat heb ik met een kindje ook.. ik word ook gek van het wachten. Zou nu al tests willen doen, maar heeft toch geen zin..
    Ik wil ook nuuuuuuuuuuuuuu

Haha nog even afwachten.. nog 2 weken voor mij bijna

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik ken het ook hoor Esdepes...als ik iets heb bedacht dan moet het ook meteen....

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou mijn mannetje heeft me na het avonseten echt verwend. Hij had er ineens zo'n zin in toen ik vertelde dat mijn ei en aan komt. Ik heb hem nog nooit zo fanatiek gezien. Voor mij ook wel een geruststelling. hij wil dus wel degelijk meewerken aan kinderen.

6. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    dat is dan ook weer een beter gevoel loeki! maar goed ook!

Mooi dat ik niet de enige ben die zich als een verwend kind gedraagt! haha... Het werkt er ook niet aan mee dat ik weet dat mijn tantes, mijn moeder en mijn oma allemaal de eerste ronde zwanger waren, ik kan toch niet achterblijven...

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja, als je graag iets wilt hebben is wachten moeilijk. Ik had ook nooit verwacht dat is zo desperate zou worden. maar ja. Als mijn man een nieuw computerspel wil blijft hij ook net zo lang zeuren tot hij het krijgt.

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
    spijkervrouwtje: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad :D
    shelde: Leuk dat je nu eindelijk mag beginnen aan het echte werk ;)
    Amber: Welkom en suc6 deze ronde
    Loeki2: Fijn dat alles gelukt is vanaaf ;)
    samantha1986: heel veel suc6 deze ronde
    simalex: Ik merk mijn ei nooit. Erg vervelend nu als je zwanger wil worden, hihi. Maar ik ben deze maand begonnen met ovu testen. Nu weet ik ten minste wanneer mijn ei er was.
    flower: Heel veel suc6 deze ronde
    Esdepes: Ken het gevoel, wachten is echt niet leuk. Mijn mams was ook altijd meteen zwanger. Ze hoefte alleen maar haar onderbroek langs die van mijn pa te hangen en het was raak, zoals ze het zelf zegt. Ik zit zelf in ronde 6....dus bij mij gaat het niet op :(

Vandaag een dipdag gehad, stond echt op het punt te stoppen om zwanger te worden. Ik heb echt zo'n reuma pijn. Ontstekingen en voort bewegen gaat maar moeizaam. Je hoord me er nooit over maar vandaag heb ik het echt even gehad. Maar vriendlief heeft me weer moed ingepraat :D

Owja de 3e en 4e dag van de vakantie staan ook online
    Wat een werk zeg zoveel foto's :oops:
    Verder gaat alles zijn gangetje. Niks bijzonders te vertellen

Lieve groetjes

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Vandaag geen tempverschil, dus geen sprong gehad gisteren, misschien vandaag, nog steeds dat ongi gevoel. Manlief vanacht opgepiept, dus was allang blij dat we gisteravond succes hebben geboekt. NU hopen dat het ei ook echt komt.

10. wendy80

wendy80 Bekend lid

Jun 21, 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Mijn NOD is 3 juli,kan ik hier ook lekker mee kletsen

Liefs wen

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hoi allemaal,...ik kom me ook even aansluiten in dit topic! :D
    Mijn nieuwe NOD is 18 juli.....

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Loeki ik duim voor je!!!!! Kom ei, kom!!!!!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Mijn ei luisterd nooit naar me, het enige ei dat ik krijg zitten gebakken tussen mijn sesambolletje. IK hoop echt dat er vandaag iets gaat komen. Mijn man was zó lief gisteren en ik wil hem niet weer teleur moeten stellen. Wil dit weekend weer eens van hem kunnen genieten zonder dat er iets móet. Maar ja. Ik heb mijn ei iig ook niet gemíst op donderdag en dat is ook wel een geruststelling, want ik was even bang dat ik mijn meest vruchtbare dag gemist had.

Voor iedereen die nieuw is, heel erg veel succes. Ik blijf hier nog wel even door mekkeren hoor. Wil maar niet vlotten, zit nu na ruim 9 maanden in ronde 7.

14. Maychodo

Maychodo Lid

Mar 27, 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    to loekie
    Vervelend meid, maar geef niet op\!!!

15. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    mijn temp is 0,2 graden hoger dan gister. En ik heb nog altijd krampjes in mijn buik. had net 2 keer heel erg dat ik echt in elkaar kroop van de pijn.. en nu is het weg... wat kan dat zijn??

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    0,2 graden hoger hoeft nog niet zo veel te zeggen, ligt er een beetje aan hoe hoog je temp normaalgesproken is. Ik zit tussen 36.4 en 36.6 graden, dus ook 0.2 graden verschil. Je ei is toch al geweest? Kan ook gewoon darmkrampen zijn hoor. Heb ik ook wel eens, heel vervelend, maar zegt helemaal niets. INnestelingspijn? Dat voel je volgens mij niet zo erg. ik zou willen dat ik een kant en klaar antwoord voor je had, maar dat heb ik niet.

17. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    ja mijn ei is al geweest ja.. denk ik..
    nee het zijn niet mijn darmen.. het zit echt heel laag. maar af en toe voel ik het ook in mijn zij.. lijkt wel of het doortrekt ofzo.. tis een vaag gevoel zo..

18. Maychodo

Maychodo Lid

Mar 27, 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    ik heb juist een beetje steekjes aan de linkerkant

19. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik had ongeveer anderhalve week voor mijn nod regelmatig krampen/steken onderin m'n buik, de ene keer links de andere keer rechts, er zaten zelfs hele pijnlijke gemene steken bij!! en ik ben toch echt zwanger, en meerdere meiden hier hadden deze kwalen/klachten voor hun nod!

succes meiden!!

20. Maychodo

Maychodo Lid

Mar 27, 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    Maar ik ben helemaal niet misselijk ofzo

Share This Page