dat was ik ook helemaal niet, dat werd ik pas toen ik 8 weken zwanger was! en het is nu gelukkig weer wat minder aan het worden. dit was de eerste keer dat ik eigenlijk dacht dat het niets zou worden omdat ik alleen maar 'rare' klachten had die voor mijn gevoel helemaal niet bij de zwangerschap hoorde, bijv. ook droge ogen.
Ik hoop dat het bij mij ook een goed teken is.. heb het ook aan beide kanten afwisselend.. maar het zijn niet mijn darmen dat weet ik zeker want het zit erg laag..
dank je wel.. pff dat wachten is zo frustrerend.. haha gelukkig komt het weekend er weer aan.. hoe lang heb jij erover gedaan als ik vragen mag?
bij mijn zoontje ruim een half jaar, 3 keer ongesteld geweest en 2 miskramen daarvoor, en nu eerste ronde aangeteld, werd een miskraam met 6 weken en toen nog 1 keer ongi geworden en nu weer zwanger(ronde 3 dus).
Ja, wel lekker vruchtbaar , maar het lijkt me heel onzeker als je zo vaak een miskraam gehad hebt. De eerste 13 weken zitten er nu gelukkig op voor je Neeltje, heel veel succes er mee.
ja idd. wat.. liever 13 weken geleden dan had ik al een echo gehad pff ze zeggen geduld is een schone zaak... maar ja.. af en toe.. als komende maand nou mijn geluksmaand is.. we zijn een jaargeleden gaan samenwonen in juli als we nou even positief testen....
Dat weet ik pas als mijn ei geweest is, mijn NOD ligt tussen 1 en 31 juli, maar 1 juli haal ik niet denk ik. Het zou ik theorie zelfs augustus kunnen worden. Als mijn ei vandaag of morgen komt, dan is mijn NOD... rond 8 juli, maar als hij uitblijft heb ik nog geen idee.