Mijn vriend en ik waren gisteren 3 jaar samen. Nu weet ik mijn cyclus niet precies maar als ik uitga van vroeger is dat ongeveer 28 dagen. Nou dan had ik gisteren mijn ei. Precies op de dag dat we drie jaar samen waren, zou mooi kado zijn . Verder ben ik ook heeeeel ongeduldig. Weet natuurlijk dat de eerste ronde kleine kans is en ei echt niet precies in het midden hoeft te vallen. Wil het zo graag!! Kortom ben net als de rest hier Loeki geweldig dat je man zo reageerde!! Uiteindelijk deed hij het dus omdat hij het wou (of toch de flanellen pyama's hihi). Groetjes Erica
Nee, geen flanellen pyama, want het was direct na het avondeten, had geen eens tijd om ATWT te kijken.
Nou, dat kon me gisteren helemaal niets schelen Ik was al lang blij met de onverwachte aandacht van mijn man. Die was na het eten ineens niet meer te houden. En nee, ik heb er niets bijzonder in gedaan. Gewoon gehakballen met worteltjes en aardappelpuree, dus voor wie nog niet weet wat hij/zij vanavond gaat eten...
haha klinkt erg lekker hoor maar mijn vriend lust geen worteltjes.. ikk heb eerst vanmiddag vrij genomen.. had ik echt zin in.. bah ben het zat werken hier. maar ja nog een maandje.. dan is het klaar dan kan ik opnieuw beginnen bij mijn nieuwe werk
Innesteling misschien? Vanaf de innesteling kun je symptomen krijgen dacht ik, maar ik wil je niet te veel hoop geven.
Hai meiden... Heb net sollicitatie gehad... voelde goed.. Nu duimen maar... Hier alles nog steeds rustig lees ik...
Nou Tigger ik hoop voor je dat het goed komt. Goed gevoel is al heel erg belangrijk, je hebt toch je best gedaan, nou gewoon vertrouwen in hebben hoor.
Heb maar een kans in juli aangezien mijn vriend dan hier in Nederland. Het valt zo rottig. Als het goed is is de eispring rond de 17 en je raad het al hij gaat de 17 weer weg. Ik weet dat het nu niet handig is om zwanger te worden maar we willen graag. Is zo onzeker wanneer ik hem dan weer zie. Wil eigenlijk alles samen meemaken samen zien groeien enz... Maar toch ook wil ik het nu ben 35 en wil niet te lang meer wachten. Pff lastig. We doen gewoon een gooi en zien wel.
Nou dan is het voor jouw dubbel in spanning zitten Tigger Komt vast wel goed. Wat doet je vriend dan hij maar zo kort in nederland is Urban? Mijn man dacht zeker dat het nodig was om mijn gedachten af te leiden. Vandaag mijn (verlate) verjaardagscadeau gekregen. je raad het nooit. een Nintendo DS Lite, geen idee of jullie weten wat het is, maar hij wilde er zelf graag een voor zíjn verjaardag en toen hij die niet kreeg, (maar wel een mp3-speler met 8 GB geheugen) toen heeft hij blijkbaar besloten dat hij hem dan maar 'cadeau' moest doen. Lekkere schat hoor, maar zóóó doorzichtig. Iemand anders hier met een DS???
Hahahhaha, meer een cadeautje voor hemzelf dus. Wij hebben een gamecube, maar ikz elf speel er nooit op.