Jep ik heb ook de nintentdo ds voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriend. Maar ik heb er ook om gevraagd hahaha.
Ja, nu hebben we dus alle Nintendo's die er zijn. Oh nee, de GBA Micro ontbreekt nog, maar die zal er ook niet komen. Nu kunnen we draadloos gamen, wel leuk hoor. Mijn man heeft zelf al een gewone DS anmelijk. De Cube hebben we ook en we zitten met smart op de Wii te wachten.
Ben zelf echt geen gamefreak maar het kan wel een voorkomen dat mijn vriend en ik op een koude winterdag de hele dag zitten te gamen. Vooral toen jak en daxter 2 uitkwam (ps2) hebben we echt samen hele dagen gezeten, en dan om en om spelen en allebei op een gegeven moment de controller niet meer aan de ander willen geven hahaha
Haha, slimme vent, Loeki.. iets geven wat hij zelf wil, Maar neem aan dat jij het ook leuk vind? Nou dames, fijne avond en ei-se
ik heb hem vandaag mar even in de juli geplaatst. ik was veel te vroeg ongesteld in mijn ogen. maar de vorige maand kon je bijna niet van ongesteldheid praten... het was meer bruinsel zoals ik altijd heb aan het beging maar brak niet door tot rood. dus dat is ook nog even afwachten.. vandaag is tenslotte de eerste dag... ik maak me wel een beetje zorgen erover maar lees ook dat het vaker voor komt. mijn NOD nu: 16 juli! hopen dat het zo blijft!
Ik kan zo mijn ei niet kwijt Heb geen rust in me kont.. voel me zo niet lekker.. mijn buik blijft maar zeer doen... honger heb ik niet.. zelf mijn mannetje merkt aan me dat ik ergens last van heb.. zullen vast me hormonen zijn...
He Bar, Kom op meid! Probeer wat rust te vinden in dat kontje van je. Anders duren die laatste wachtdagen zo ellendig lang. Denk maar zo je kan er nou toch niets meer aan doen, jullie hebben je best gedaan. Afwachten is dus het enige en ja ik weet dat je van alles voelt, maar laat je daar nou niet door gek maken meis. Groetjes Monique
SandraK Welkom en suc6 deze ronde Loeki2 Dikke knuf van mij Tigger Duim ook mee hoor abeete Welkom en suc6 deze ronde bar Het is wat Monique27 zegt. In ieder geval ook een knuf van mij Hier verder niks te melden
snap echt niks van mn lichaam, sinds dat mn weg zijn gevoelige bortsten, wat moet ik hier nu wel meer en toen ik gisteravond mn bh uit dee sjee wat deden ze zeer!!! Herkend iemand dit ??????? Ik weet niet wat ik er mee moet namelijk hellupp
Happydeesje, ik denk dat het weer het antwoord is: afwachten... Niemand kan echt van zijn lichaam op aan... Ik zou zeggen:hormonen.. Bar: lieffie, probeer je zinnen even te verzetten... Probeer er minder mee bezig te zijn... Ik weet dat dat lastig is, maar koppie op hoor. Abeete en Snadra: welkom... Succes!!!
Goedemorgen allemaal, vandaag nog steeds geen temp stijging dus nog steeds geen eisprong, wordt er ondertussen wel een beetje moe van hoor. Wel fijn om nu te tempen, want dan weet iig dat ik mijn NOD nog niet nader. Zit nu op dag 21...
Wat hebben wij vrouwen het toch te stellen met al die hormonen. Gelukkig hebben mannen hier niet zo'n last van!
Tja, hormonen... Sinds ik de pil niet meer slik, ben ik veel vrolijker, voel me beter en mijn libido is met 80% gestegen.. De pil komt er iig niet meer in...
monique, tigger, chelleke dank jullie wel Ik probeer mij gedachten ook te verzetten en dat lukt ook wel, maar ik voel gewoon echt vanalles.. en die rust in mijn kont komt er niet echt..
Bar ik hoop dat het je lukt jezelf wat af te leiden. Ik herken wel wat je voelt, die enorme onrust. Aan de andere kant als ik echt wat ga doen ben ik het wel even kwijt. Verder voel ik ook van alles maar gooi alles op ontpillen. Vooral mijn darmen gaan zo tekeer! Nu had ik altijd snel last van mijn darmen maar de laatste week is echt niet leuk. Ik loop nu met een drie maanden buik rond terwijl er nog niets in zit , ja opgeblazen darmen. Ook ben ik veel vrolijker en is mijn libido sterk gestegen, in de toekomst toch wat anders verzinnen dan de pil. Allemaal succes en goed weekend. Groetjes Erica