Hoi, Mijn nieuwe nod is 03/07/06 ! We hebben even een pauze gehad door omstandigheden maar nu gaan we weer volop mee! Iedereen veel succes !!! Ronde 12 Groetjes Heidi
Van mij mag de tweede na het eerste wonder gelijk komen en dan laat ik mezelf gewoon stereliseren, geen gehannes meer met hormonen en pillen.
Ow het is nog zolang wachten...:x ik moet zelfs nog mijn vruchtbare dagen krijgen... En ik begin net.. dat kan wat worden!! Ik en geduld gaan niet samen iig, maar dat wist ik al
Ik ben normaal gesproken heel geduldig en ik kan me met testen e.d nog aardig inhouden, maar sinds vorige maand (ben nu ruim 9 maanden bezig) is bij mij het geduld ook op. Wanneer komt dat vrdomde ei nou eens.
Ik kan me je frustratie voorstellen... Kon je maar in je lichaam kijken en zien wat er gebeurt... Ik ben er gelukkig nog vrij relaxed onder... maar zoals ik al eerder zei, dat zal over een paar maanden wel anders zijn...
heb vanmiddag in een opwelling een test gekocht vraag me af waarom Volgens mij heeft het totaal geen nut namelijk. MAar wordt zo gek en onzeker van die pijnelijke borsten eerst zat het alleen aan de zijkant en nu zijn het heel mn borsten . Blijf het allemaal maar raar vinden. Ik denk dat ik die test maar laat zitten in mn tas, als ik het me vriend onhnee man vertel dat ik weer een test heb gekocht, kan hem ook geen ongelijk geven hihih ben al weer blij dat ik het hier ff kwijd kan
Lucht je hart maar lekker hoor happydeesje. Het is wat rustig op het forum (weekend en mooi weer denk ik), maar het lucht altijd op om even te vertellen wat je dwars zit en mannen hebben niet altijd een goed luisterend oor. Daar kan ik helaas over mee praten. Ik laat mijn man ook geen testen meer zien, want die is het wel zat na 9 maanden vruchteloos te klussen. Ik hoop dat het snel beter wordt hoor.
zie je dat de mannen op elkaar lijken laten ze het maar niet horen. maar is inderdaad lekker hier ff je hard te luchten, aangezien dat 1 vriendin pas weet dat we er mee bezig zijn, en zij totaal niet dus er iets minder vanaf weet!! Af en toe weet ik me geen raad en dan kom ik hier en dan lees ik alleen maar dan zieje weer dat je niet de enigste ben. Jou man ook voetbal aan het kijken loekie?
Nou nee, hij heeft standby-dienst en hij is al een uur bezig om een computer op z'n werk weer aan de praat te krijgen
ohw hihi nee dat schiet ook niet op Hoor hier al sinds voetbal begonnen is alleen maar voetbal aggrrr ben blij als het afgelopen is en dat ik morgen moet werken zie ik gelukkig ook niks van f1
Mijn man heeft niets met sport. Dus ik wordt echt niet verwaarloosd tijdens het WK. Mijn mannetje is weg van computerspellen en als hij weer een of ander nieuw schietspel heeft, dán ben ik pas zuur.
Ik zou maar niet te veel over je pijntjes inzitten. Ik beeld me sinds een paar maanden ook van alles in. Ik denk soms m'n eisprong te voelen, maar dat blijkt dan later iets heel anders geweest te zijn.
weet ook eigelijk dat ik het niet moet doen, maar toch stiekem, is er wel iedere keer wel iets dat ik denk zou het, vast erg herkenbaar
Ja heel erg herkenbaar. Ik zit nu op m'n ei te wachten. Hij wil maar niet springen. Ben nu al weer in de 4e week beland en hij komt maar niet. Dus ik dacht eergisteren en gisteren wat te voelen, maar mijn temperatuur bewijst het tegendeel en die blijft lekker laag, dus nog geen eisprong. Dus morgen weer klussen, tenzij m'n temp morgen in eens de lucht in gaat.
Ik heb nu ook gekke pijntjes, weet dus niet of het nou een ei is, of dat het dan nu de innesteling zou zijn.. Afschuwelijk dit! hahahaah