NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    al die onzerheid, is af en toe gewoon niet eerlijk!!! Zeker als ik vrouwen met een mooie buik zie denk ik wil ik ook!!!!!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    welkom bij het klaag uurtje :)

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We voelen allemaal dingen die er volgens mij niet zijn. Ik hoop maar dat ik mijn man morgen weer enthousiast kan krijgen, want de afgelopen dagen ging het goed toen ik vertelde dat mijn ei er aan kwam, maar dat moet dat ding wel komen en ik kan dat excuus geen weken volhouden.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wordt daar inderdaad heeljaloers op merk ik. In de supermarkt en het winkelcentrum. Bij Ikea durf ik al helemaal niet meer te komen. Al die bolle buiken. IK WIL OOK!!!!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja idd, ik zie mn mannetje ook soms kijken jaja alleen daarom zeker!! Neee wil ook echt en ja ook mn ei komt eraan. Maar wat ik soms knap vind van mensen die ik hier zie dat ze het omde dag kunnenben af en toe echt blij dat ik na een dag werken in mn bedje lig om te slapen, waar halen jullie de energie vandaan?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, ja dat ken ik hoor happydeesje, ik ben soms ook heel blij als mijn hoofd het kussen raakt, en mijn man heeft dat nog meer dan ik. Het weekend is normaalgesproken lekker rustig, maar dit weekend moet hij dus aan de bak en nu maar hopen dat hij niet midden in de nacht gebeld wordt zoals afgelopen nacht, want hij moest er 3x uit. Ik kan het echt niet om de dag, maar wat nog moeilijker is, is dat ik nooit weet wanneer mijn ei komt.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga er voor vanavond mee stoppen hoor,ik ga m'n bedje opzoeken en morgenochtend weer tempen en als nodig mijn man verleiden ;) Nog een fijne avond en slaap lekker allemaal

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oh gelukkig dat ligt niet aan mij dus, schrok al!!! Idd het weekend wil meestal wel lukken, maar dan ligt er ook weer aan als ik moet werken hoe druk ik het heb gehad, en soms heb ik gewoon geen zin of heeft hij geen zin. Ik wil niet echt dat het een moet wordt namelijk want dan is al snel de lol ervanaf

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    okee weldrusten loeki en mocht het nodig zijn veel klusplezier :p

10. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    de klaagmuur! haha.. ik moet niet zeuren, dit is mijn eerste ronde.. ik heb gewoon geen geduld. Het zou gewoon zo fijn zijn als je in 1 ronde klaar bent..

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou zeuren mag hoor ook in de eerste ronde, dee ik ook namelijk hahaha, en wat we al zeggen kan echt gewoon enorm opluchten!

12. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik zit in de tweede ronde in de afwachtfase..
    mijn buik pijntjes enzo is inmidels over..
    geen idee wat het geweest kan zijn.
    ik heb ook geen geduld, wil het ook nuuuu :D

13. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hallo allemaal, we zijn deze maand serieus begonnen met zwanger worden. We passen al een maand of 2 niet meer heel erg op en nu dus voor het echie. Erg spannend allemaal! Ik heb me vorige maand erg raar gevoeld maar was toch niet zwanger wel 2 dagen over tijd. Weet nu niet of ik mn cyclus nu 2 dagen langer moet zetten. Wie weet dat? Wens jullie allemaal veel succes en geduld! Groetjes van Minoes

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedesmorgens allemaal, ik moet weer aan de klus, want er is nog steeds geen stijging in mijn temp opgedoken. Ik krijg bijna het idee dat de thermometer niet hoger kan dan 36.6 graden, maar toen ik koorts had gak hij toch netjes 38.8 graden aan, dus hij zou het moeten doen lijkt me.

Iemand al iets nieuws te melden? Mijn man was vanacht om 2.30 uur in bed, dus vandaag rustig aan doen en vanavond klussen. Voetbal interesseerd hem gelukkig toch niet.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb vanmiddag mijn verjaardag... daarna met ze alle voetbl kijken, dus voordat iedereen weer weg is vanavond (vanacht) zal het wel geen klussen meer worden :( .

Zou het kwaad kunnen als me menneke teveel alcohol drinkt vanavond en eventueel mijn ei er een deze dagen aankomt????

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, ik denk dat een enkele uispatting geen kwaad kan, tenzij hij zich dagelijks zou bezatten, maar dat is vast niet het geval. Alcoholisme verminderd de zaadproductie, maar één keer zal toch niet zo schadelijk zijn. Ik zou het niet weten, bij ons thuis ben ik de enige die alcohol drinkt.

Goh, jullie moeten haast denken dat ik een hele saaie vent aan de haak geslagen heb, hij houdt niet van voetbal, drinkt geen alcohol...mijn engeltje.

*Loeki is hopelessly in LOVE*

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mijn menneke drinkt eigenlijk ook bijna nooit, als wij op stap gaan rijd hij altijd, ik kan altijd drinken en zal dan ook wel doen. Maar vanavond wil ik me inhouden, vooral omdat ik aan het lijnen ben en natuurlijk ook omdat me ei ieder moment kan komen.
    Ik denk als me menneke nou vanavond drinkt en me ei is morgen, dan zit dat alcohol nog steeds in zijn lijf....
    Mar vind het ook weer zo zielig om te zeggen dat ie beter niet kan drinken, want hij moet al om de dag sexen en dan ook nog nie drinken, hihi!
    Die mannen hebben het maar zwaar met ons!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan zit de alcohol wel in zijn lijf, maar heeft op dat moment geen invloed op de zaadjes ;)

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee??????? oh thanx!
    Dan zal ik hem die pilsjes maar lekker gunnen, wat wel inhoud dat ie voorlopig om de dag moet klussen, hihi.
    natasja hoe kom je toch aan al die geruststellende antwoorden!
    Thanx!

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    helaas al 11 maanden lezen en leren hahahah
    Maar ben blij dat ik jullie daarmee gerust kan stellen.

Deel Deze Pagina