Goedemorgen! O, het is al middag..... Goedemiddag! Gisteren gewerkt, druk! Werd er gisteren door een collega aan mij gevraagd of ik al aan kinderen zit te denken. Ik heb maar gezegd dat dat een gevoelig onderwerp is en ik het er niet over wil hebben. Kan dan alle kanten op toch? Ik kon het niet over mijn lippen krijgen om te zeggen: Nee, voorlopig nog maar ff niet...... In het begin kon ik tegen iedereen keihard liegen en zeggen dat dat voor ons nog niet aan de orde was, maar dat wordt steeds moeilijker! Marian
ja dat heb ik ook wel marian. Hoe langer dat je bezig bent, hoe meer je eienlijk de behoefte heb om er tegen iemand over te praten en gewoon is te kunnen zeggen dat het allemaal niet zo lukt. Maja ik probeer me mond te houden.
Hoi hoi Als het allemaal een beetje normaal loopt deze maand met mijn cyclus, zal mijn NOD om en nabij 5 juli zijn. Word nu al helemaal gek van steken links onder in de buik en weet al al te goed hoe je lichaam je voor de gek kan houden.. Afwachten dus maar... Ik hoop dat het voor iedereen heel snel raak is!
Hmm dat ken ik ja... Laatst vroeg de barman of ik nog moest rijden.. omdat ik niet meer dan 1 glaasje wilde en toen over ging op ice-tea.... Mja "eh ja" maareh.. dat was dus wel rijden op de fiets..... *grin* Ik ben slecht in ronduit liegen Maar wil dit echt graag voor mezelf houden. Best veel vrienden (vooral die ik eigenlijk via job ken) gaan er vanuit dat er "binnen een jaar" wel wat komt. En dat zeggen ze al sinds euh.. januari als het niet langer is. Beetje vervelend toch.. al is het best heel goed bedoeld allemaal. Laatst nog op een forum voor moeders uitgenodigd door iemand. Dus ik had al zoiets "ja maar.. ik ben nog geen moeder?" Toen was de reactie: "dat geeft niet.. aanstaande moeders zijn ook welkom!". Tja daar zit je dan met je mond vol tanden. Was blij dat het al chattende was
Hoi hoi... Alles goed hier? Tja, mond houden... onze naasten weten dat we begonnen zijn.. Gelukkig vragen ze niet om de haverklap of het al zover is... Maar vind het wel prettig, we hoeven iig niet eromheen te draaien.
tis zeker moeilijk om je mond te houden.. ik heb het tegen mijn beste vriendin gezegd die in December een kleintje heeft gekregen, dan kan ze me misschien tips enzo geven.. mijn kereltje kan het echt zo goed verborgen houden voor iedereen, terwijl ik wel van de daken wil schreeuwen dat we "bezig" zijn, maar gelukkig weet mijn vriendinnetje ervan en kan ik het toch met iemand delen.. (en met m'n kereltje natuurlijk) 5 juli NOD????!!!!! liefs Faith
Ja, hij kn dat ook beter hoor, dan ik. Maar merkte dat ikvragen kreeg en wilde zo graag met mijn moeder over hebben... Dus hebben we het ze verteld. Ach dat was al een vareassing op zich, want zij wisten niet beter dat wij nooit aan kinderen zouden beginnen...
hoi hoi Je mond houden pppf zo moeilijk. Ik heb het aan een klein groepje naasten verteld waardoor ik er wel over kan praten. Bij ons lijkt iedereen er ook steeds naar te vragen. Tegen iedereen die het niet weet dat we bezig zijn zeg ik gewoon dat onze tijd nog wel eens komt. Erica
ik kan ook heel moeilijk mijn mond houden hoor maar ik zie dat ik niet de enigste ben een paar vrienden weten het maar onze ouders weten het nog niet
Ik kan mijn mond ook niet houden, ouders, familie, directe collega's iederen mag het van mij weten, ik houd dat niet vol hoor meer dan 9 maanden m'n mond houden over iets dat me ondertussen dagelijks bezig houd. Ze merken toch wel dat me iets dwars zit.
hier weet bijna niemand iets.. kost me erg veel moeite, maar hoop het snel te kunnen vertellen hope this is my lucky month
weet je wat het rare is; iedereen om je heen is plotseling zwanger! erg leuk.. ik wil ook! ik ben nu waarschijnlijk bijna net zo onregelmatig ongi als Loeki! i join the club loeki en had ik eer gister last van bruinsel, ws er gister gewoon niets en nu begint het dan warschijnlijk toch echt los te breken..... wat is dan mijn eerste dag van de cyclus?? HELP! hmm lees ook dat ik eigenlijk nog niet mag zeuren.... ben nog mr bij ronde 3 iedereen veel suc6!
ik ben emt de 2e ronde en ik zeur ook al ik zou vanaf vandaag rekenen als het echt is doorgebroken. bruinverlies telt niet dacht ik. maar verbeter me als ik t fout heb
ik ben zo'n leek in die dingen en overal staat wat anders. ik durf bijna niet meer te lezen.... nahja hou beide eerst wel aan tenzij iemand ander nog tips heeft?
Ook ik heb het aan niemand uit m'n omgeving verteld. 1 vriendin weet het en een aantal internetvriendinnen. Verder niemand. Maar volgens mij staat het wel op m'n hoofd geschreven ofzo. M'n schoonouders begonnen erover tegen m'n vriend dat ik niet meer lang kan wachten. M'n broertje zei vandaag dat ik augurken moest eten... getver! M'n tante vroeg vorige week of we, nu we gaan trouwen, ook aan kinderen gaan beginnen... Nou, is het zo goed aan me te zien???
waar kan je niet lang mee wachten, je bent pas 24, nog 6 jaar voor je op het landelijk gemiddelde van een eerste kindje zit.