NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    @loeki, nou komt de spannendste tijd, het wachten...Ik ga nou al voor je duimen!

2. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bah weekend alweer voorbij. De hele nacht slecht geslapen. Had steeds buikpijn net als de ongi krampen. Zal van ontpillen komen maar ik hoop dat het snel weggaat of dat de :evil: :evil: dan maar wat sneller komen dan ik gedacht had.

Loeki succes hoop dat het je ei was,

Groet Erica

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vervelend voor je Erica, hoop dat je er snel van af bent. Misschien even een paracetamolletje slikken als je er echt last van hebt, dat kan nooit kwaad.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn moder weet het en die geeft me lieve adviezen. Mijn schoonmoeder weet het ook en die is ook erg meelevend. In mijn omgeving weten een aantal goede vriendinnen dat we bezig zijn en ondertussen zijn zij bijna allemaal zwnager geworden :( Niet dat ik het ze niet gun...maar wij zijn langer bezig.....

Wij zijn weekend je weg geweest en hebben elke dag geklust! Mijn man was steeds de initiator...da's ook wel weer eens leuk! Ik zit rond mijn ei dus dat is fijn!

5. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Mijn NOD is 6 juli, maar we zitten in de eerste ronde na de pil, wel voelde ik duidelijk mijn eisprong op het juiste moment, dat kan dus zijn dat ik qua cyclus goed loop?? of kan het na je eisprong ook nog van de rel zijn?? zit er echt altijd 14 dagen tussen je eisprong en je ongi??

liefs Faith

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Volgens mij gemiddeld tussen de 12 en 16 dagen, je kunt dus niet precies van die 14 dagen uitgaan.

Ik ben ook in juli beland, gelukkig een korte cyclus dus over een paar daagjes kan het klusseizoen alweer beginnen :)

Heb voor deze maand ovulatietesten in huis gehaald, niet omdat ik al wanhopig ben omdat het toevallig de eerste keer niet raak was, maar vooral omdat ik wil weten of ik een vroeg, gemiddelde of late eisprong heb.
    Dat kan me veel onnodige stress besparen ;)

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Vandaag is m'n laatste onttrekkingsbloeding begonnen. :D
    Dus dag 1 van mijn eerste echte cyclus. :D

Mijn NOD zou 24 juli zijn (als ik regelmatig ben)... een dag nadat we van vakantie thuiskomen.

SPannend! :D

8. Maychodo

Maychodo Lid

27 mrt 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    wanneer wordt je temp hoger en wanneer lager

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    na je eisprong gaat je temp omhoog en als je zwanger bent blijft ie omhoog en als je ongi ordt gaat ie weer omlaag.

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik zit al 3 dagen op 36.4 heb altijd een lage temp hoor smorgens..

wachten wachten en nog is wachten.. grrr
    dat afwachten duurt zo lang. vooral als je je anders voelt dan anders

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb je na je ei geen hogere temp als voor je ei?

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Bedankt en alvast een gelukkige verjaardag!!
    en mijn levensmotto is: zeg nooit nooit :)

13. simalex

simalex Bekend lid

Hey faith82,

We zitten in het zelfde schuitje. Ik ben ook pas gestopt met de pil, en voelde mijn eitje waarschijnlijk springen. Onze cyclus loopt ook gelijk op.
    Vandaag voel ik weer een paar krampjes in het baarmoedergebied, misschien een vroege innesteling????? Ik weet het echt niet. Zou het gelijk de eerste cyclus na de pil gelijk raak zijn???

Succes in ieder geval gewenst!!!

Groetjes Simone

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Ik hoop het voor je simone!
    Liefs meliske

15. bengel

bengel Niet meer actief

kan iemand me uitleggen hoe eisprong voelt?
    Ik had vandaag effe een minuut of 5 een ontzettende kramp in mijn linker zij..kan dat de eisprong zijn?
    bengel

16. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hoi simone,

Voelde vandaag ook weer iets in mijn onderbuik, maar kon het niet plaatsen, was ander gevoel als ongi, maar kan natuurlijk van alles zijn.. wel grappig dat we in het zelfde schuitje zitten.. ik hoop natuurlijk dat het na de eerste keer raak is, maar ga hier maar niet vanuit, dan valt het zooooo tegen.. ik hou je wel op de hoogte van mijn perikelen!!!

lliefs Faith

NOD 5 juli

17. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Gisteren ben ik de hele dag uit mijn doen geweest. Ik voelde me zo raar, kan het niet precies uitleggen.Telkens steken links onder in de buik gehad.
    Vandaag nog niet helemaal mezelf, maar voel me beter dan gisteren. Ik wil eigenlijk nog nergens van uitgaan, maar toch denk ik er automatisch over na, het is natuurlijk niet onmogelijk. Ik denk dat het een lange week gaat worden..

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik leef met je mee wendy.. ik moet ook nog een klein weekje wachten.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    @ bengel : dat zou idd een eisprong kunnen zijn! Ik voel em nooit maar van horen zeggen voel je steken onderin je buik, links of rechts. Doe je niet tempen? want dan zie je het over een paar dagen.

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hoi Liefjes!!!

Deel Deze Pagina