hehe dat valt dan wel weer mee he maar idd ik kan er nog wel om lachen al is het soms een beetje als een boer met kiespijn
Nou ja, nu dus ongi (en flink de griep). Ja verder ben ik altijd super regelmatig geweest, ook voor ik de pil ging slikken, dat maakt dit ritme nog frustrerender. Als ik nou gewend was aan een onregelmatige cyclus... Ik stopte in oktober met de pil er werd netje na 29 dagen ongi. Toen dacht ik echt dat mijn regelmaat terug was. de tweede keer bij 34 dagen werd ik wel zenuwachtig, maar de derde keer was het dus 50 dagen, toen had ik het echt niet meer. Het kan nu toch geen ontpillen meer zijn denk ik dan de laatste pil is al ruim 8 maanden geleden. Nu ben ik (ook op advies van de ha) gaan tempen en als ik 2 cycli getempt heb en nog niet zwanger ben, dan moet ik terug komen. Met mijn cycluslengte ben ik dan ook al op een jaar bezig. Ik ga er op dit moment van uit dat het 'probleem' bij mij zit. Ik houd nog wel even vol hoor, alleen zou ik er alles voor over hebben om weer wat regelmaat in m'n lijf te krijgen.
ik moet bekennen ik ben nu met de 2de ronde bezig en heb nu al moeite om te zien dat andere wel zwanger zijn en dan denk ik ik word te oud lukt me niet meer snap je Maar ik heb op andere forums gelezen dat er vrouwen zijn die pas 35 zijn en zwanger willen raken en een van 40 die heeft al meerdere kinderen maar wil er nog 1 en dan denk ik ja 40 dan vind ik het echt tijd om te zeggen doe je er wel goed aan Indey
nouja wie weet wat er uit dat tempen komt en wat de huisarts daar eventueel mee gaat doen wel apart.. ik zit echt vanafn dat ik gestopt ben behalve dan dat het die eerste maand ietwat mis ging (maar toen was ik officieel ook niet gestopt zegmaar) geowon altijd braaf 28 dagen geweest wa swik heel blij mee.. want voor de pil was er geen peil op te trekken.. soms om de 2 weken.. soms 8 weken niet daar word je toch wel zenuwachtig van zegmaar zelfs als je geen sex gehad hebt
Nou ik ben ook wel een klein beetje blij (ik zie het positief in zeg maar ) Want nu kan ik zonder problemen codeïne slikken, want ik loop te blaffen als een hondje. Krijg het idee dat ik nooit van die griep af kom. Als je meer posts (berichten) hebt zal je onderschrift wel veranderen neem ik aan.
ah ah ik typ altijd daarzo in welke ronde in ben inderdaad! Succes weer ga weer snel terug naar juni topic
inderdaad saskia het zou fijn zijn als het regelmatig is je cyclus.Want die onregelmatig heid is niet om uit te houden neem ik aan ik ben toen ik van de pil af was volgens mij nooit onregelmatig ongesteld geweest en kan ook liggen aan welke pil je gezeten heb want ik heb nor iets gehad en was geen zware pil en dat scheelt ook denk Indey
Ik weet eerlijk gezegd niet of de pil zwaar was of niet. Ik heb 6 jaar Microginon 30 geslikt, iemand ervaring mee?
zal wel beetje aan het weer liggen dat wisselvallige schiet ook niet op gisteravond om 11 uur nog buiten gefietst zonder jas en in exact hetzelfde shirt heb ik het nu binnen gewoon koud schiet niet op straks maar m ooi jas aan als we gaan fietsen
Ik wil ook graag fietsen, heb net een nieuwe fiets gekocht, maar nog nauwelijks kunnen fietsen met het rotweer van de afgelopen weken. Gisteren een fietscomputer geïnstalleerd en ik wil het nu eigenlijk wel eens uitproberen. Nou ben ik op dit moment eigenlijk te benauwd om te gaan fietsen, maar ik heb er wel enorm veel zin in.
Hé, ik ben vandaag al weer een halfjaar getrouwd, man wat gaat dat snel. Stom dat m'n man mij daar nu aan moet helpen herinneren.
hm normaal vergeten mannen dat tochjuist altijd? overigens.. als het goed is gaan wij straks even op de fiets de stad in tis niet ver.. maar wel even lekker
hehe hier is het andersom ik ben daar echt een muts in zou oo niet voor het eerst zijn als ik mn eigen verjaardag zou vergeten paar jaar terug spontaan verjaardag op vakantie dag later gevierd geloof dat het daarna nog week heeft geduurd voor ik me bedcht dat ik een dag te laat was geweest job is meer into de data lijkt het en die laat me dit jaar ook niet vergeten dat ik jarig ben.. want hij heeft al een week een kadootje "ik heb een kadootje gekocht....... " <- hoor ik minstens dagelijks
volgens mij heeette mijn pil marvilon of iets dergelijks het was een rechthoekige strip en erom heen lichtblauw dus wie heeft het ook gehad Indey