NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    jammer indey.. 3 keer is scheepsrecht..

Ik heb al 1,5 week last van steken in mijn onderbuik en in mijn zij.. wat kan dit zijn? mijn cyclus met pil was 28 zonder pil was het de 1e keer 32. als ik een cyclus van 28 zou hebben deze maand wat ik aan mijn slijm vermoed is mijn nod overmorgen. maar als ik de andere aanhoud is het 4 juli..
    waar kunnen die steken van komen?

2. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Tis echt de tijd van de steken in de onderbuik, waarschijnlijk omdat ik er ook last van heb hoor ik iedereen erover.. ik zou ook graag willen weten waar dit vandaan komt.. bij mij is het ongeveer week na eisprong!! onzeker word je toch van al die krampjes en kwaaljes..

Liefs Faith

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    maar ik het het 1,5 week. vanaf net na mijn ei sprong.. als die tenminste toen was, want toen was die er niet volgens mijn banner

4. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Is er hier al iemand, die echt het "gevoel" heeft dat ze zwanger is?

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Ik voel me wel anders deze maand.. maar of het een zwanger gevoel is.. ik weet het niet.. jij?

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik voel me helemaal niet anders, juist beter dan afgelopen maand... Wel anders als in vrolijker, frisser, ik heb energie voor 10... Maar goed ik zit nog rond mijn ei dan...

Fay, we hebben echt precies hetzelfde..qua stemming, gevoel en "klachten" :D
    Al zou ik weer met de pil willen beginnen, mijn mannetje wil het niet, onder geen voorwaarde.. de schat...

Indey, balen meid, succes deze ronde!!!

7. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    ik weet niet wat voor gevoel ik heb... ik weet niet of het komt omdat ik denk dat ik me raar moet voelen of omdat ik me gewoon raar voel.. pffff wat is dit verwarrend.

Ik ben doodmoe, ik heb hoofdpijn, mijn buik doet raar ik heb het gevoel dat ik de hele tijd moet plassen.. mijn darmen zijn ook niet op de rails... ik ben een soort wrak geloof ik..

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    hmm jij moet ook nog 7 dagen.. ik ook :(

9. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Dan zijn we mooi samen zielig.. Het zit echt de hele dag in mijn hoofd, ik had niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Ik dacht we stoppen lekker met de pil en dan zien we wel, maar dat lukt gewoon niet.

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Ja dat dacht ik dus ook. Ik denk we zien wel hoe het loopt enzo.. maar wist niet dat er zo veel bij kwam kijken.. ik heb de nijging om al te testen ;) maar dat heeft nog geen zin :)

11. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Ik ken t gevoel, maar dat heeft inderdaad geen zin.. We moeten gewoon even een weekje doorzetten nog.
    Ik voel mezelf ook een verschrikkelijk mens, ik ben jaloers op alles met een dikke buik!

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Kom op meiden, probeer je gedachten te verzetten... Nog een weekje doorbijten...

13. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    jup..

Er is een voordeel, het wachten op het hondje dat over 4 weken komt lijkt sneller te gaan, omdat ik daar nu minder aan denk dan aan alles wat er in mijn onderlijf aan de gang id!

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    he leuk. wat voor hondje krijg je??
    ja ik zie ook zo veel met een dikke buik :( nu wij nog :(

15. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    We krijgen een schotse collie, dit is mijn vriendje!

We hebben alleen nog geen naam.

16. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Zoo wat een gaaf beest!!!! echt leuk..
    ja dan gaat de tijd snel als je emt andere dingen bezig bent

17. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Maar we dwalen af, en dat is waarschijnlijk niet de bedoeling...

terug op de Nod maar weer.

18. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Wat een liefje zeg
    en ja dan gaan de dagen harder en lekker wandelen is ook goed voor je kan je aan andere dingen denken en ik word er rustiger van wij hebben ook een hond nu 2 jaar en wil haar niet meer kwijt

en wat is het een teef of een reu ?

Wij hebben een teef en het leuke is als je verdrietig bent komt ze altijd naar je toe heel lief

Indey

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ik heb mezelf en mijn man getrakteerd op een avondje uit. Lekker uit eten en een filmpje pakken. Dat zijn toch de dingen die je moet doen als je (nog) geen kinderen hebt.

20. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Loekie

geniet ervan lekker uit gaan nu het nog kan
    Hier hebben we voor het eerst in 9 jaar eindelijk eens met zijn 4ren buiten de deur gegeten en we hebben genoten.

Zelfs de kinderen het was een buffet en je kon kiezen wat je kon eten en er was van alles dus dit is echt voor herhaling vatbaar.

Maar om alleen met mijn man te gaan dat word moeilijk hij zegt steeds en de kinderen dan ?

mogen die niet mee en als ik het mijn moeder vertel het zelfde nou ja het is en zou toch eens fijn zijn met zijn 2en.

Dus meid geniet er lekker van even andere leuke dingen aan je hoofd

Indey

Deel Deze Pagina