NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    WOW, wat een mooie pup Esdepes, echt lief. Heel veel succes en plezier met de kleine ;)

Zo, nou ik wordt niet veel wijzer van FF of mijn temp. Vandaag weer 0,1 graad omhoog. FF houdt het nog steeds om een eisprong op vrijdag. Ik heb alle meldingen van de afscheiding verwijderd en dan blijft het echt de vrijdag. Maar hoe kan ik nou duidelijke eiwit afscheiding hebben gisteren als mijn eisprong op vrijdag was? Ik snap er niets meer van. Ik houdt het in gedacht toch op gisteren en mijn NOD is wat mij betreft dus nog steeds op 13 juli. Mocht het toch eerder zijn, dan merk ik het vanzelf als ik ongi wordt toch. Mochten de :evil: :evil: toch wegblijven dan kan ik iig met een gerust hart op de 13e testen.

Oh ja,ik zou niet meer testen had ik mezelf voorgenomen. Ik blijf onzeker over dat ei hè.

Nou ja, ik wacht het wel af.

2. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Het is een reutje, als jullie nog een leuke naam weten mogen jullie roepen want mijn vriend en ik komen er niet uit..

@ Loekie: Kun je niet vragen aan de doker of die je kan helpen met dit gedoe, als je gewoon heen gaat met die temperatuur staatjes en je roept dat je al wat langer bezigbent dan je daadwerkelijk bent, mischien krijg je dan wat hulp van hem. Dan wordt de druk op jou en je vriend misschien wat minder. Of zeg ik nu iets geks?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik ben al bij de ha geweest, maar ik moet tenminste twee kaartjes ingevuld hebben en dit is pas de eerste.

haha, Lassie is natuurlijk een teefje, maar dan noem je hem toch Lass. geintje.

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    of Scott!! dat vind ik een leuke naam!

5. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Ik dacht altijd dat lassie een kerel was.. hmm, zal eens opzoeken. Dan heb ik het verkeerd gedacht zie je. En hij is zwart , niet echt een lassie kleur.

En als je twee staatjes hebt, krijg je dan hulp?

6. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    nou dat duurde even, ik dacht even dat de hond geslachtsloos was, maar ik zie nu inderdaad staat dat het een vrouw was.. Ik altijd gedacht dat het een kereltje was..

edit: even doorgelezen en dit gevonden.

All 9 Lassies have been male, playing a female character.

Dus we hadden allebei gelijk.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Dieren (en ook kinderen) luisteren het beste naar een naam van 2 lettergrepen.

Lassie was misschien een kerel, maar in de serie speelde hij/zij echt een teefje.

8. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Ja dat las ik ook.

Wat ik me trouwens afvroeg, wat is FF?

9. faith82

faith82 Actief lid

Jun 5, 2006
    367
    0
    0
    even?? effen?? denk dat ze dat bedoelen sms taal..

liefs Faith

10. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    volgens mij moet het in dit onderwerp wat anders zijn. Want loeki heeft het steeds over een FF.. als het over haar eisprong gaat.

11. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Dat is een site waar je je temperatuur bij kan houden. Kijk maar bij zwanger worden en dan bij temperatuurkaartjes. ff is gewoon de afkorting voor Fertilityfriend

12. faith82

faith82 Actief lid

Jun 5, 2006
    367
    0
    0
    ow haha, foutje

Faith

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    daarom schrijf je FF ook met kapitalen (hoofdletters)

14. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    kijk dat schept wat duidelijkheid. Ik dacht de hele tijd, wie zou nou die FF zijn! hahaha :oops:

15. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ja je moet het maat weten, toen ik hier een paar dagen was dacht ik, ik kom hier nooit geen wijs uit, maja na veel vragen kom je er toch wel achter.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Zo, weer iets opgehelderd.
    FF is Fertility Friend en Lassie is een travestiet.

Heb je een leuke verjaardag gehad Meliske?

17. faith82

faith82 Actief lid

Jun 5, 2006
    367
    0
    0
    HAHAHAHAHA

zeker duidelijk nu ja....

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik vind Loki en leuke naam (nee geen typefout in Loeki, al is dat ook leuk natuurlijk) Loki betekend onrustbrenger of eigenlijk dondersteen.

19. Niet meer actief

hmmm ik heb net een test gedaan te vroeg hoor ik weet het maar kon het niet laten alleen tja word meteen gestrafd want de test doet het niet ggrrrr was de laatste die ik in huis had.
    maar goed heb nu nieuwe test besteld en je hoeft de test niet in een straal urine te houden zodat het bijna onmogelijk is om dat venstertje droog te houden maar je krijg een pipetje hihihi word je nog eens een echte professor whahaha maar goed vond het niet duur en volgens de site zijn ze erg betrouwbaar.
    de test die het hier niet deed was van clear blau dus naam zegt ook niet altijd alles

20. Niet meer actief

loki was toch de broer van die ene viking god of nie tenminste dat heb ik uit een film ik geloof son of mask dat dat daar in voor kwam hihihi

Share This Page