De ovutest gaf dinsdagochttend 2 dikke strepen aan dus ei was in aantocht. We hebben zondag avond, dinsdagavond en net geklust! Heb nou ontzettende steken rechts onderin me buik... misschien nou mijn ei aan het springen??? IK HOOP HET!!!! Dan hebben we voor de eerste keer GOED geklust! Nou maar duimen dat het raak is! en dat me temp morgen of overmorgen flink omhoog gaat en omhoog blijft
Wanneer is je afscheiding waterig? Net voor je ei, na je ei, paar dagen ervoor????Ik heb weinig last van afscheiding, maar maandag vroeg op de avond had ik echt heel waterige afscheiding.. was er heel verbaast over.... Sinds maandag zeurende buik... Nu nog steeds, met vlagen.
hoi tigger ik heb dat dus ook hoofdpijn en echt een zeurende pijn onderin mijn buik het lijkt een beetje op of je komen maar die moeten bij mij nog niet komen pas 6juli
Hoi meiden, Al mijn vage klachten zijn bijna weg, dus ben bang dat de duiveltjes mij wel gaan vinden. Ben alleen benieuwd wanneer, want dat wil nog wel eens verschillen..
Tigger ik heb begrepen dat hele waterige afscheiding vlak voor je eisprong is. Het kan of heel slijmerig of heel waterig zijn, verbeter mij maar als ik het niet goed heb. Ik zit voor het eerst in 'wachtkamer'. Nu wacht ik eigenlijk meer op mijn ongi dan op een eventuele zwangerschap. Door de krampen heb ik zo het idee dat het toch nog niet raak is. Verder ben ik best nieuwsgierig naar hoeveel dagen mijn cyclus gaat duren. Paar jaar geleden was het ongeveer 29 dagen (mijn schatting voor de banner). Madelief spannend!! succes Erica
pfff nog 2 dagen joh zit mezelf gewoon gek te maken volgens mij hoor had net krampen in mijn buik misschien wel voortekenen van ongesteldheid tja we zullen zien dan maar he
Gemke spannend hoor. Maak jezelf nou niet gek, veel te mooi weer hoor om gek te doen Ik hoop het beste voor je! Erica
Ik moet ook nog even wachten. Nog geen tekens van ongie. Wel vreetbuien.. haha maar die heb ik wel vaker
Jaha klopt san Ik doe wat jij vroeg hoor, maar denk dat t weinig zin zal hebben. heb geen ongie gevoel ofzo. maar ik doe het morgen hoor dan weet je iig iets voor je vakantie. En voor de rest mailen we zeker nog.. Voor jouw de 1e ronde. Spannend. ik hoop dat het een vruchtbare vakantie en huwelijksreis mag zijn en worden
Nog steeds aan het wachten... zucht, soms duurt het ook zo lang. Ik heb wel een dikke week van zere tepels, beetje afscheidind en zo nu en dan baarmoederkrampjes... Maar in de andere topics gelezen zijn dit ook allemaal ontpillingsverschijnselen en aangezien dit mijn eerste pilloze maand is... laat de ongi maar komen. Ik heb wel mijn eisprong waarschijnlijk gevoeld rond dag 13/14 dus ik vermoed (en hoop heel hard) dat mijn cyclus een beetje normaal doet. Gisteren was mijn vriendin op bezoek en natuurlijk kon ik weer niet voor me houden dat we gestopt zijn met de pil. Nu zijn er al 2 vriendinnen die het weten... Nou ja, kan ze allebeide vertrouwen gelukkig... Het is al bijna juli, dus de eerste NOD-tjes komen er aan, SUCCES IEDEREEN en we hopen natuurlijk dat de duveltjes 'helaas verhindert zijn' Groetjes Simone
Jaaaa daar hopen we zeker op.. dat het maar een positieve maand mag worden Ik vind het wachten ook erg vervelend.. Mijn Nod is 3/4 juli. Dus wordt spannend..
Vandaag dezelfde temp als gisteren. Heb je al besloten over de naam van je Collie Me2? We hebben vandaag de diploma-uitreiking en ik kan voor het 4e jaar op rij AL mijn leerlingen afzwaaien. 100% GESLAAGD. Ben zo blij voor ze.
Mooi Loekie!! De Colie is niet van mij maar volgens mij van Esdepes! Mijn ei is volgens de ovutest nog niet geweest, maar aan mijn temp zou je het wel kunnen denken.....pffff...alles controleren is dus ook niet echt bevorderlijk voor je gemoedsrust. Hebben in ieder geval goed geklust...