NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik had als NOD 1 juli.... maar ben sinds gister alweer een ronde doorgeschoven

*baal*

En spreek nu net collega.. die is wel helemaal blij en in de wolken want voor hun zijn er voorlopig geen rondes meer.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Oh, sorry Me2.

Esdepes, hoe gaat je collie heten?

Jammer voor je Saskia.

3. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Thanx,

Weten jullie dat ik eigenlijk helemaal nergens last van heb...... Niet zoals verleden maand dat ik krampen had en zere borsten. Heb alleen heel af en toe een steekje in mijn buik maar verder niets!!!!???????

Liefs Esther

4. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ga zo weg, lekker een weekendje niks!

Vanmorgen misselijk, en ik vraag me af of dat kwam door dat grote stuk oranjekoek wat ik heb gegeten of door iets anders ;)

Zondag moeten ze komen, de :evil: :evil: Dus afwachten maar......

Na het weekend meer.....

Allemaal een fijn weekendd gewenst, bij mij gaat dat in ieder geval zeker lukken: Schoonheidsbehandelingen, massages, heerlijk hotelbedje!

5. Saskia78

Jouw weekend komt zeker goed :)
    Veel plezier

6. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    @ Marian : Fijn weekend :)
    @ Loekie : hoe is jou avondje geweest dinsdag :(:

Hopelijk gaat mijn temp morgen eindelijk omhoog!!
    Wat duurt het toch lang allemaal :(

7. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    @ loekie: nee, we hebben er nog steeds geen idee voor, zaterdag moeten we er weer heen. Misschien dat als we hem nu zien dat we meteen denken: Hey, het is een .....! Ach we hebben nog 4 weken.

Nog 5 daagjes tegaan, ik heb de hele tijd last van mijn buik en ben steeds bang dat ik ongesteld ga worden, maar dat kan echt nog niet zo zijn.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Toen ik mijn kat uit ging zoeken in het asiel hadden we al zeker 10 namen bedacht. Toen we in de auto naar huis zaten zei ik 'we noemen hem Odin' die naam hadden we helemaal niet op ons lijstje, maar het leek wel of de naam ons door de kater ingefluisterd werd. Z'n maatje heet logischerwijs Loki (dat hebben we gegoogled).

Ik was vandaag misselijk en wat kramp, maar dat kan nog helemaal niet. De :evil: :evil: zijn echt nog weken weg.

9. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Onze oude collie heette odin, hij was zo lief.. Maar ik wil niet deze ook odin noemen, anders doet hij me steeds aan hem denken. Hij moet een hele nieuwe naam krijgen, dat verdient ie.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
  11. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik heb ff een vraag, de eisprong is die altijd de de ene maand links en de andere maand rechts?...dat zei een arts eens tegen mij....
    Heb de vorige maand mijn ei duidelijk aan de linkerkant gevoeld, dacht nu dat ie rechts kwam, had ik ook last van, maar vanaf vanmiddag heb ik het gevoel dat mijn ei links op springen staat????...

fay

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Volgens mij is het inderdaad om en om, maar er bestaat ook zoiets als schaduwpijn. Zo kan je ook links last van je zij krijgen als je blindedarm ontstoken is. Je hebt rechts pijn maar voelt het links en andersom.

13. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    pfff...thnx loeki...
    Doet echt zeer...als ik op de plek van mijn eierstokken druk doet het al pijn...als ik zit en ik sta op, krijg ik ook pijnscheuten....en een zeurend ongie gevoel...Je eisprong voelen is handig, maar als het zo'n pijn doet is het niet leuk.. :(

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    paracetamolletje?

15. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi meiden

Wat vervelend he dat wachten elke maand ?Ik dacht ook deze keer dat het evt raak zou zijn 2 dagen overtijd en niet dus en heb nu een cyclus van 31 dagen dus ook nog niet eerder gehad.

Maar ik heb ovulatie testen en die ga ik ook volgende maand gebruiken en ben dan heel beniewd of het klopt wanneer mijn ei komt en of mijn gevoelens een beetje kloppen die steken in links in je buik en die ongi gevoel.

Meiden sterke ermee

Indey

16. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Marjan ik wens je een heel fijn gezellig romantisch weekend

Indey

17. Saskia78

Als je straks de katjes ziet.. dan weet je ongetwijfelld meteen welke je wil nemen :)

Ze zijn tenslotte allemaal leuk :)

18. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    heb dr net 2 op loeki...nu effe lekker heet douche, en dan naar bed.. ;) ...

fay

19. Saskia78

Lekker warm bad/douche en lekker slapen :)
    Morgen is de wereld altijd beter (althans.. als je je verrot voelt dan... anders moet je gewoon genieten van de dag)

20. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    FAy, Ik heb sinds ik van de pil af ben eigenljk elke maand op rechts pijn (en niet zo weinig ook) en dat is m'n ei (zie ik ook met de ovutesten vandaar dat ik het weet). Het kan dus heel goed dat je pijn in een andere zij hebt dan waar je ei springt.

Share This Page