NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Ja, erg fijn voor je..... mijn cyclus is niet bij te houden..... ech niet....

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hoe doe jij dat nu dan?
    Met die ovulatietesten?

3. Niet meer actief

sammy is nu 5 jaar word in oktober 6 jaar
    is ook van een andere pappie
    ben 5 jaar met sammy alleen geweest en nu dolgelukkig met mijn nieuwe vriend

4. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    jammer gemke!!...

Nou, ik voel me vandaag al een stuk beter....gisteravond rond 11 uur was de pijn het ergste, lag helemaal opgerold in bed... :cry: ....heb toen een ibuprofen genomen...Na ongeveer een uur zakte de pijn....nu af en toe een zeurrend gevoel...En flink rommelende darmen...Maar dacht echt dat ik dinsdag avond mijn ei voelde...??...Ach, we zien het wel.... :) .....

me, vorige keer had ik het ook al aan de linkerkant...Weet ook zeker dat ik toen de eisprong links had, had toen smiddags een echo van de nieren en hij heeft toen ook de eierstokken nagekeken..Hij zag toen duidelijk dat ik net mijn ei had gehad....

fay

5. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Ik?

Ik ben sindskort in behandeling bij de gyne en dit is mijn eerste ronde Clomid. Door enkele echo's kon de gyne zien dat ik een eisprong zou krijgen op dag 21 (17 juni).....

En voordat ik behandeling was..deed ik eigenlijk niets.....

6. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    kwa gevoelens had ik heb bij mijn 2 kinderen ook heel anders hoor
    bij mijn dochter kreeg ik de gevoelens misselijk de volgende dag nadat ik getest had

van mijn zoon kreeg ik het het 8 weken erna dus totaal verschillend

en inderdaad elke zwangerschap is anders van mijn dochter 9 maanden kots en kotsmisselijk en dat 9 maanden lang

van mijn zoon kon ik eten wat ik wilde en in het begin wel misselijk maar dat trok weg en daarna kon ik eten wat ik wilde en kwam ook niet aan en heb er heerlijk van genoten van die tijd

Indey

:D

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    FF adviseerd ook pas 18 (!!!) dagen na je eisprong te testen.

8. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Joh?

Mijn gyne had het over 14 dagen...

9. Saskia78

Hmm kreeg van collega gister oo de tactvolle hint dat ik best eens bij mijn huisarts kon gaan navragen.
    Hadden zij ook gedaan.. en zijn nu 2 maanden verder EN zwanger

Gister wel even slikken toen hij dat vertelde
    Maarja.. voor hun natuurlijk hartstikke leuk :)

10. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Wat navragen?

11. Niet meer actief

dat snap ik ook niet helemaal wat hebben ze gevraagd dan aan de huisarts

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Zo, ik had de vraag al een aantal keer gezien, maar nog even over mijn avondje uit. We zijn lekker wezen wokken en daarna zijn we naar Cars geweest, de nieuwe film van Disney. Heerlijk zo'n avondje weg. We hebben er van genoten. Dan ben je je even heel bewust hoe makkelijk het is zonder kinderen. Toch veranderd het niets aan mijn kinderwens.

13. Saskia78

volgens hem kan je dan gewoon volledig onderzoek aanvragen.
    maarja.. ik heb serieus een hekel aan dokters :S

14. Saskia78

Leuke film he! :)

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Geeft waarschijnlijk wel duidelijkheid....Weet niet in welke ronde je zit?

16. Saskia78

Eh sinds januari.. 7 dus

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja super, ben een grote fan van Pixar.

HA wilde bij mij eerst tempkaartjes zien, dus daar ben ik nu mee bezig. Ik ben nog niet klaar voor een voledig onderzoek. Daar moet ik me eerst geestelijk op voorbereiden denk ik.

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Dan zou ik nog even wachten. Meestal wordt je pas na een jaar klussen doorgestuurd.....

Denk dat wij indien nodig na onze vakantie gaan. Ben dan in ronde 12 beland. Ben in juli 05 al met pil gestopt maar pas officieel begonnen in okt 05 (daarvoor voor zingen kerk uit hihi en ook niet geheel veilig dus)
    Bij artsbezoek vertel ik dan natuurlijk alleen dat ik in juli 05 met pil ben gestopt. Kan niet meer tot okt wachten denk ik; wil gewoon duidelijk heid en vind 12 rondes dan wel genoeg. Er zijn er genoeg die 12 rondes in een heel jaar hebben. Door een paar kortere cyclussen heb ik er gewoon meer...

19. Saskia78

Mja dat zei ik tegen hem ook.. en hij merkte op dat soms een leugentje voor bestwil best kan

Was het niet omdat ik in januari bij hem was.. omdat ik maar niet ongesteld wilde worden en toen dus vertelt heb dat ik gestopt was met de pil.. omdat ik niet meer ongesteld werd :)

20. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mijn man gaat in juli zijn zaad laten onderzoeken (heeft vroege verdraaide bal gehad). Zonder uberhaupt te vragen of we bezig waren heeft zijn HA hem meteen doorgestuurd. Hij kon het volledig indenken dat mijn man dat wilde laten controleren. Huisartsen hoeven dus niet zo moeilijk te doen en uh...een klein leugentje voor eigen bestwil kan ik bij sommige dames goed inkomen. Het duurt allemaal al lang genoeg zonder dat je hoeft te gaan uitleggen dat je het eerst niet helemaal veilig deed etc etc. Ook je geestelijke gemoedstoestand moet meespelen als je bij de HA komt. Stress bevoert namelijk al helemaal geen zwangerschap.
    Ik zit weer op de wacht bank. VAnochtend nog geklust. Mijn man is het hele weekend weg...weet niet of m'n ei nou al is geweest. de ovutesten verkleurden de afgelopen twee dagen wel echt, maar nog niet zo fel als de controle lijn....de lijn is vandaag al weer lichter dan de afgelopen 2 dagen...wat denken jullie?

Share This Page