de 2 strepen moeten wel gelijk zijn of de linke moed zelfs donkerder zijn. Dus ik zou denken dat je ei nog niet geweest is. Ik heb deze maand voor het eerst mijn ei weten op te sporen met ovutesten en ik zag heel duidelijk dat die linkse streep gelijk was en de dag daarna donkerder dan de rechtse.
hallo meiden, ik ben de laatste tijd hier een stuk minderte vinden, en het moet zeggen ik ben er een stuk rustiger onder!! Wel lees ik af en toe dingetjes maar lees echt niet meer alles zoals in het begin. Zelfs nu ik in de ziektewet ivm me rug kan ik me behersen om niet meer de hele dag te gaan zitten loeren. Hopelijk kan ik het ook vol houden rond mn nod maar dat zie ik dan wel Tuurlijk hou ik jullie wel in de gaten Wens jullie allemaal succes en dat er maar veel zwangeren mogen komen Liefs deesje
Andere maanden heb ik dat ook, maar deze maand werd hij dus niet even donker of donkerder dan de andere streep. Wel dus een verhoging, want dagen daarvoor helemaal geen streep...
Lekker rustig aan dees... bij mij varieert het ook wel hoor. Zag eergister ineens weer allemaal nieuwe namen ook. Maar moest toch even mijn frustraties kwijt geloof ik
Hoi dames wanneer ben je nu eigenlijk klaar met menstrueren voor ff als je nog wat oud bloed hebt (sorry) of als er echt helemaal niets meer is?
MIjn NOD is 5 juli!!! zijn jullie ook allemaal zo benieuwd, of ben ik de enige die er vaak aan denkt, met testen door het huis loopt, alle kwaaltjes voelt... Ik kan niet wachten tot testen, krijg helemaal kriebel in mijn buik als ik er aan denk Liefs Faith
Ik heb dat ook een paar keer gehad toen ik ovutesten gebruikte. Denk dus dat je ei idd geweest is. Was bij mij ook. Als ze nu alweer lichter worden lijkt het mij niet logisch dat ze vervolgens weer donkerder worden....Hoop dat het raak was vanochtend
Schelde, Hele fijne trouwdag en vakantie. Veel geluk en geniet ervan. Wel goed klussen he, zodat je zwanger terug kan komen. De omstandigheden zijn toch immers perfect Een mooier huwelijkscadeau kunnen jullie elkaar dan toch niet geven toch? Wanneer kom je weer terug? Liefs Bibi
Goede morgen dames, het was gisteravond wat taal geworden, maar ik heb neit zo veel veen gemist lees ik al, @Schelde, fijne vakantie en maak er een mooie dag van. @Faith, ik kan persoonlijk geen test meer zien, zijn bij mij al zo verschrikkelijk veel negatief geweest dat ik deze keer wel zie wat het wordt. @Moontje, ik duim voor je. Het wordt voor een aantal van jullie nju wel weer erg spannend. Vanmorgen is mijn temp ineens 0,2 graden omhoog geschoten, geen idee wat dat betekend. Iemand er verstand van, zit vermoedelijk 8 dagen na mijn ei.
Haha, áls ik zwanger wordt deze ronde dan ben ik uitgerekend op de dag dat mijn man en ik (dan) 7 jaar geleden verkering kregen, dat lijkt me echt super speciaal.