NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou maar hopen dat het raak is! Dan is die dag dubbel zo speciaal!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nu MOET het gewoon raak zijn ;)

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dat vind ik ook :) ;)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het is wel een heel speciaal idee hoor. Ik zat al een aantal dagen tegen de datum 03/16/2007 aan te kijken op FF, maar omdat de Engelse notering van de datum anders is dan de Nederlands had ik niet gelijk door dat het DIE dag was. Hoewel we op 05-05-2005 geregistreed zijn als partners blijft 16 maart voor ons een heel speciale dag.

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Hier nog altijd niks :D Ook geen ongie gevoel net als vorige maand...

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Spannend Bar, ik duim voor je duimduimduim.

Mijn NOD zal toch op 8 juli zijn, want FF laat nu 8 dagen na mijn (vermoedelijke) ei een tweede stijging in temp zien en zelfs een grotere stijging dan bij het werkelijke ei. Het wordt nu dus echt spannend. Voel verder helemaal niets bijzonders, ja, al dagen lang een soort ongigevoel, maar heb het idee dat dat meer m'n darmen zijn, heb iets te veel fruit gegeten denk ik.

Vanaf wanneer moet je eigenlijk gaan opletten met wat je eet? Ik stop eigenlijk met wijn drinken na mijn ei, maar dan is er toch eigenlijk geen gevaar, of moet je er dan al rekening mee houden dat je zwanger zou kunnen zijn.

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Ik weet niet vanaf wanneer je moet gaan opletten. Maar ik let op zolang ik nu bezig ben voor een kindje. Heel af en toe neem ik iets bijv brie of biefstuk maar dan zorg ik echt dat het voor mijn ei is. want dan kan het zoiezo geen kwaad denk ik..

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hoi Liefjes!!! Alles nog goed hier?

Ik snap er niets van, ik was wel redelijk zeker dat ik mijn ei had gehad, wat ik al eerder zei: waterige afscheiding, ongi pijn enz... Woensdag was het weg, dus ik dacht nou, nu afwachten maar.
    Vrijdag weer ongi pijn en nu ook gevoelige tepels, net als de vorige keer, maar toen was het tijdens mijn ei... denk ik. Alhoewel ik na 24 dagen ongi werd en het toch zo kan zijn dat ik na mijn ei gevoelige tepels kreeg... Twijfel, twijfel. Ik had natuurlijk mijn ei later berekent (28 dagen) Precies weet ik het niet...
    Het fijne nieuws is dat ik nu niet de hele tijd ongi pijn heb, wat ik de vorige maand wel had.. Dus wat dat aangaat een stuk rustiger daar binnen... Lichamen, ik wordt er gek van...

Maar goed, dit is mijn eerste twijfel moment voor wat betreft dat ik niet weet wat het is. Vorige maand was het puur ontpillen en was ik alleen bezig met: word ik snel ongi of niet....

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    17/06/06 Eerste dag van je laatste menstruatie

24/06/06 Een beetje vruchtbaar

25/06/06 Vruchtbaar

26/06/06 Erg vruchtbaar

27/06/06 Eisprong

02/07/06 Innesteldag

11/07/06 Vanaf hier kun je testen

Hmm, als ik dit bekijk, klopt mijn gevoel beter, maandagavond (in dit schema dinsdag ei sprong) had ik echt een vloed waterige afscheiding, was er zelf verbaast over. (Ik heb bijna geen afscheiding uberhaupt) En dan die lichte pijn... Nou ja, afwachten maar... ;)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop dat het klopt Tigger.

11. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hai tigger...
    ik had dinsdag ook veel waterachtige afscheiding, dacht dat ik toen ook mijn ei voelde..FF flink pijn in mijn onderbuik...Maar dat had ik donderdag ook...
    En ik heb nog steeds last van waterige afscheiding..???.Voel me nu wel goed..Alleen af en toe last van mijn liezen...

fay

12. Niet meer actief

spannend allemaal he..al die dingen die je voelt...ik heb vandaag mijn eisprong...tenminste zo voelt het wel een beetje...ik droomde vannacht dat ik positief teste :p haha heb vandaag mijn eisprong pas en dan moet ik nog 2 week en ik ben geen helderziende hoor ;) was dat maar zo!!

13. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Als ik op mijn schaambeen druk voelt het helemaal beurs, heb dit al een antal dagen. en ben nergens tegenaan gekomen ofzo en van seks kan het ook niet want we hebben het de hele week niet gedaan...

14. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal :)

Is het goed als ik ook mee klets?
    Mijn NOD is wat verder weg denk ik.
    Ik was overtijd heb wel 2x een test gedaan maar helaas negatief :cry:
    Nu heb ik de laatste dagen last van bruinverlies zou dit mijn menstruatie zijn dan? :rolleyes:
    Ben dit niet gewend heb normaal een cyclus van 34/35 dagen sinds ik met de pil gestopt ben(maart dit jaar)
    Wel lastig hoor al die onzeker heden nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben en wanneer mijn evt ovulatie zou moeten komen om dat mijn cyclus nu in de war is denk ik :(
    Maargoed...ik hoop voor jullie dat je meer geluk heb dan ik al was dit mijn eerste ronde :)

Groetjes,
    Patricia

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes patriciaa, ik zit in ronde 7 is hoop nu echt eens dat het wat wordt.

16. Niet meer actief

ik zit ook in ronde 7..ik moet nog wat langer wachten dan jij maar ik hoop ook dat het nu raak is...het duurt allemaal zo lang he ;) en je wilt zoo graag

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    vertel mij wat, mijn cycli zijn gemiddeld 40 dagen, het duurt eindeloos.

18. Niet meer actief

och jemig ja dat is ook balen als het niet regelmatig is of lang duurt :S

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het varieerd van 29 tot 53 dagen.Deze maand voor het eerst getempt, dus nu weet ik dat ik nog 6 dagen moet tot mijn NOD.

20. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Wat fijn dat je er eindelijk achter bent, nu is het nog maar kort dus! Ik duim voor je hoor!!! ;)

Deel Deze Pagina