NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

marvelon is dat denk ik?

ik had zelf microginon overigens.. dus geen idee verde rhoe het met marvelon zit

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou je verjaardag is nog minstens een maand weg...op een donderdag dit jaar, de dag voor onze zomervakantie begint.

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb ook altijd marvelon gebruikt !

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Niemand ervaring met Microginon?

5. Saskia78

mja ikke dus :)

en wat die verjaardag betreft... dat komt rap dichterbij toch :)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Sorry saskia, even overheen gelezen. Maar jouw cyclus is nu wel regelmatig toch.

Dan zal het bij mij wel iets anders zijn. Snap nog steeds niet waarom ik nu zo onregelmatig ben. Misschien omdat ik 20 kg lichter ben dan 6 jaar geleden, maar dat zou toch juist positief moeten zijn? Ik ben regelmatig gaan sporten e.d. Alles om een betere kans te hebben om zwanger te worden. (was echt veel te zwaar) maar het lijkt juist een averechts affect te hebben.

7. Saskia78

mja van begin af aan zelfs

dus ik eh.. tja.. kan er weinig bijzonders over melden ben ik bang :(

8. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ja sas marvelon

het kwam ineens in me op gek he heb ik jaren gebruikt en weet je de naam niet eens meer stom he

liefs indey

9. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik heb ook microgynon gebruikt..
    heb nu trouwens mijn eerste eigen ongie.. maar het is maar heel liht.. Verlies al 2 dagen vrij weinig..

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ach, nu ben ik aan het tempen en dan hoop ik maar dat daar iets duidelijk uit wordt, ik moet met mijn grafiekjes naar de ha en dan verder kijken wat er moet/kan gebeuren. Tenzij ik natuurlijk toch nog zwanger wordt voor het eind van de zomervakantie.

Ik heb natuurlijk ook wel zelf terug zitten rekenen vanaf mijn menstruaties, wanneer ongeveer mijn eisprong geweest was en of ik op die dagen ook geklust had. Nou dat was natuurlijk niet altijd zo, maar zeker in de korte cycli heb ik toch echt om de dag geklust en dat geeft me het gevoel dat er misschien toch meer aan de hand is dan een onregelmatige cyclus. Vind het allemaal zo verschrikkelijk balen.

En het ergste is dat mensen in mijn omgeving die het weten ook zo verschikkelijk medelijden krijgen. "We gunnen het jullie zo" weet je wel, dat commentaar. Daar kan ik dus helemaal niet tegen. Goed bedoeld advies alla, maar medelijden is iets dat ik echt niet kan gebruiken.

De eerste die aanstaande zondag (verjaardagsfeest) over (mijn) zwangerschap rept die draai ik persoonlijk de nek om...zo'n gevoel heb ik dan. Mensen die er zelf nooit problemen mee gehad hebben voelen niet aan hoe vervelend hun commentaar is.

Nou ja, is ook niet helemaal waar, want mijn moeder maakt soms ook onbewust hele pijnlijke opmerkingen en zij heeft het ook niet altijd even makkelijk gehad.

Ik hoop echt dat er toch nog iets spontaans gebeurt, want het legt wel druk op mijn relatie. Mijn man heeft zo'n aversie van dokters en ziekenhuizen dat ik bang ben voor zijn reactie als we over een paar maanden toch de medische molen in moeten. Ik ben heel bang dat hij er dan liever helemaal van af ziet. Misschien onderschat ik hem hoor, maar daar ben ik bang voor. Ik durf het onderwerp ook niet aan te roeren, want dan krijg ik ook te horen dat ik geobsedeerd ben. JA NOU EN!!!

Sorry hoor dames, moet even mijn frustraties van me afschrijven.

11. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Hmm, ik weet t ff niet..
    Vrijdag avond had ik bruinverlies. Zatererdag heel weinig, maar ook bruinverlies. En een klein beetje slijm met helderrood
    Zondag heel weinig maar ook bruin verlies en gister was het zo goed als over en nu niks meer...
    Is dit nou een ongie geweest??

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik denk dat je niet zomaar kan oordelen over de mensen die op latere leeftijd kinderen willen, je kent hun voorgeschiedenis niet en je weet nu zelf hoe het voelt om een kinderwens te hebben en die gaat echt niet zomaar weg!

13. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Neeltje

Daar heb je gelijk ik en bij mij gaat het ook niet weg en als het niet meer mocht lukken ga ik niet de mmm in en ga genieten van wat ik heb.Ik per slot van rekening 2 kinderen een dochter van bijna 12 en een zoon van 9 en we zien wel hoe het loopt.

Gister ook nog uitgebreid met mannetje gepraat en hij heeft ook iets van we proberen het lukt heel fijn en zo niet jammer en dan houden we het bij deze 2

Hij heeft ook geen behoefte om de mmm in te gaan mede ook omdat het bij ons beide keren spontaan is gebeurd.

AL zal het mischien moeilijk zijn maar zover is het nog niet en laten we het nu maar over deze maand gaan hebben want het is bijna weer zover.

Het word van het weekend flink klussen en mijn man heeft er behoorlijk zin en zelfs snachts wil hij oefenen :)

Dus nou ja wachten het maar rustig af

Liefs Indey

14. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Haha, dus jij hebt een leuk weekend..
    Succes met klussen hoor ;)
    Mijn klusperiode duurt nog ff.. Maar rond de tijd dat mijn ei er is kom ik ff niet online.. Misschien ben ik er dan even minder mee bezig en lukt het :D

15. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    gelijk heb je bar
    ik ga er ook minder lezen hier en ben ik eigenlijk al mee begonnen en komt nu ook omdat mijn kinderen de hele week vrij zijn

en nu maar hopen dat het lukt he

Liefs Indey

:)

16. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Ik vraag me af of ik dit nu wel als ongie moet zien..
    Is niet meer dan weinig bruinverlies en soms wat helderrood met slijm....
    ik wil er niet constant mee bezig zijn. zeker niet als de periode er is...
    Ze zeggen dat het dan helemaal niet lukt...

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ben je net ontpilt? Dan kan het zijn dat het daardoor nog niet helemaal goed op gang is. Als je echt twijfelt moet je gewoon een testje doen. Ik zie dat je pas in ronde 2 zit, dus ik vrees dat het met ontpillen te maken heeft. Tenzij je al langer gestopt bent.....

18. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Nee ik ben pas gestopt met de pil, dus dat zou goed kunnen. Maar kan ik dit dan wel als een ongie tellen ?

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ik denk van wel....suc6!

20. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Ik ben inmiddels zes maanden met de pil gestopt... En we hebben besloten dat ik er ook maar niet meer aan ga beginnen. Maar nu het zo echt is word ik toch wel zenuwachtig.. Kan het allemaal wel financieel etc. Ben 5 juni weer ongesteld geworden, wanneer is dan mijn Nod dag als ik een cyclus van 28 dagen tel?

Share This Page