FF geeft mogelijk een triphase aan . Ik geloof dat dat een goed teken is, maar verder voel ik nog niets.
Ik heb echt maar 1 avond heel waterige afscheiding gehad, verder niet.. Nou ja, we wachten gewoon af.. Loeki wat is een triphase? Ik hoop het zo voor je dat er wat is nu!!!
Ik weet het niet zo goed Tigger, ik kom er bij FF niet helemaal uit wat het is, hoewel ik toch goed in Engels ben. Ze noemen allerlei percentages. Ze vergelijken dan kaartjes vean zwangeren en niet zwangeren en in 8% van de 'niet zwanger-kaartjes' zie je een triphase en in 17% van de 'zwanger-kaartjes' zie je ook een triphase. Als mijn kansberekening nog goed is dan is de kans op een zwangerschap dan dus 2:1. Maar het zegt niet zoveel, want er zijn waarschijnlijk isn hun database veel meer 'niet zwanger-kaartjes'. Snap jij het nog? Om een triphase te krijgen moet mijn temp morgen wel boven de 36.8 graden zijn. Ik kan er alleen uit opmaken dat het een goed teken is, hoewel het niet een garantie voor zwangerschap is. Op dit moment voel ik me een beetje gammel, maar dat komt volgens mij door de warmte, want ik kan niets als het zo heet is. Alles boven de 25 graden is me te veel. Het is hier al ruim boven de 30.
Oh, sorry, even de percentages goed vermelden: triphase bij zwanger = 12,5 % triphase bij niet zwanger = 4,5 % triphase komt bij zwangerschappen 179% vaker voor dan bij niet zwangerschappen. Dat is dus 1,8 x zo vaak. Maar zoals ik al zei, als zijn temp morgen 0,1 graad daalt is de triphase al weer weg.
Hoe gaat het Lorfiedal? Ik kan heel slecht tegen de warmte, dit ijn voor mij gewoon verloren dagen ik krijg niets uit m'n handen. Verschrikkelijk gewoon, blij als het woensdag gaat regenen.
Nou nu is het echt wel te warm voor mij zo een 26 graden is goed. Ben vandaag ook meer binnen als buiten want binnen is het beter te doen. De klusperiode gaat ook weer aanbreken en dan mag het van mij ook wel wat beter van temp zijn.
Ik hoopook echt dat déze hitte van korte duur is al lijkt dat mijn man niet tegen te houden, koude douche en klussen maar...
He meiden! We hebben een superweekend achter e rug en hier nog geen tekenen van Ik heb mij vanaf donderdagmiddag erg raar gevoeld, maar het gaat nu weer een stuk beter. We zien morgen wel weer..... Marian
Hier ook nog niks... Zit te twijfelen of ik morgen al kan testen. ben weer zo ongeduldig.. En ik weet t niet maar heb het gevoel dat het raak is. maar mijn gevoel laat me alleen altijd in de steek.. misschien omdat er gependeld is, maar ik voel me ook anders.. vreemd. mijn buik gaat de hele dag tekeer, ik eet de hele dag door.. en mijn tepels zijn ook gevoelig. Ook ben ik erg moe..
en ik ben gisteren ongesteld geworden. 1 voordeel ik blijf nog even in juli hangen alleen nu eind juli.
Hmm ok ja dan kan je daar idd nog niet zoveel over zeggen. Zelf heb ik al aardig wat testen verspilt de afgelopen maanden. En zoals je aan mijn banner kunt zien zit ik helaas alweer in ronde 7. Ik zou in ieder geval uitgaan van je langste cyclus en dan op je NOD testen... mja ik heb ook wel eens eerder getest hoor. Ik heb nu ook gewoon geen testen in huis want ik ken mezelf een beetje.... hahaha
ja daarom deed ik ook in het begin maar kost zoveel geld elke ronde. en ik heb ook eens een pos test gehad en werdt toch ongested dus doe het niet meer.