Hallo dames, sorry dat ik jullie onderbreek, maar als het mag wil ik ook graag ik jullie clubje meedoen. Ik zit in de tweede ronde (eigenlijk derde, maar van de eerste heb ik maar 1 week "gebruik"gemaakt : de week voor NOD en dus weinig kans. Voor het gemak tel ik die niet mee ! ) We hebben al een zoontje dat in juli drie wordt en we gaan dus voor de tweede ! Ik heb mijn leeftijd volgens mij een beetje tegen, want ik ben "al" 33, maar we sluiten niets uit. Dus, vol goede moed en hoopvol gestemd hoop ik dat jullie met ons meeduimen (Ik heb mijn vingers ook "gecrossed") voor jullie
He MSU, gezellie en ik wens je heel veel succes, Hier zijn we hard aan de klus, ondanks de hitte gaan we er gewoon voor. !! gr.
Goedemorgen meiden. Hier op dit moment nog geen sporen voor een ongi, maar kan ook zijn dat mijn cyclus langer is. Het blijft gewoon afwachten..
Goedemorge dames, hier alles ok. Temp blijft mooi hoog, voel me verder normaal, geen symptomen of zo, alleen de wartme speelt me parten. @bar, je kunt er morgen altijd een test aan wagen, maar wees niet te teleurgesteld als het nog niet positief is, mijn eerste twee cycli waren ook kort, maar de derde was 50 dagen en ik heb er heel veel testen aan verspeeld. @chantal, ik heb idd ook geen testen meer in huis, word er alleen maar zenuwachtig van. @MSU, welkom in het clubje. @Iedereen, voor allen die hun NOD naderen HEEL VEEL SUCCES, ik duim voor jullie.
Hier nogsteeds niks.... Het wordt almaar spannender! Testen of niet testen? Wel een beetje weeig gevoel en bij vlagen misselijk, maar durf niet! Ben zo bang voor teleurstelling! Marian
@ Marian, voel je je beter als je niet test? @ bar, jammer meid, maar zolang er nog geen langs komen kan alles nog. Ben niet misselijk of zo, maar de laatste dagen wel last van zuur. Jakkes, ik ga nu naar m'n werk, ga lekker op de fiets. 20 km peddelen. Radio en toeren maar.
Jammer bar, maar wie weet! Marian, ik zit in het zelfde schuitje.. Ik heb voor mezelf besloten, dat als de duivels er vrijdag nog niet zijn, ik dan een test ga doen. Ik hoop dat ik zo geduldig kan blijven..hihi.
@ Loeki Daar heb je ook een punt! Toch maar testen dan? Eerst maar eens even douchen en aankleden, boodschappen doen en een beetje opruimen. Ik moet om 11 uur de deur uit, aan het werk tot 9 uur vanavond..... Marian
Pfff wat een warmte weer he? Bah moet vandaag weer beginnen met werken na twee weken vakantie, tot 10 uur vanavond werken! Ik zit op de te wachten maar nog geen tekenen dat ze eraan komen......
Ja meis, het is toch elke keer weer een enorme domper! Mijn tempjes waren toch mooi hoog dus ik dacht nog heeeeeel even, misschien? maar NEE DUS! Bah! Nu maar hopen dat de snel komen dan kunnen we weer verder met de volgende poging.
Leuk hoor, gefeliciteerd Nou wij nog Ik heb liever dat ik voel dat ze eraan komen dan dat ik me zo vreemd voel en van alles en nog wat maar geen ongiegevoel.. grrrr ach misschien was ik te vroeg