Ik denk dat je geen spoken ziet!!!!! ik vind het een vrij duidelijke streep!!!! Spannend.. Klein beetje alvast gefeliciflapstaart??? Liefs Faith
Ik ga zo gauw voor ik aan het werk moet een cb digitaal halen, ik geloof het namelijk niet! We zijn al zo lang bezig! Zouden de ovutesten dan echt geholpen hebben??? Marian
Ik hoop dat het nu dan inderdaad raak is!!! Hou je me op de hoogte wat het resultaat is.. (pb) ben zelf ook wel reuze benieuwd nu!!!! Liefs Faith
he marian, nou ik zie ook echt een streepje!! Gefeliciteerd. Ik zie dat jullie op Bali getrouwd zijn!! Wat leuk, ik zie daar die leuke kano tocht, die hebben wij ook gedaan. En het bintang bier!! hahah, daar heeft mijn mannetje genoeg van gehad daar!!
He feliciteerd Marian, toch wel blij dat je getest hebt zeker. Ik volg je voorbeeld volgende week hoor
he balen wendy, succes verder Ik heb het vandaag een beetje raar ik ben heel vroeg opgestaan i.v.m met de hitte ( kan ik nog wat in huis doen.) Om 7 uur heb ik 2 beschuiten gegeten en om half 9 had ik weer honger weer een boterham gegeten en om 10 uur weer honger. maar weer een boterham gegeten, ik heb ook al een tros druiven op. en mijn buik is nog niet gevuld. Heel appart dit.