NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    haha, ja waar!!
    Tis ook pas de eerste ronde, dan ben je er gewoon heel erg mee bezig.. maar de wil is zo groot!!
    Gelukkig ben je na 7 rondes nog steeds nieuwsgierig, dat geeft je ook volgens mij weer moed om wéér naar de volgende ronde te gaan(of hopelijk juist niet)

2. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    he me2, zie dat wij op dezelfde dag kunnen testen...tigger ook....
    spannend!!! :D ...

fay

3. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ook ik kon het niet laten om een test te doen, dacht dan ben ik dat onzekere gevoel kwijt... (tot vrijdag duurde wel heel lang..hihi)

Helaas blijft dat onzekere nog, want ik zie naast de goed zichtbare paarse controle streep, een heel, maar dan ook heel vaag tweede licht roze lijntje...

Denk dat het loos alarm is, afwachten maar weer en later in de week nog maar eens proberen..
    Jemig de zenuwen gieren door mijn lijf...

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Oh wat spannend Miza (leuke naam). Nu ff wachten en daarna nog een test er tegenaan gooien

5. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    jeetje miza wat spannend!ik moet nog ff wachten maar weet nu al dat ik dan ook mega zenuwachtig ben!Maar ik dacht altijd dat een streepje een streepje was?anders morgenvroeg maar ff testen misa!!ga voor je duimen!!

liefs

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ze zeggen.. "een streep is een streep"
    Kun je anders niet zo'n test van clearblue halen.. die zegt gewoon "zwanger" of "niet zwanger"
    Dan ben je er meteen uit

7. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Kan je geen fotootje plaatsen van je licht roze streep??
    kunnen we ook even kijken...
    Wachten duurt zo lang.........

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Volgens mij is een streep een streep!

9. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    spannend miza!!!....maar idd een streep is een streep.....
    Duim voor je!!1

fay

10. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Lieve allemaal, heb misschien een domme vraag maar stel hem toch maar. Is het altijd zo dat je een innestelingsbloeding moet hebben en wanneer is deze? Moet volgende week maandag ongesteld worden. Heb tot nu toe geen enkel bloedvlekje opgemerkt. Heb normaal een cyclus van 28 dagen, maar vorige maand was ik 2 dagen overtijd, maar ik reken toch maar met 28 dagen omdat dat altijd zo was (ben al jaren niet aan de pil). Als ik weet dat zo´n innestelingsbloeding hoort, hoef ik nu geen week in onzekerheid te zitten, maar kan ik me voorbereiden op nieuw ronde nieuwe kansen. Wie weet raad??? Knuffel van Minoes

11. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Oja, nog even voor Mizza. Een streep is een streep. Er kan alleen maar een streep komen als je zwanger bent. Ben je niet zwanger dan zie je geen enkele verkleuring! Dus ik durf je te feliciteren!

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minoes, voor zover ik weet hoef je juist helemaal geen innestelbloeding te hebben...Het is eerder andersom dat als je licht bloedverlies hebt gehad dat dat dan aan de innesteling wordt toegeschreven.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    miza een streep is een streep meid! morgen nog maar een testje?
    Alvast een voorzichtige felicitatie!

Liefs meliske

14. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Meid ik zou nog maar heel voorzichtig zijn met het streepje is een streepje al is die heel licht.
    Je kan ook van clearbleu kopen en dan moet je die digitale hebben die is echt over duidelijk meid.

Want ik had 2 maanden geleden ook een heel licht streepje en zat mij ook te verblijden en toen achteraf was ik gewoon ongi geworden dus en mocht het de volgende keer een duidelijk streepje zijn dan is het overduidelijk meid

dus ik ga niet meer zeggen een streepje is een streepje
    dus als je een vettte streep heb naast je controlle streep is het raak meiden

Indey

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kan ik me inderdaad goed voorstellen Indey. Lees ook het verhaal van NAtasja....

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Tigger mijn temp is weer 0,1 graad gestegen, dus gaat nog steeds goed. Volgens FF heb ik dan geloof ik 60% kans op een zwangerschap, nou ja, is altijd meer dan 50/50.

Ik zou inderdaad voorzichtig zijn met streep = streep. Ik had dat vorige maand tot twee keer toe en werd nog dezelfde dag ongesteld. Inerdaad lees het verhaal van Natasja van gisteren. wacht tot je NOD of nog langer en test dan nogmaals.

Hé even een vraagje, vanaf welke dag ben je officieel zwanger. Bij een normale cyclus is dat op de eerste dag van je cyclus, maar als je cyclus langer is dan 28 dagen reken je dan gewoon 14 dagen vóór je eisprong?

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat is een goeie, dag zou ik ook wel is willen weten.
    Rekent FF dat uit hoeveel je kans is dat je zwanger bent?
    Hoe werkt dat dan? zie het bij mij nergens staan.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens FF het ik een triphase grafiek, in dat geval heb je 60% of 1:1,8 kans op een zwangerschap. Het is even door hun taaie Engelse teksten heen lezen, maar dan haal ik dit er uit.

Of was het nu 60% méér kans, nou ja, zoals ik al zei, ik snap het nog niet helemaal.

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heb jij een vIp abbonnement op FF, Loekie? Ik kan het ook niet meer vinden....

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben nog één dag VIP

Deel Deze Pagina