ik ben ook vip maar ik snap er echt niks van, bij mij geeft ie echt niks aan, maja me engels is ook niet alles.
FF VIP geeft commentaar op je grafiek als er tekenen van een mogelijke zwangerschap zijn en die zouden er bij mij dus zijn. Je kunt wel de stukjes over zwangerschap indicaties lezen volgens mij, maar ik heb moeite met het Engels. Ik kan zonder problemen Harry Potter of Lord of the rings in het Engels lezen, maar deze teksten zijn echt ingewikkeld.
Meliske, als VIP heb je ergens op de pagina INPLANTATION SIGNS staan. Daar zie je aanwijzingen over een eventuele innesteling. Ik heb daar Triphase staan en dan komt er een hele ingewikkelde uitleg met veel percentages. Komt er op neer dat dit soort grafieken vaker voorkomen bij zwangeren dan bij niet zwangeren.
dat komt er natuurlijk pas te staan als de innestelings dag is geweest... Dat is bij mij geloof ik morgen.
Ja, bij mij komt het ook pas drie dagen na de tweede verhoging. Maar de tweede verhoging van meer dan bij het ei zelf. Toch wel typisch. Maar ik weet nog steeds niet vanaf welke dag ik eventueel zwanger zou zijn. Gewoon 14 voor je ei. Dat zou dan namelijk op mijn verjaardag geweest zijn...lijkt me wel stoer.
ik denk dat als je zwanger ben, 2 weken voor je ei moet tellen, want met een cyclus van 28 dagen krijg je die 2 weken voor je ei eigenlijk kado. en als je een langere cuclus heb, zou je meer dan 2 weken kado krijgen.
Helemaal goed Meliske. Gewoon invullen wanneer je geklust hebt. Yes = ja AM = 's morgens PM = 's avonds Both = beide
Hoi allemaal, mag ik mijn bij jullie aansluiten? Ik ben Tanja, 33 jaar en mams van 3 dochters en 1 engeltjes. Nu ben ik sinds een maand bezig voor een 5de kindje. Maar het wil niet zo snel lukken als ik zou willen en ik weet zeker dat ik 6 juli gewoon netjes ongesteld word. Dan maar op naar de volgende maand. Het is pas de eerste maand hoor, dus het valt allemaal hartstikke mee maar ik wil zo graag net als jullie....
ja dat is me nog niet opgevallen... Waar kan ik dat dan weer zien? pff wat ingewikkeld, dalijk snap ik het dan is mijn gratis VIP tijd voorbij, hihi!
Nou ik heb vandaag mijn laatste dag, echt wel jammer. Twijfel nog steeds over verlengen. 17 dollar voor 3 maanden.