hahaah, we zijn gewoon allemaal gekken! vroeger waren ze zo niet hoor! Ach, morgen weer een dag, ik ga naar bed toe, het is al laat! Weltruste!!!!
Ja haha inderdaad. We zijn tenminste niet alleen. Ik moet morgen ook weer werken dus weltrusten en ik duim voor ons!
dank je wel loeki dan hoef ik dat allemaal niet meer op te zoeken (mijn engels is niet zo heel goed ) en ik heb hem ff gekopieerd en uitgeprint want ik zou hem eerst overschrijven kan ik gewoon het lijstje erbij pakken als ik een woord niet weet
Nou temp vandaag 0,3 graad GEDAALD Maar ik lag voor het tempen al 45 minuten wakker en heb slecht geslapen, dus ik hoop dat het daar aan ligt.
Word je nou niet helemaal gek van dat temperaturen? Ik denk dat ik daar zo zenuwachtig van zou worden... Of voel je het meer als een soort hulp
Nou, esdepes, vóór je ei is het een hulpmiddel, na je ei wordt je er gek van, want mede het tempen is wat me vanmorgen uit mijn slaap hield. Maar ja, het moet van de ha, dus wat doe je er aan?
Ja, niks dus.. Maar je schiet nu wel eindelijk op!!! Met hoeveel dagen is je cyclus nou op zijn einde? Oeps, slaap nog... 35 dus!!
Ach ik heb nog 4 dagen om mijn temp weer wat omhoog te krijgen, maar helaas heb ik morgenochtend pas een kans om te zien of het echt mis is, of dat mijn temp van vanmorgen gewoon niet klopte. Ik heb ik mijn grafiekjes nog niet eerder zo'n grote tempverschuiving gehad, het past gewoon niet in het plaatje van de rest van de maand. HĆ© hoe gaat je pup eigenijk heten?
Nou zijn stamboomnaam wordt, Fabulous Boy of the gentle collies. Dus wordt het waarschijnlijk Boy, mijn vriend vond dat ook leuk en daar was ik allang blij om want hij is met hondennamen dus duidelijk veel lastiger dan met kindernamen! De gek.
Ik durf niet! Ik ben ook bang om te niezen nu, omdat ik dan de hele denk: ooooohw, zometeen komt het eruit!!!
Hoi Meiden, Mag ik ook meedoen op dit forum. Ik ben 28 jaar, getrouwd en heb 2 zoons. We zijn druk bezig voor ons derde hummeltje. Ik ben in april 2006 gestopt met de pil en was gelijk zwanger!! Helaas miskraam op ongeveer 5 week. Zit nu dus in mijn eerste ronde na mk. Weet niet precies hoe lang deze gaat duren, maar ga gewoon van mijn normale cyclus van 31 dagen uit. Als eerste dag menstruatie heb ik de eerste dag dat ik begon te vloeien genomen. Mijn nod is dan 12 juli. Komt al aardig dichtbij. Veel succes voor alle meiden die bijna mogen testen !! Liefs Moons
Haha, wat een geƫmancipeerde vriend heb jij esdepes. Ik moet nog 4 dagen wachten, maar nu mijn temp als een baksteen gekelderd is zou ik het liefst ook vandaag testen, al heeft dat waarschijnlijk helemaal geen zin.
Ik ben wel benieuwd, maar ik denk niet dat ik zwanger ben. Ik voel niks ofzo.. ik merk geen symptomen of iets. Behalve dan dat ik eigenlijk ongesteld had moeten zijn, of minimaal al bruinverlies zou moeten hebben.
haha leuk dat je vriend testen haalt esdepes... dat zie ik die van mij niet zo snel doen. Maar dat je niks voelt zegt idd niks. Bij mijn eerste heb ik ook niks gemerkt. Maar ze kwam dan ook geheel onverwacht (en ik had een flinke keelontsteking ) Ik ben ook zo'n onzekere miep.... ik ben mezelf de hele tijd aan het checken op symptomen. En als ik dan iets voel dan durf ik niet aan de mogelijkheid te denken omdat ik bang ben mezelf blij of zenuwachtig te maken voor niks. hoewel ik al een beetje nerveus begin te worden nu de NOD zo dichtbij is. Ik ben ook bang elke keer als ik naar de wc ga... dat de monsters misschien zijn gearriveerd
Gisteren geen CB digitaal meer kunnen scoren.... Ik ga zo nog even naar de stad, maar vind dat ik nu wel alvast mijn banner mag gaan aanpassen, dus dat ga ik zo eerst doen. Marian