NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dit kun je links in het menu met de calculator berekenen. Ik heb het nu even voor je gedaan;

05/06/06 Eerste dag van je laatste menstruatie

16/06/06 Een beetje vruchtbaar

17/06/06 Vruchtbaar

18/06/06 Erg vruchtbaar

19/06/06 Eisprong

24/06/06 Innesteldag

03/07/06 Vanaf hier kun je testen

Vermoedelijke bevallingsdatum: 12/03/07

2. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    hey dank je wel! :D

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee meiden ik kom me hier aanmelden!!
    mijn NOD is 9 juli!
    liefs elfje

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6 Elfje. Het moet gewoon lukken dit keer ;)

5. Siepje

Siepje Lid

16 mei 2006
    7
    0
    0
    Nooit gedacht dat als ik weer ongi zou worden, dat ik daar blij mee zou zijn! Tuurlijk was ik liever niet ongi geworden omdat ik zwanger zou zijn :oops: maar ja..... na 16 jaar pil ben je ook heel errug blij als je lichaam het allemaal gewoon doet!!

Heb wel 4 weken gigantisch lopen ontpillen met wisselende stemmingen, bruin slijmverlies, rugpijn en alles wat daarbij hoort. Maar goed, je moet er iets voor over hebben, toch?

Mijn NOD wordt dan 6 juli!!!

Siepje

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ook ik ben vandaag ongi geworden. De eerste keer nadat ik gestopt ben met de pil. De afgelopen twee weken noemde ik een stiekume ;) 1e ronde (vanwege halverwege de maand stoppen etc) maar nu dan de officiele 1e ronde. Als mijn cyclus 28 dagen is dan is mijn nod dag dus ergens 5/6 juli.
    Nu heb ik een beetje wat jij heb Siepje, blij dat mijn lichaam dit gewoon doet.
    Verder merk ik nu al dat ik mij echt vooral weer op andere dingen moet storten. Denk er veel aan. Ach gok dat dit na nog een weekje wel wat minder wordt. Herkennen jullie dit, bedoel ben maar net gestopt met de pil.

Allemaal heel veel succes, groetjes

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Erica,

toen ik stopte met de pil was ik er helemaal niet zo veel mee bezig, pas toen na 3 maanden mijn cyclus onregelmatig (lees heeeeel onregelmatig) werd ging ik er mee bezig en nu wordt het bijna een obsessie, vooral is ik na 4 weken niet ongi wordt. Helaas weet ik dan ook nooit of ik dan zwanger ben of dat ik en late eisprong gehad heb. Testen zijn steeds negatief en ben de vele teleurstellingen veel erg zat. Ik ben dan weken lang bezig met het feit dat ik zwanger zou kúnnen zijn, dus met eten e.d. er al wel rekening mee houden. Als je dat weken achter elkaar hebt wordt je verschrikkelijk onzeker over jezelf.

Maar goed, ik hoop voor je dat het snel raak is, dan mag je er daarna ook heel veel mee bezig zijn. Succes.

Tip: neem je temperatuur op, want je bent mogelijk nog aan het ontpillen en dan is de kans op een onregelmatige cyclus groter. Ik temp nu ook en ik voel me daar al een stukje geruster bij (had ik veel eerder moeten doen). Nu hoef ik na 4 weken niet in de stress te schieten als mijn eisprong toch nog niet geweest is.

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik meld me aan in juli.....

Aan het grote afwachten is zojuist een einde gekomen :cry:
    Voor het eerst sinds anderhalf jaar ben ik midden over de dag ongi geworden :confused:!
    Normaal altijd netjes als ik 's ochtends uit mijn bedje kom.....

Op naar ronde 15 :(
    De moed zakt weer in de schoenen...het positieve gevoel van de afgelopen dagen is in een klap weg :)

Marian

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Balen Marian. Misschien zijn ovulatietesten wat voor jou?
    Sterkte meis.. :(

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Begin inderdaad te denken over het gebruik daarvan, had zo gehoopt dat het allemaal niet nodig zou zijn! Ik wilde gewoon vrijen wanneer we er zin in hadden en niet op commando! Het voelt dan zo geforceerd. Maar volgens mij is er op dit moment geen andere oplossing meer en moeten we er aan toe gaan geven! Zo jammer dat het ons niet gewoon gegund is.... :cry:

Marian

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik ga nu denk ik maar even de stad in, mezelf verwennen....Heb ik wel verdiend vind ik eigenlijk :oops:

Marian

12. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    heel jammer zeg :(
    Ben je al is bij een gyn geweest voor onderzoek?
    Ja misschien ovu testen..
    Ik hoop dat het deze maand lukt.. sterkte

13. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Winkelse Marian! ;) :D

14. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Helaas kan ik me ook bij jullie aansluiten :(
    Gisterochtend ongesteld geworden :cry:
    Door met ronde 6 alweer!
    Pff had zo gehoopt om op de 17e juni (onze trouwdag) mijn man te kunnen vertellen dat we een baby verwachten maar helaas :cry: :cry:

Aan allen hier, SUCCES!
    liefs moontje

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen Moon :cry: Suc6 in rond 6...

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    He moon! Jij ook succes in de nieuwe ronde! Balen dat het niet is gelukt deze ronde, was idd een heel leuk kado geweest voor jullie trouwdag!!

Marian

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Nee, ben nog niet bij de gyn geweest. We weten dat mijn mannetje verminderd vruchtbaar is, dus hielden er wel rekening mee dat het wat langer zou duren....(hij is eerder getrouwd geweest, toen is het zelfs met icsi niet gelukt)

Ik wil niet eerder dan dat we twee jaar bezig zijn voor controle, en dan alleen om te kijken of de kans er wel of niet is dat het ooit nog komt. De mmm in is voor ons geen optie, wil mijn man niet nog eens meemaken en wil ik hem niet aandoen.

Marian

18. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks Elvira en Marian!

Marian, ik hoop dat jullie droom nog eens mag uitkomen meis!

19. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    hee????? ik had mijn banner aangepast maar nu klopt ie nog niet, wat vreemd
    hoe kan dit nu weer?

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Marian, gewoon volhouden hoor. Ik vind het echt heel knap dat je al voor de 15e keer gaat proberen. Ik hoop dat je met het mooie weer een beetje hebt genoten in de stad. Aan het weer kan het in ieder geval niet liggen.

Succes in de volgende ronde

Deel Deze Pagina