Nou, ben vandaag super emotioneel en heb nu al koppijn. Ga maar naar m'n werk, moet nog de hele dag vergaderen,
idd loeki, raak er helemaal van in de war, maar heb em al weer weggehaald. Komop he meid!!! Je NOD is nog niet en je temp gaat vast weer omhoog morgen! Hou je taai!
Hoi meiden, heb de stoute schoenen aangetrokken e heb een kruidvat-test gedaan maar hij is negatief. Ik ben misschien wel een beetje vroeg maar dan had ik toch op zijn minst een schaduw moeten zien?? Niet eens als ik er 1 verzin zie ik een lijntje.... Balen hoor, Nu maar wachten op die duivels en weer vrolijk doorgaan. Esdepes ook zonde dat ie van jou negatief is....ga je m toch nog opnieuw doen? Ik weet nog niet of ik m vrijdag nog eens doe....
@micha : Met mij gaat het prima, kan alleen ontzettend slechts tegen de warmte, maar buiten dat om gaat het prima. Me temp is helaas vandaag 0,1 gezakt, maar het is pas dag 5 na mijn ei dus nog geen kans op de als het goed is. Met jou ook alles goed?
Micha, hier alles goed. Nergens last van... ja van de warmte.. Dus of alles is in de regel, of ik ga nu ook een lange cyclus tegemoet. Ik hoop het eerste, gewoon volgende week duivels of misschien...... Maar daar reken ik in niets op. Lief dat je er naar vraagt. Mammatje, je hebt erg vroeg getest, dus het kan nog... Het kan bij sommige lang duren voor er positief getest wordt.. Dus hou vol... Meiden ik ga jullie een weekje verlaten. Morgen op vakantie!!!! Ik wens iedereen heel veel succes en hoop op positieve testen. Knuf tigger!!!
Hallo Mijn NOD ligt op 22 juli. Het is mijn eerste ronde en ik vind het erg spannend. Vier jaar geleden ben ik met de pil gestopt, omdat mijn lichaam er niet goed op reageerde. Sindsdien gebruikten mijn man en ik alleen een condoom. En nu dus helemaal niets meer. Groeten friezin
hoi hoi Als alles goed gaat hoop ik eind volgende week te kunnen testen. Vorige ronde had ik allerlei verschijnsels, maar werd gewoon ongesteld. Deze keer voel ik niets bijzonders.........allleen grieperig en erg moe van de warmte!! Ff afwachten dan maar........... grtjs Twinny
@ tigger : een hele fijne vakantie! @ friezin : suc6 in je eerste ronde! @ mammatje : misschien nog teweinig hcg dus over een paar daagjes nog een keer testen als er geen duivels zijn, hoop het voor je! @ ooievaar : balen hoor, laat die duivels dan maar snel komen dan kan je op naar de volgende ronde! @ bar : spannend ik duim voor je dat het raak is! Wat is het toch warm he, toch wel iets te warm hoor!
friezin succes met de 1e ronde (en de rondes die -hopelijk niet- zullen volgen) mammatje, die stoute schoenen waren denk ik een beetje te snel bij mijn eerste heb ik na 4 dagen overtijd getest en kreeg toen een heel vaag stippellijntje.... een soort schaduwtje. Dus nog even geduld meid!! Ik voel me echt heel chagrijnig vandaag, waarschijnlijk een teken dat de eraan komt.......
Hoi meiden, ja ik weet het, te vroeg... Pfff, maar ben zo ongeduldig. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik getest toen ik 2 dgen overtijd was. Ik wist niet meer wanneer de laatste duivel was maar volgens de dokters 17 feb dus ik teste 15 maart en ik zag in de verte een lijntje. Ik heb mijn schoonzusje gebeld of die wilde komen kijken want ik snapte er niets van. En ja hoor, de mooie dame ligt net op bed Ik heb in het totaal 7x getest en allemaal heel vaag en de predictor zelfs negatief net als cb. Pfff daar hou ik me nu maar aan vast en zit nog naar de laatste test te kijken of ik echt niets zie maar alles wat ik zie is inbeelding...boehoe. Wat zeur ik nu? Ik zit pas in mijn eerste ronde... Sorry meiden. ik word soms gek van verlangen...
tja... wat is het warm heh dames. En dan werk ik ook nog in de zorg zonder airco... zucht! Ach de mensen hebben er meer last van als ik, ik ben alleen maar dag en nacht aan het zweten! Overmorgen is mijn NOD... maar ik heb nog helemaal geen ongi-gevoel. Ook geen zwangerschapsgevoel hoor (alleen zere borsten, vooral de tepels) en rond de eisprong en de vermoedelijke innestelingsdag had ik veel krampjes... Ik hoop eigenlijk maar de mijn ongi vlug komt (en dat ik niet aan het ontpillen ben, ben namelijk nog maar 1 maand pilloos) Maar ja, ongi met dit warme broeierige weer, bah! Sterkte iedereen! Groetjes Simone