NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    ik weet hoe je je voelt mammatje!!
    Ik ben ook zo ongeduldig, maar wil mezelf niet teleurstellen.

Vorige keer heb ik 4 dagen overtijd getest en had toen bij de cb een heel vaag plusje en bij alle andere tests (eigen merk en predictor, in totaal 5) had ik allemaal een hele overduidelijke stip of streep.
    Maar ik moest mezelf nog overtuigen... vandaar dat ik het 5x heb gedaan ook al was het overduidelijk :oops:

2. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    dan zitten we dus in het zelfde schuitje.. vermoeiend hoor om te wachten.

3. Hemel, ik smelt! Het is gewoon te warm zeg... Ik moet er echt niet aan denken met dit weer ook nog ongi te zijn. Ik ben zo bang dat ik schijnzwanger raak want hetlijkt bijna een obsessie...kennen jullie dat gevoel? :cry:

4. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    kunnen mensen schijnzwanger zijn?

5. Hoi Tissy,
    idd, het is bijna overduidelijk en je wilt jezelf verzekeren dat t echt zo is... Getver, waarom moet t nu allemaal zo moeilijk zijn?

6. Ii geloof het wel...toch? En zo niet ben ik het eerste geval, whaha :)

7. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    ik weet niet, ik dacht dat dat meer iets voor honden en konijnen was! hahaha.. heb je al nesteldrang???

8. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Hallo allemaal!

Ik heb ook nog geen ongi gevoel, alleen een erg opgeblazen gevoel.........
    Maar ik denk dat ik pas na een week overtijd ga testen!!! Hoop het vol te houden :rolleyes:

Liefs Esther

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou, we naderen allemaal langzaam maar zeker onze NOD. Marian79 is trouwens zwanger voor degene die zich afvroegen hoe haar CB digital afgelopen is.

Ik heb op dit moment erg veel last van m'n onderrug, nee ga ajb niet zeggen dat ik dat toch wel zwanger kan zijn.Ik heb vast verkeerd op de fiets gezeten of zo (al fiets ik iedere dag).

Ik heb in de vorige maand ook 5x getest, 2 keer heel vaag positief, 3x negatief en toch kwam de :evil:. Helaas, deze maand weet ik voor het eerst in 9 maanden wanneer mijn NOD is, maar dat maakt het alleen nog maar veel frustrerender.

Succes met wachten allemaal

10. Nesteldrang?? Met dit weer?? Wahahaha die is grappig! Ik krijg meer vriezerdrang :)

11. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    hahaha, ja het is wat.. maar ik ga niet klagen! ik hou van de zon!

12. Ik zie overal dat er mensen gependeld hebben. Wie doen dat en waar? Ik heb een keer op een ander forum laten pendelen en daar kwam een jongen in oktober 2006 uit...

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Haha, waren we maar konijntje die schieten altijd raak. ooit wel eens een voedster en rammelaar bij elkaar gezet zonder dat er uitbreiding kwam?

14. Er zijn mensen die krijgen rustig 14 kinderen!! Hoe doen ze dat?? Das pas bij de konijnen af!

15. Ik ben italiaanse maar ben hartstikke rood dus voor mij geen zon!

16. Hey meiden,
    ik moet even aan het werk hier dus ik ga jullie later horen :)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik ook hoor, van een lekker winterzonnetje op de ijsbaan.

18. Esdepes

Esdepes Actief lid

Jun 6, 2006
    150
    0
    0
    Nee echt niet, ik hou echt ontzettend van de zomer! In de winter ben ik depressief.... brrrr, regen en wind. Wanneer je in Oostenrijk woont dan kan ik me fvoorstellen dat je de winter leuk vindt!

Nog steeds geen duivels, en nog steeds geen bruin!

19. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    ik hou ook van de zon!!
    maar hier is het vaak benauwd... dat vind ik minder.

Volgens mij kun je wel schijnzwanger zijn, ik had het een keer op tv gezien. Meisje had zelfs lekkende borsten, :confused: maar was dus echt niet zwanger. (ze wilde heeeeeeel graag :rolleyes: )

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik kan niet wachten tot Kardinge weer open gaat. De ijsbaan dan hè.

Share This Page