Ja, geduld is bij mij ook op hoor ben heel benieuwd naar mijn temp morgenochtend, zou het echt game over zijn, of was het vandaag gewoon niet goed gegaan.
Het gaat niet eens om het aantal ronde, maar de tIJD die daar in gaat zitten, als je cyclus 26 dagen is probeer je het snel even opnieuw, ok, ook klote, maar toch, ik moet soms 2 maanden wachten op een herkansing.
Hoi Marian, ik ben zo blij voor je (stiekum ook wel jaloers hoor ). Ga er van genieten, Ik geef het nog niet op, zie het al weer zonniger (lees nuchterder) in dan vanmorgen. Het was zo'n tegenvaller vanmorgen.
hoi Faith, Op het moment ben ik al begonnen met de ovulatie testen. eem zwangerschapstest doe ik pas als ik op mijn NOD echt niet ongesteld word. Groetjes Sharon
Net weer een test gedaan en hij was negatief nu. ik denk dat mijn cyclus deze keer weer eens langer is. Afwachten dus maar, het kan nog steeds alle kanten op, want ook al is de cyclus langer, geen probleem, we hebben overal aan gedacht.
nog steeds geen bruin of duivels... ook eigenlijk geen buikpijn.. Maar wel nog die negatieve clearblue van gisteren in mijn hoofd... Erg vreemd.
Ja het is weer berewarm vandaag. Ik ga alvast het zwembad vullen voor de verhitte kinders die straks willen afkoelen. Ik heb vanochtend toch weer geprobeerd met ochtendurine en nu is er in de verte een bleuw streepje te zien maar ja, dat kan nog alle kanten op. Van mijn ongi nog geen spoor. Ik heb wel meer afscheiding en dat is meestal het teken dat de duiveltjes aan de deur staan te kloppen. We merken het wel weer.