ow jammer! Dan moeten we helaas afwachten tot je vriendin thuis is! erg spannend voor jou hoor! zoek wat afleiding, dat helpt misschien!
Heb net mijn cb die voor morgen bedoeld was er tegenaan gegooid maar daar kan ik niets ontdekken. Maar echt op die van het kruidvat zie je een vage lichte streep staan en gister was er helemaal niets. Misschien omdat ik nu met ochtendurine heb getest? Ik ben in staat naar het centrum te rennn en nog eentje te kopen...
hihi en de CB van net was natuurlijk niet met ochtendurine? dus minder geconsenteerd! en CB spoort pas HCG op als deze in meerderheid aanwezig is.
Ja en pas op want lees het verhaal van NAtasja maar eens van deze maand! Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel raak is!
Onder zwanger worden en dan Even mijn verhaal kwijt, maar lees het nog maar niet...had het ook niet moeten aanzwengelen...
Brrrr, ik hou mijn hart vast voor morgen want dan zou mijn ongi moeten komen... Op de midstream die ik hier gekocht heb zie je een haarfijn roze lijntje. Ahhhhhhhhhhhhhh ik hoop zo dat het echt zo is en ik 16 maart een mooi kindje mag ontvangen. Word er helemaal emo van zeg, getsie
mammatje wat spannend!! Mijn vage streepje ligt nu lekker te slapen Ik zat toen ook zo te twijfelen en in spanning.. het was niet eens een echt streepje, maar meer een stippellijntje... Ik bedenk me net dat ik m'n banner verkeerd heb gedaan In m'n vorige cyclus kreeg ik de 10 dagen te vroeg. Dus dacht voor de zekerheid maar m'n cyclus wat korter te zetten..... (normaal altijd 28 dagen) zo'n 2 daagjes dacht ik...... Maar heb 'm op 30 dagen gezet...... stom he.. dus eigenlijk is vandaag m'n NOD Maar ik wacht nog wel even totdat m'n banner ook zegt dat het m'n NOD is.
Ja die streepjes weten wat zeg... Deze is licht van kleur. Hij is net te zien. Oh wist ik het maar 100% zeker... Dus jouw NOD is vandaag? En???
Hallo! Spannend allemaal hoor! Ik duim voor je mammatje! Maar ze zeggen altijd...een streepje is een streepje! Ook voor de anderen duim ik natuurlijk! Groetjes Ankie ps Hoe doen jullie dat met de cyclusbanner als je onregelmatig bent?
nog niks te bekennen..... wel meer afscheiding dan normaal en wat pukkeltjes in m'n gezicht Zijn wel tekenen van de maar ik geef de hoop nog niet op.
Hoi, Vraagje: Zo'n cyclusbanner moet je in je profiel plaatsen, maar hoe kom ik daar? en hoe doe ik dat als je onregelmatige cycli hebt? Groeten Ankie