NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laten we hopen dat dat :evil: niet komt...

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ow mammatje, ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor, een streep is een streep! is je vriendin nog niet thuis zodat je haar fototoestel kan lenen?

3. Ja zij is net langs geweest maar die van haar heeft haar man mee want die wilde zijn vrachtwagen fotograferen...mannen :) Ik heb wel de winkel gebeld ivm mijn oplader en die heb ik heel misschien morgen of overmorgen terug. Ik loop best te balen dat ik nu niets kan fotograferen maar zodra ik kan doen ik het zeker weten. Heb het trouwens geprobeerd met mijn mobiel maar daar is niet eens de controlestreep op te zien.

4. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    jammeren wat vind je vriendin van de streep? ziet zei er ook een?

5. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    volgens mij is een streep ook gewoon een streep!!!
    Maar ik snap dat je gewoon een hele dikke vette duidelijke streep wilt ;) nog even afwachten :x

6. ja op allebei. Die ene die ik hier gehaald heb ik nog het duidelijkst. Je ziet daar een dun roze lijntje lopen in het testvlak. Ik vind het hartstikke spannend

7. Ik wil er zo eentje die er af knalt en waar ik niet meer omheen kan maar dat heb ik nog nooit gehad met testen, altijd die vale en moeilijk te zien streepjes

8. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    nou meid dan weet ik wel bijna zeker dat je zwanger bent hoor! verzin maar iets leuks om he tegen je mannetje te vertellen!

9. Oh hemel, maar hoe? Ik ben wel sowieso van plan om een camera mee te nemen bij de geslachtsbepaling want toen hij hoorde dat Yana een derde meid was heb ik vreselijk gelachen om dat gezicht van hem. Hij is nl Italiaan en verstaat niet alles. Toen de gyn zei ik zie geen kraantje maar een spleetje begon ik heel hard te lachen. Hij snapte het maar niet. Zijn gezicht keek van mij naar de gyn en weer terug. Het begon met een hoopvolle blik dat overging in ongeloof en vervolgens pure wanhoop toen hij het eindelijk snapte. Ik lach me rot als we een 4de meid krijgen.
    Maar hoe kan ik het hem op een leuke manier vertellen? Ik durfde nog niets te vertellen zo net. Hij is nu op werk en komt vannacht thuis.

10. Als alles is zou ik dus nu 5 weken zwanger zijn....ik heb heel veel zin om te huilen, stom he.... :oops:

11. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    niet stom hoor, gooi het nu maar op de hormonen ;)
    ennuh het is ook niet niks he, zo'n wondertje in je buik!

12. Het is het allermooiste wat je kan overkomen. Dit is de 5de x maar het blijft me overdonderenwat het allemaal met je doet.

13. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ja dat geloof ik hlelemaal! geniet er maar lekker van!

14. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    woow wat leuk :D
    spannend, ben toch benieuwd naar de foto. anders moet je een test van cb doen met zwanger en niet zwanger :)
    gefeliciteerd he :D Nou ik nog ;) :(

15. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    en ikke... :)

16. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    en ikke :) ;)

17. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik wil ook!!!!!

18. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    me tooo...

19. Ik wou dat ik iets kon betekenen voor jullie verdorie. Even een beetje geluk jullie kant op blazen hoor....

20. En die digitale van CB is redelijk laat wil ie zwanger aangeven...heb ik gehoord... Ik had net een andere vriendin en die vond dat de test duidelijk genoeg was. Ik ga echt morgen weer testen hoor, kan het echt nog niet geloven. En natuurlijk ga ik ff achter die oplader aa want ik wil ook een foto van die test bewaren. Dit zal mijn laatste zwangerschap zijn en zodoende wil ik overal van genieten en alles doen. Nu nog hopen dat ik niet alsnog ongesteld word.... :(

Share This Page