NOD Juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lucia, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik wil ook!!

Nog een paar dagen wachten (alweer) Maandag is mijn NOD. Heb me wel af en toe raar gevoeld van de week. Maar dat kan natuurlijk ook van de hitte zijn geweest. Ook misselijk geweest, maar ik ben op de kermis met vrienden in de 'crazy mouse' geweest. Nou, dat doe ik dus maar niet meer. Toen werd ik misselijk. Maar 's avonds werd ik weer misselijk. En een verstopte neus gehad en moe zijn maar niet kunnen slapen. Maar ja, afwachten maar he?

Ik lees vaak mee met de forums. Ben er wel veel mee bezig, maar ik kan er niks aan doen!!!

2. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    deze vraag is vast al honderd keer gesteld maar hoelang zijn de zwemmertje nou goed?

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    2-3 dagen kunnen de zwemmertjes overleven maar er zijn zelfs gevallen bekend van 7-10 dagen!

4. simalex

simalex Bekend lid

Morgen mijn NOD... nog geen spoor van bruinverlies. Wel een beetje misselijk vandaag eigenlijk, maar dat kan natuurlijk ook van de warmte komen.... Echt heel erg vandaag.... en die oude mensen maar zweten in bed, ikke wassen, maar had niet het idee dat ze echt lekker fris werden!! (werk in de ouderenzorg)

@jessica77 = spannend, nog 5 dagen wachten!
    @mamaatje = ik hoop dat je CB zwanger aangeeft! En dat je foto's lukken natuurlijk!

groetjes Simone

5. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Ik zit de hele tijd te voelen of ik al ongesteld word, maar wat denk je... Nog steeds niks..

Zal ik overmorgen ook maar eens een andere test proberen.. wat raden jullie aan??

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  7. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Ja maar de cb gaf negatief aan, en daardoor ben ik een beetje verdrietig. dus daarom weet ik niet of ik er nog meer geld aan moet spenderen.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    jammer esdepes, gewoon rustig afwachten dan maar. jaja, weet het, wachten is niet onze grootste deugd.

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb je het gevoel dat je zwanger bent? als dat zo is kun je misschien met een predicter test testen, die sporen geloof ik eerder hcg op als CB.

10. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Ik zou het echt niet weten, ik ben alleen nooit overtijd en ik ben vanaf december al van de pil af. ik heb geen zwanger gevoel ofzo, wel een rare buik opgeblazen enzo.. verders niets. Ik weet niet hoe zwangerzijn voelt.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    misschien een idee om met een ander merk test te testen en anders nog een paar daagjes wachten en nog een keer testen met CB.

12. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Ja misschien doe ik dat wel.. En anders moest ik maar snel weer ongesteld worden, dan kan ik tenminste verder.

13. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    He Meiden , mijn NOD zal ongeveer 22 juni zijn.... dus spannend, net als voor ons allemaal... vinden jullie het goed als ik met jullie meeklets..
    liefs Lisje

14. Ik zou het proberen maar misschien beter als je t met ochtendurine doet.... Ik duim voor je!

15. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Die laatste test was op mijn nod, en die was ook met ochtendurine.. met een clearblue! Niks te zien op die test. Dus vandaar dat ik denk dat het niks wordt.

16. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Hier ook nog niks.. was weer ongeduldig vanmorgen en had een apotheektest..
    Maar er kwam niet eens 1 streep op..
    grr heb ik weer.
    predictor is toch heel duur? koop je die per 1?
    hier nog niet 1 teken van de :evil:
    grr dit is zo frustrerend :(

17. Esdepes

Esdepes Actief lid

6 jun 2006
    150
    0
    0
    Ik weet dus precies hoe je je voelt!!!! :cry:

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    @lisje : gezellie!

@bar : helemaal geen streep? dan zou ik em maar opnieuw doen, want als er helemaal geen streep staat is ie mislukt!

19. Probeer het eens met kruidvat want bij mij is cb altijd negatief geweest tijdens de andere zwangerschappen...

20. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    nou meiden, gaan we weer met onze duimen, zal ze heel hard laten draaien voor ons allemaal, enne Bar: probeer inderdaad eens een andere, want zoals meliske al schreef geen streep is mislukt..

Liefs

Deel Deze Pagina